Pandemijos pradėtas ir karo pratęstas pilkasis periodas paspartino vartotojų elgsenos pokyčius, neapibrėžtumo būsena disciplinuoja ar apriboja marketingo biudžetus, o konkurencija tampa vis aršesnė. Vienas iš efektyvių būdų atpažinti reikšmingiausius besikeičiančius supančio konteksto aspektus bei efektyviai nukreipti resursus ir kūrybinę energiją – tai suinteresuotųjų šalių įtraukimas. Šis principas padeda optimizuoti marketingo išlaidas, skatinti inovatyvius iššūkių sprendimus, stiprinti atsparumą besikeičiančiose rinkos sąlygose, didinti klientų lojalumą ir efektyvinti sprendimų priėmimą.
Renginio tikslas: mokymai padės suprasti, kaip suinteresuotųjų šalių pusių įtraukimas gali padėti identifikuoti rinkos pokyčius, suprasti, kokių iššūkių sprendimui šis principas kuria didžiausią vertę, ir praktiškai patirti esminius įtraukimo principus bei metodus.
Reaguodami į kiekvieno dalyvio individualiai išsikeltą (marketingo) iššūkį, nuosekliai rasime atsakymus į šiuos klausimus:
• Kaip taikant dalyvaujamąsias praktikas identifikuoti rinkos ir platesnio konteksto pokyčius?
• Kaip suinteresuotųjų šalių įtraukimas padeda atpažinti ir įgyvendinti savo konkurencinį pranašumą?
• Koks pasitikėjimo vaidmuo dalyvaujamosiose praktikose?
• Kokios suinteresuotųjų šalių įtraukimo rizikos?
• Kokios dalyvaujamojo principo panaudojimo situacijos?
• Kokios yra dalyvaujamojo principo gerosios praktikos?
• Kaip identifikuoti, pakviesti ir paruošti suinteresuotąsias šalis?
• Kokios yra suinteresuotųjų šalių įtraukimo metodikos?
• Kaip apibendrinti, susisteminti ir įveiklinti įtraukimo sesijų informaciją?
Iš mokymų dalyviai išsineš:
• Dalyvaujamuoju principu grįstą planą, kaip įveikti individualiai išsikeltą marketingo iššūkį;
• Kritinę poziciją ir argumentaciją dalyvaujamųjų praktikų atžvilgiu;
• Žinias apie kertinius įtraukimo principus, veiklų planus ir metodus;
• Supratimą apie įtraukimo rezultatų įgyvendinimą.
Kam skirtas renginys: marketingo skyrių bei komandų vadovams, produktų, projektų ir verslo vystymo vadovams bei specialistams, marketingo specialistams, HR specialistams iš privataus ir viešojo sektoriaus.
Mokymų lektoriai:
|
Jonas Liugaila
CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
|
Eugenijus Kaminskis
CRITICAL tyrimų vadovas |
|
Eglė VitkutėCRITICAL tyrėja Eglė yra visuomenės įtraukimo specialistė, dirbanti įtraukiųjų tyrimų ir dizaino strategijos srityse. |
|
Deividas Juozulynas
CRITICAL CX strategas, produkto dizaino studijos DESDORP bendraįkūrėjas, VDA docentas Remdamasis teorinėmis ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais dizaino agentūroje CRITICAL padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. Veda kūrybines dirbtuves, savo įžvalgomis dalinasi publikacijose, eidamas docento pareigas Vilniaus dailės akademijoje dėsto paslaugų dizainą, o Kauno technologijos universitete - vartotojo patirties dizainą. |
Renginio programa:
8:30 - 09:00 | Registracija ir pasitikimo kava |
9:00 - 10:40 | Mokymų I dalis |
10:40 - 11:00 | Kavos pertrauka |
11:00 - 12:40 | Mokymų II dalis |
12:40 - 13:20 | Pietų pertrauka |
13:20 - 15:00 | Mokymų III dalis |
15:00 - 15:20 | Kavos pertrauka |
15:20 - 17:00 | Mokymų IV dalis |
17:00 - 18:00 | Dalyvių networking’as |
Bilieto kaina:
Nurodytos kainos galioja apmokant iki gegužės 10 d. imtinai
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
49 Eur* 79 Eur |
79 Eur* 109 Eur |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Į renginio bilieto kainą įskaičiuota: Visos dienos mokymai; |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Suinteresuotųjų šalių įtraukimas marketinge |
Forma: |
Mokymai |
Data: |
2023 m. rugsėjo 14 d. (ketvirtadienis) 9:00 val. |
Trukmė: |
~ 9 val. |
Vieta: |
Mokymai vyks gyvai, vieta bus patikslinta! |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Svečiams: 79 Eur 109 Eur
LiMA nariams: 49 Eur 79 Eur |
LiMA seminarų abonementų savininkams: 49 Eur 79 Eur 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |