Renginio įrašas!
Kokios populiariausios turinio marketingo formos?
Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams?
Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?
Kokios turinio marketingo tendencijos?
Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos specialistams, projektų vadovams ir visiems besidomintiems turinio marketingu.
Renginio pranešėjai:
|
Drąsaus turinio kūrimas komunikacijojeŠiandien, dėl didžiulio informacinio triukšmo, atkreipti visuomenės dėmesį yra itin sunku. Dar sunkiau, kai temos liečia krizes, nelaimes ir socialiai pažeidžiamus žmones. Kaip komunikuoti, kad tave tikrai išgirstų? Kaip nevengti drąsių sprendimų, bet tuo pačiu neperelenkti lazdos ir neperžengti tam tikrų ribų? Luka Lesauskaitė, LIETUVOS RAUDONASIS KRYŽIUS komunikacijos vadovė Luka daugiau nei 10 metų užsiima visuomenine veikla, kuri skirta pilietiškumo ir savanorystės idėjų sklaidai Lietuvoje. Trečią sezoną veda LRT Radijo laidą „Vardan tos“. 2022 metais „PR Impact“ apdovanojimuose buvo išrinkta „Metų komunikatore“.
|
|
Kaip sukurti našią turinio deimantų kasyklą?Tam, kad video turinys gimtų ir jo užtektų visoms platformoms, svarbu ne tik kūrybiškumas, bet ir pats kūrybos procesas. Kviečiu kartu pažvelgti, kaip savo tikslams pasirinkti video sprendimų kūrybos kryptį, kaip užtikrinti reguliarią šiuolaikiško video turinio gavybą ir neišleisti milijono siekiant rinkodaros tikslų. Edvinas Valikonis, SUPERYOU kūrybos vadovas Padeda kūrybos komandai realizuoti savo idėjas, siekti klientų tikslų ir dirba vystant didžiausių agentūros klientų komunikacijos strategijas (tarp kurių – „MAXIMA“, „TELE2 Lietuva“, „Swedbank Lietuvoje“) vystymo. Parašė poezijos knygą – būna ir taip.
|
|
Įrankiai, kurie padeda turinį kurti efektyviauSocialinių tinklų rinkodaros specialistai vis dažniau pastebi, jog vartotojai yra išlepinti turinio gausos bei kokybės, tad juos nustebinti darosi vis sunkiau. Dėl šios priežasties savo pranešimo metu pasidalinsiu patogiausiais įrankiais, kurie padės efektyviai sukurti įdomų, aktualų bei įtraukiantį turinį. Indrė Širkienė, socialinių tinklų rinkodaros specialistė |
|
Niekam tos šiukšlės nebeįdomuNenykstančios rūšys – projektas, kurio taikinyje didelė, visiems jau matyta ir girdėta problema, kurią spręsti bandė šimtai kitų kampanijų. Mes sukūrėme dar vieną. Pozityvus žmonių atsakas ir įsitraukimas mus nustebino, todėl savo įspūdžiais norime pasidalinti su kitais. Linas Migonis, FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybos vadovas |
|
Turinio sukurtas produktasEsame įpratę kurti turinį produktams, bet ar gali turinys sukurti produktą? Gali! Pasidalinsiu, kaip iš pirmo žvilgsnio nekonkurencingas produktas, atrado kelią į lietuvių virtuves ir skrandžius. Kaip turinys sukuria produktą? Kuo turinio sukurti produktai yra pranašesni? Kokiomis taisyklėmis vadovaujamės efektyviai komunikuodami skirtinguose kanaluose? Milda Ščerbinskaitė, kampotpipirai.lt vadovė ir bendraįkūrėja |
|
Kaip rašyti įtraukius tekstus?Kaip bendrauti su klientais? Kaip patraukti jų dėmesį ir vesti link pardavimų? Galiausiai, kaip kurti ir išlaikyti ryšį? Šie klausimai neduoda ramybės ir vargina brandus, nors iš tikrųjų viskas nėra sudėtinga. Pranešimo metu klausytojai mokysis storytelling meno. Sonata Šulcė, prekės ženklų strategė ir marketingo konsultantė |
|
Vizualinis turinys – from scratch to trashAr nepersistengiame kurdami turinį vartotojams, sergantiems turinio demencija? Kaip būti pastebėtiems ir nepamirštiems vizualiniame triukšme? Ar pagreitinti turinio kūrimo sprendimai gali padėti sutaupyti kaštus ir pasiekti geresnių rezultatų? Kodėl skiriasi ne tik vartotojų ir prekių ženklų kuriamas turinys, bet ir lūkesčiai jam? Į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su vizualinio turinio tendencijomis, Mantvydas atsakys pranešimo metu. Mantvydas Leknickas, WHATABOUT AGENCY vadovas
|
|
2022 m. reklamos: žaidžiame saugioje zonoje ar šokiruojame ir provokuojame?Remiantis naujausiais RAIT ir Mediaskopas tyrimų duomenimis analizuosime provokuojančias ir šokiruojančias 2022 metų reklamas. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus? Kokios įtakos vertybinės nuostatos turi prekinių ženklų rinkodarinių veiksmų vertinimui? Kokius jausmus, emocijas sukelia tam tikrų prekinių ženklų rinkodariniai veiksmai? Diana Žardin, RAIT direktorė Aidas Petrošius, MEDIASKOPAS verslo plėtros vadovas |
|
Kaip efektyviai susidėlioti turinio marketingo strategiją?Laura Domarkė, ADDRAMA ir MEDIAPARK jaunesnioji partnerė Laura Domarkė - kūrybinės rinkodaros agentūros bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, LiMA DIGITAL lektorė ir marketingo strategė. Su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m., Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų. |
|
Turinio marketingas: nuo tendencijų iki strategijosEvaldas Mockus, OMNISEND marketingo vadovas Evaldas Mockus yra skaitmeninės rinkodaros automatizavimo bendrovės „Omnisend“ marketingo vadovas. Evaldas sukaupęs daug patirties turinio rinkodaros ir SEO srityse. |
Renginio įrašo kaina:
LiMA NARIAMS: | SVEČIAMS: |
0 Eur* |
39 Eur |
|
|
Renginio partneriai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Turinio marketingas |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2023 m. balandžio 19-20 d. |
Trukmė: |
~ 6 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Renginio įrašo kaina: |
Svečiams: 39 Eur
|
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |