[LiMA REKOMENDUOJA] Klientų aptarnavimo herojai ir tendencijos 2022 m.

[LiMA REKOMENDUOJA] Klientų aptarnavimo herojai ir tendencijos 2022 m.

2023-04-06 13:00, Online | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2023-04-06

„Shopper Quality Group“ kartu su „Pagirkime aptarnavimą“ kviečia Jus į nuotolinį renginį „Klientų aptarnavimo herojai ir tendencijos. 2022 m.„ - jame pristatysime geriausiai 2022 m. klientus aptarnaujančias įmones, gyventojų nuomonės tyrimo rezultatus, taip pat turėsime diskusiją su PLC Panorama, Telia, Eurovaistinė, Ignitis ir kitų didžiųjų verslų atstovais.

Renginys skirtas visiems marketingo, personalo specialistams, taip pat įmonių vadovams ar besidomintiems Lietuvos gyventojų nuomone bei klientų aptarnavimu. 

Svarbiausia informacija

Sritis:

Klientų aptarnavimas

Forma:

Nuotolinis renginys

Vieta:

Online

Data:

2023 m. balandžio 6 d. (ketvirtadienis), 13:00 - 15:00 val.

Dalyvio mokestis:

Registraciją rasite čia →

Renginys nemokamas, būtina registracija!

Organizatoriai:

Shopper Quality Group
www.shopperquality.com

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.