Europos marketingo konfederacija (EMC) jau penktą kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2023“. Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2023 m.
Buvo apklausta daugiau nei 6000 Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 2022 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija.
Išgirskite tarptautinio tyrimo rezultatus „European Marketing Agenda 2023“ pristatymo renginyje!
Renginys vyks anglų kalba!
Renginys nemokamas, tačiau būtina registracija!
Tyrimą pristatys:
|
Dr. Ralf StraußEuropos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas ir „Marketing Agneda 2023” tyrimo autorius Dr. Ralf Strauß yra įmonių „MarketingTechLab GmbH", „Customer Excellence GmbH", „CMO Academy GmbH" vadovaujantis partneris, Vokietijos CMO bendruomenės iniciatorius ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos pirmininkas. Anksčiau Ralf buvo Vokietijos marketingo asociacijos (DMV) prezidentas, o dar prieš tai - „Volkswagen Group" vyresnysis viceprezidentas skaitmeninimo, marketingo ir pardavimų klausimais, pasaulinis produktų valdymo CRM rinkodaros vadovas, taip pat SAP CMO ir korporatyvinės plėtros vadovas Vokietijoje ir Vidurio Europoje.
|
Diskusijos dalyviai:
|
Lorena MercedesSALESFORCE
|
|
Regimantas UrbanasSURFSHARK
|
|
Wilfried LechnerWIENERBERGER
|
Renginys nemokamas, būtina registracija!
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Europos marketingo tendencijos |
Forma: |
Tyrimo pristatymas, diskusija |
Vieta: |
Internetu |
Data ir laikas: |
2023 m. gegužės 17 d. (trečiadienis) 11:00 val. |
Kalba: |
Renginys vyks anglų kalba! |
Kaina: |
Renginys nemokamas, būtina registracija! |
Registracija: |