„Shopper Quality Group“ kartu su „Pagirkime aptarnavimą“ kviečia Jus į nuotolinį renginį „Klientų aptarnavimo herojai ir tendencijos. 2022 m.„ - jame pristatysime geriausiai 2022 m. klientus aptarnaujančias įmones, gyventojų nuomonės tyrimo rezultatus, taip pat turėsime diskusiją su PLC Panorama, Telia, Eurovaistinė, Ignitis ir kitų didžiųjų verslų atstovais.
Renginys skirtas visiems marketingo, personalo specialistams, taip pat įmonių vadovams ar besidomintiems Lietuvos gyventojų nuomone bei klientų aptarnavimu.
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Klientų aptarnavimas |
Forma: |
Nuotolinis renginys |
Vieta: |
Online |
Data: |
2023 m. balandžio 6 d. (ketvirtadienis), 13:00 - 15:00 val. |
Dalyvio mokestis: |
Registraciją rasite čia → Renginys nemokamas, būtina registracija! |
Organizatoriai: |
Shopper Quality Group |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |