Renginio įrašas | Turinio marketingas: strategija, tendencijos, patarimai

Renginio įrašas | Turinio marketingas: strategija, tendencijos, patarimai

2024-11-29 00:00, Online | Dalyvauja: 28 Registracijos terminas: 2024-11-29

Renginio įrašas!

Kokios populiariausios turinio marketingo formos?
Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams?

Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?
Kokios turinio marketingo tendencijos?

 Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos specialistams, projektų vadovams ir visiems besidomintiems turinio marketingu.

  Pirkti renginio įrašą

 

Renginio pranešėjai:

 

 

 

Drąsaus turinio kūrimas komunikacijoje

Šiandien, dėl didžiulio informacinio triukšmo, atkreipti visuomenės dėmesį yra itin sunku. Dar sunkiau, kai temos liečia krizes, nelaimes ir socialiai pažeidžiamus žmones. Kaip komunikuoti, kad tave tikrai išgirstų? Kaip nevengti drąsių sprendimų, bet tuo pačiu neperelenkti lazdos ir neperžengti tam tikrų ribų? 

Luka Lesauskaitė, LIETUVOS RAUDONASIS KRYŽIUS komunikacijos vadovė

Luka daugiau nei 10 metų užsiima visuomenine veikla, kuri skirta pilietiškumo ir savanorystės idėjų sklaidai Lietuvoje. Trečią sezoną veda LRT Radijo laidą „Vardan tos“. 2022 metais „PR Impact“ apdovanojimuose buvo išrinkta „Metų komunikatore“. 

 

 

 

 

Kaip sukurti našią turinio deimantų kasyklą? 

Tam, kad video turinys gimtų ir jo užtektų visoms platformoms, svarbu ne tik kūrybiškumas, bet ir pats kūrybos procesas. Kviečiu kartu pažvelgti, kaip savo tikslams pasirinkti video sprendimų kūrybos kryptį, kaip užtikrinti reguliarią šiuolaikiško video turinio gavybą ir neišleisti milijono siekiant rinkodaros tikslų. 

Edvinas Valikonis, SUPERYOU kūrybos vadovas

Padeda kūrybos komandai realizuoti savo idėjas, siekti klientų tikslų ir dirba vystant didžiausių agentūros klientų komunikacijos strategijas (tarp kurių – „MAXIMA“, „TELE2 Lietuva“, „Swedbank Lietuvoje“) vystymo. Parašė poezijos knygą – būna ir taip. 

 

 

 

Įrankiai, kurie padeda turinį kurti efektyviau

Socialinių tinklų rinkodaros specialistai vis dažniau pastebi, jog vartotojai yra išlepinti turinio gausos bei kokybės, tad juos nustebinti darosi vis sunkiau. Dėl šios priežasties savo pranešimo metu pasidalinsiu patogiausiais įrankiais, kurie padės efektyviai sukurti įdomų, aktualų bei įtraukiantį turinį.

Indrė Širkienė, socialinių tinklų rinkodaros specialistė

Savo kelionę komunikacijos srityje pradėjau prieš 6 metus, dirbdama su vietiniu prekės ženklu Comfy, vėliau savo jėgas išbandžiau viešųjų ryšių ir komunikacijos agentūroje, o tuomet tapau laisvai samdoma specialiste. Per šį laikotarpį padėjau daugiau kaip 100 įmonių bei specialistų stiprinti įvaizdį bei parduoti socialiniuose tinkluose. Siekiu, kad prekės ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose būtų autentiška, įtraukianti ir parduodanti. 

 

Niekam tos šiukšlės nebeįdomu

Nenykstančios rūšys – projektas, kurio taikinyje didelė, visiems jau matyta ir girdėta problema, kurią spręsti bandė šimtai kitų kampanijų. Mes sukūrėme dar vieną. Pozityvus žmonių atsakas ir įsitraukimas mus nustebino, todėl savo įspūdžiais norime pasidalinti su kitais.

Linas Migonis, FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybos vadovas

Prieš pradedant dirbti Fabula agentūroje dirbo keliose didžiosiose Lietuvos reklamos agentūrose su didžiausiais visų sektorių prekės ženklais.  

 

Turinio sukurtas produktas

Esame įpratę kurti turinį produktams, bet ar gali turinys sukurti produktą? Gali! Pasidalinsiu, kaip iš pirmo žvilgsnio nekonkurencingas produktas, atrado kelią į lietuvių virtuves ir skrandžius. Kaip turinys sukuria produktą? Kuo turinio sukurti produktai yra pranašesni? Kokiomis taisyklėmis vadovaujamės efektyviai komunikuodami skirtinguose kanaluose?

Milda Ščerbinskaitė, kampotpipirai.lt vadovė ir bendraįkūrėja

Milda šiuo metu Lietuvoje atstovauja geriausių pasaulyje pipirų prekinį ženklą La Pantation. Milda turi daugiau nei 8 metų patirtį elektroninės prekybos srityje, pastaruosius metus dirbo „Shopify”, kur buvo atsakinga už plėtrą EMEA regione, „Oberlo” ir „Pigu.lt”.  

 

 

Kaip rašyti įtraukius tekstus?

Kaip bendrauti su klientais? Kaip patraukti jų dėmesį ir vesti link pardavimų? Galiausiai, kaip kurti ir išlaikyti ryšį? Šie klausimai neduoda ramybės ir vargina brandus, nors iš tikrųjų viskas nėra sudėtinga. Pranešimo metu klausytojai mokysis storytelling meno.

Sonata Šulcė, prekės ženklų strategė ir marketingo konsultantė

Sonata dirba kaip nepriklausoma konsultantė  brandingo ir marketingo klausimais, konsultuoja Lietuvos ir užsienio brandus. Sonatą yra sukaupusi patirtį žurnalistikoje ir kultūrinės Komunikacijos srityse, baigusi VU TSPMI Politikos ir medijos magistro studijų programą. 

 

Vizualinis turinys – from scratch to trash

Ar nepersistengiame kurdami turinį vartotojams, sergantiems turinio demencija? Kaip būti pastebėtiems ir nepamirštiems vizualiniame triukšme? Ar pagreitinti turinio kūrimo sprendimai gali padėti sutaupyti kaštus ir pasiekti geresnių rezultatų? Kodėl skiriasi ne tik vartotojų ir prekių ženklų kuriamas turinys, bet ir lūkesčiai jam? Į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su vizualinio turinio tendencijomis, Mantvydas atsakys pranešimo metu.

Mantvydas Leknickas, WHATABOUT AGENCY vadovas

Mantvydas turi daugiau nei 10 metų patirtį digital ir kūrybiniuose projektuose. 

 

 

2022 m. reklamos: žaidžiame saugioje zonoje ar šokiruojame ir provokuojame?

Remiantis naujausiais RAIT ir Mediaskopas tyrimų duomenimis analizuosime provokuojančias ir šokiruojančias 2022 metų reklamas. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus? Kokios įtakos vertybinės nuostatos turi prekinių ženklų rinkodarinių veiksmų vertinimui? Kokius jausmus, emocijas sukelia tam tikrų prekinių ženklų rinkodariniai veiksmai? 

Diana Žardin, RAIT direktorė

Rinkos tyrimų ekspertė, trečius metus vadovaujanti lyderiaujančiai rinkos tyrimų kompanijai RAIT. Diana turi 10-ties metų patirtį rinkos tyrimuose, konsultuojant klientus strateginiame lygmenyje ir taikant efektyvius sprendimus, ieškant atsakymų į rūpimus klausimus skirtingose verslo srityse. 

Aidas Petrošius, MEDIASKOPAS verslo plėtros vadovas

Žiniasklaidos ekspertas, politinis konsultantas, vizituojantis lektorius Vilniaus, Kauno technologijos bei Vytauto Didžiojo universitetuose. Nuo 2020 m. „Mediaskope“ vysto naujus komunikacijos efektyvumo valdymo produktus bei tyrinėja žiniasklaidos naratyvų sklaidą socialiniuose tinkluose. 

 

 

Kaip efektyviai susidėlioti turinio marketingo strategiją?

Laura Domarkė, ADDRAMA ir MEDIAPARK jaunesnioji partnerė

Laura Domarkė - kūrybinės rinkodaros agentūros bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, LiMA DIGITAL lektorė ir marketingo strategė. Su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m., Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų. 

 

 

Turinio marketingas: nuo tendencijų iki strategijos

Evaldas Mockus, OMNISEND marketingo vadovas

Evaldas Mockus yra skaitmeninės rinkodaros automatizavimo bendrovės „Omnisend“ marketingo vadovas. Evaldas sukaupęs daug patirties turinio rinkodaros ir SEO srityse. 

  

Renginio įrašo kaina:

  LiMA NARIAMS:    SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

39 Eur

 

Renginio įrašas


*LiMA seminarų abonementų
 
savininkams: nemokamai
. 

  

 

Pirkti įrašą 


*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

 

 

Renginio partneriai:   

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Turinio marketingas

Forma:

Renginio įrašas

Renginys vyko:

2023 m. balandžio 19-20 d. 

Trukmė:

~ 6 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“;
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą;
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 2 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Renginio įrašo kaina:

Svečiams: 39 Eur

Pirkti įrašą →


Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Renginio įrašas →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? 
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

Registruotis
Registracija priimama iki 2024-11-29