Jau pasiekiamas renginio įrašas!
Renginio įrašą rasite čia →
LiMA kartu su FABULA RUD PEDERSEN GROUP kviečia marketingo profesionalus į pirmąjį SMP ciklo renginį tvarumo tema!
Nenumaldomai artėja metas, kai tvarumo ESG (Environmental, Social & Governance) rodiklių atskleidimas taps privalomu didžiajai daliai verslo bendruomenės. Tačiau šios temos lyderių pavyzdžiai rodo, jog laukti neverta – įdirbis ESG temoje jau šiandien suteikia vertę auginant reputaciją, stiprinant ryšį su klientais ir darbuotojais.
Kviečiame marketingo profesionalus susipažinti su pačiais pagrindiniais ESG atributais, artėjančio reguliavimo architektūra, temos jau šiandien sukuriama verte ir būdais auginti verslo reputaciją, susikurti įrankius ir išvengti ekomanipuliavimo, kurti glaudesnį ryšį su verslą supančiais žmonėmis - mūsų darbuotojais ir klientais.
Lietuvoje jau turime įkvepiančių pavyzdžių, kiekvienoje ESG raidėje - aplinkos apsaugoje, socialinėje atsakomybėje ir valdysenoje.
Renginys skirtas: verslo lyderiams – įmonių vadovams, marketingo, komunikacijos, personalo, finansų ar kitos srities vadovams, sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP) ir norintiems jais tapti.
Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Statusas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet ir skatina toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube.
Renginio pranešėjai:
|
Aurelija Žėkienė
TELIA kokybės, procesų, darbuotojų saugos ir aplinkosaugos komandos vadovė Aurelija Žėkienė |
|
Justinas Kirbutas
NEPTŪNO gamyklos vadovas |
|
Sandra Meškauskaitė-Stepšienė
DELFI administracijos vadovė |
|
Tomas Digaitis
FABULA RUD PEDERSEN GROUP tvarumo praktikos vadovas |
|
Daiva Dėdinienė
LIETUVOS BANKAS kapitalo rinkos priežiūros skyriaus vyr. specialistė, atsakinga už biržinių bendrovių pateikiamos informacijos teisingumo priežiūrą |
Renginio programa:
15:30 – 16:00 | Registracija ir pasitikimo kava |
16:00 – 16:10 | Sertifikuoto marketingo profesionalo (SMP) pripažinimo sistemos pristatymas ir apdovanojimai | Alvydė Palaimaitė |
16:10 – 16:30 | Įvadas į ESG | Tomas Digaitis |
16:30 – 16:50 | Aplinkosauga (E) | Aurelija Žėkienė |
16:50 – 17:10 | Socialinė atsakomybe (S) | Justinas Kirbutas |
17:10 – 17:30 | Valdysena (G) | Sandra Meškauskaitė-Stepšienė |
17:30 – 17:55 | Reguliavimas | Daiva Dėdinienė |
17:55 – 18:30 | Kavos pertrauka |
18:30 – 19:00 | Atviro rato diskusija |
19:00 - | Neformalus networkingas |
Turinio partneris:
Rėmėjai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
CMO ir tvarumas |
Forma: |
SMP ciklo renginys |
SMP: |
Už dalyvavimą renginyje skiriami 3 SMP taškai
Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare) |
Data: |
2023 m. birželio 13 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Vieta: |
Fabula Rud Pedersen Group ofisas, Gedimino pr. 10-5, Vilnius |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Renginys nemokamas! |