Konferencijos įrašas!
„Džiaugiamės, kad šiais metais sulaukėme tarptautinio dėmesio - į Lietuvą atvyksta svečiai iš Europos marketingo konfederacijos. O vakarinės dalies metu ne tik paskelbsime Metų marketingo vadovą 2023, bet kartu ir švęsime pirmą kartą vyksiančią Tarptautinę marketingo dieną. Susitikime!" - LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė
LiMA CMO SUMMIT'23 susideda iš 2-ų dalių:
• Visos dienos konferencijos;
• Apdovanojimų vakaro su Metų CMO'23 ir Tarptautinės marketingo dienos paskelbimu.
|
The marketing competencies of today and the challenges of tomorrowWhat are current marketing competencies? What are the fresh challenges facing marketers today that will require additional skills and competencies? Chris Daly, CHARTERED INSTITUTE OF MARKETING vykdantysis direktorius Chris nuo 2016 m. vadovauja Chartered Institute of Marketing (CIM), kuris vienija daugiau kaip 30 000 narių 132 šalyse. Chris aistringai siekia skatinti ir plėtoti aukštesnius marketingo profesionalumo standartus, kurie prisideda prie įvairaus dydžio įmonių sėkmės, vertės klientams ir darbuotojams bei naudos visuomenei. Chris taip pat nuolat komentuoja žiniasklaidoje marketingo profesijai aktualius klausimus. Chris taip pat yra Karališkosios menų, gamintojų ir prekybos draugijos (RSA) narys, Britų vadybos akademijos (BAM) narys, apdovanotas garbės nario statusu ir apdovanojimu už gyvenimo nuopelnus marketingui. |
|
Asmeninis vadovo socialinis kapitalas: ką pažįstu aš ir kas pažįsta mane?Tikriausiai esate girdėję knygų autoriaus Tim Sanders posakį „Your network is your net worth“. Kaip ir bet kuri kita investicija, investicija į socialinį kapitalą reikalauja laiko, dėmesio ir tikslingų pastangų. Bet rezultatas – apdovanojantis. Networkingo mentorė Kotryna pasidalins kertiniais principais, kuriais vadovaujantis vadovas gali kurti ir puoselėti savo tvarų, vertingą ryšių tinklą. Kotryna Stankutė-Jaščemskienė, MARIAUS JAKULIO JASON FONDO vadovė „Your network is your net worth“ Kotryna dažnai cituoja autorių Tim Sanders. Kotryna savo tvirtą ryšių tinklą sukūrė per daugiau nei 15 metų profesinės ir visuomeninės veiklos Lietuvoje bei užsienyje. Dėl Kotrynos pomėgio burti ir jungti žmones, jos profesionalams skirtuose mokymuose dalyvavę atranda naują požiūrio kampą, vertingų įžvalgų ir įkvėpimą sąmoningai auginti savo autentišką pažinčių ratą. |
|
Dirbtinis intelektas nenužudys tik įkyriųjų. Wait, what?
Kaip naviguosime rinkodarą AI first pasaulyje? Greičiau ar geriau? Į kokius tikslus būsime orientuoti? Strategija ar taktikos? Marius Marčenkovas, BPN INTENSE klientų vystymo vadovas Reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir media kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 16 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose „BPN Intense“, „Dentsu“ bei kliento pusėje „Bitė Lietuva“, „Deloitte“, „Impuls“. |
|
Povas ar įmonės atstovas: nuo pagyrų iki naudųAsmeninis prekės ženklas šiandien yra daugeliui pažįstama sąvoka. Dažniausiai praktinėse įžvalgose minima asmeninių prekių ženklų vystymo nauda karjerai ar pripažinimui. Atsiranda ir vis daugiau skepticizmo, kad tai yra į save nukreiptos pagyros. Tačiau ar tikrai personal branding yra tik apie naudą žmogui? Pasiremdama naujausiais moksliniais tyrimais, kurių dalies autorė yra ir pati, Dominyka pasidalins įžvalgomis apie tai, kokią vertę asmeninių prekių ženklų vystymas kuria ne tik žmogui, bet ir organizacijai. Dr. Dominyka Venciūtė, PERSONA COGNITA įkūrėja ir konsultantė Darbuotojų ambasadorystės ir atstovavimo organizacijai (angl. employee advocacy) bei asmeninių prekių ženklų vystymo ekspertė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė bei mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė. Su rinkodara įvairiose srityse Dominyka susiduria daugiau nei 10 metų, o šiandien jos fokusas – darbuotojų ambasadorystė kaip rinkodaros priemonė organizacijų įvaizdžio stiprinimui, žinomumo didinimui ir talentų pritraukimui. Į šią temą Dominyka gilinasi tiek iš mokslinės, tiek iš tik praktinės pusės konsultuodama, rengdama strategijas ir vesdama mokymus organizacijoms. |
|
Kaip mes tapome užmaršties gyvūnais? Atmintis technologijų epochoje
Prof. Kristupas Sabolius, VILNIAUS UNIVERSITETO Filosofijos instituto profesorius Vilniaus universiteto Filosofijos instituto profesorius ir Masačiusetso technologijų instituto (MIT) afilijuotas mokslininkas, tyrinėjantis vaizduotės ir kūrybos vaidmenį Vakarų mąstyme, taip pat vizualumo, kino filosofijos, medijų teorijų, posthumanizmo, ekofilosofijos problemas. 2014 m. kartu su Tomu Ramanausku išleido knygą Žmogus, kuris žinojo viską, 2017 m. įkūrė inovatyvius edukacijos modelius propaguojančią Kūrybingumo mokyklą. |
|
Rinkodaros intelektasVykstant esminei rinkos transformacijai yra pats geriausias metas permąstyti, kur marketingo vadovas kuria daugiausiai vertės ir yra nepakeičiamas, net jei tos sritys šiuo metu gali atrodyti kaip mūsų Achilo kulnas. Pranešime išgirsite apie vis dar nepakeičiamus dalykus, kuriuos turime puoselėti ir vystyti. Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris strategas Strategas dirbantis su produktų kūrimo ir vystymo strateginiais projektais, dėstantis produktų vystymo ir skaitmeninės transformacijos kursus ISM ir FRONTIERS produktų akademijos programose. |
|
Marketingo vadovas - stebukladarysDr. Eugenijus Laurinaitis,psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas Dr. Eugenijus Laurinaitis turi daugiau nei 40 metų psichoterapinio darbo patirtį, Europos psichoterapijos asociacijos (EAP) Valdybos narys, 2013-2015 buvo EAP Prezidentas, šiuo metu - EAP Generalinis sekretorius ir Lietuvos psichoterapijos draugijos prezidentas. |
|
Kaip įgalinti marketingo vadovą?Domantas Gailius, INSPIRED UM verslo plėtros vadovas Inspired UM partneris, verslo plėtros vadovas, KOG instituto partneris ir steigėjas, turi 23 metų patirtį reklamoje ir media planavime. Domantas yra sukūręs ir įgyvendinęs rinkodaros komunikacijos strategijas didžiausiems Lietuvos ir užsienio prekių ženklams bei viešajam sektoriui. |
|
Dr. Ralf Strauß
EUROPEAN MARKETING CONFEDERATION valdybos pirmininkas Dr. Ralf Strauß yra įmonių „MarketingTechLab GmbH", „Customer Excellence GmbH", „CMO Academy GmbH" vadovaujantis partneris, Vokietijos CMO bendruomenės iniciatorius ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos pirmininkas. Anksčiau Ralf buvo Vokietijos marketingo asociacijos (DMV) prezidentas, o dar prieš tai - „Volkswagen Group" vyresnysis viceprezidentas skaitmeninimo, marketingo ir pardavimų klausimais, pasaulinis produktų valdymo CRM rinkodaros vadovas, taip pat SAP CMO ir korporatyvinės plėtros vadovas Vokietijoje ir Vidurio Europoje. |
|
Martin Huisman
EUROPEAN MARKETING CONFEDERATION vykdantysis direktorius Martin yra buvęs Nyderlandų marketingo asociacijos NIMA direktorius ir pirmininkas, dar anksčiau kaip marketingo ekspertas dirbo automobilių sektoriuje tokiose bendrovėse kaip "Toyota", "Suzuki", BOVAG ir įvairiose Nyderlandų vyriausybės institucijose. Martin taip pat priklauso keturios skirtingos įmonės, kurios specializuojasi asociacijų, energetikos pertvarkos ir mobilumo srityse. Martin yra sertifikuotas kaip marketingo ekspertas ir egzaminuoja aukščiausio lygio NIMA egzaminuose. |
|
Montse de Luis
MARKETING ASSOCIATION OF SPAIN marketingo vadovė Montse yra sukaupusi daugiau nei 30 metų darbo marketingo srityje patirtį nacionalinėje ir tarptautinėje aplinkoje. Šiuo metu ji yra Ispanijos marketingo asociacijos, vienijančios daugiau kaip 1000 narių ir siekiančios sustiprinti marketingo svarbą įmonėse ir visuomenėje, marketingo vadovė. Anksčiau ji dirbo konsultante, specializavosi mažmeninės prekybos ir klientų patirties pasaulyje, taip pat turi verslininkės patirties, daugiau nei 15 metų užėmė įvairias svarbias vadovaujančias pareigas „Japan Tobacco International" bendrovės marketingo departamente. |
|
Shane McGonigle
MARKETING INSTITUTE IRELAND generalinis direktorius Shane vadovauja vadovų MARKETING INSTITUTE IRELAND komandai kaip generalinis direktorius ir yra atsakingas už marketingo profesijos skatinimo Airijoje strategijos įgyvendinimą. Eidamas šias pareigas, jis vadovauja programoms, skirtoms marketingo specialistų švietimui ir įgalinimui visuose jų karjeros etapuose. Į šias pareigas jis įneša daug tarptautinės patirties ir marketingo žinių, nes daugiau nei 30 metų ėjo aukštas pareigas marketingo agentūrose ir klientų įmonėse. Anksčiau Shane dirbo Airijos reklamos standartų tarnybos (ASAI) direktoriumi, Dublino technologijos universiteto egzaminuotoju, dėstė Ulsterio universitete, buvo Airijos reklamos specialistų instituto (IAPI) prezidentas. Šiuo metu jis yra Europos marketingo konfederacijos valdybos narys. |
|
Giedrė Vilkė
PHH GROUP marketingo vadovė Giedrė dirba „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“, „220.lv“, „Kaup24.ee“, „Hansapost.ee“, „HobbyHall.fi“ marketingo vadove. Giedrė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas. „Pigu.lt“ rinkodaros direktore G. Vilkė dirbo 2013-2019 metais, anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas, taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove. |
Diskusija „CMO įmonės valdyboje: misija įmanoma?"
|
Orijana Mašalė
Nepriklausoma valdybų narė ir pirmininkė Orijana Mašalė yra Civilinės aviacijos asociacijos, VĮ „Regitra“ bei specializuotų infrastruktūros projektų įmonės „Švykai“ valdybų pirmininkė, taip pat įmonės „Dirbtinis intelektas pramonei“ bendraįkūrėja. Orijana nepriklausoma valdybų nare dirba nuo 2018 m. Iki to laiko vadybos patirtį ji kaupė dirbdama „Fortune 500“ TOP3 energetikos bendrovėje „Chevron“, skandinaviškoje draudimo bendrovėje „If“, vystydama savo strateginės komunikacijos verslą, dirbdama ekonomikos ministro patarėja, Valstybės kontrolės departamento direktore. |
|
Aleksandras Golod
TELIA LIETUVA stambaus verslo padalinio vadovas Aleksandras turi daugiau nei 20 metų patirties versle strateginio marektingo ir pardavimų rolėse. Daugiausia patirties įgavo dirbdamas technologijų įmonėse Lietuvoje ir Baltijos šalyse – nuo startuolių iki didelių korporacijų, buvo Microsoft marketingo vadovas Baltijos šalims ir stambaus verslo marketingo vadovas Rytų Europai. Šiuo metu yra Telia Lietuva stambaus verslo pardavimų padalinio vadovas bei Lietuvos parodų ir konferencijų centro „Litexpo“ nepriklausomas valdybos narys. |
|
Rūta Skyrienė
INVESTUOTOJŲ FORUMO vykdomoji direktorė Rūta Skyrienė profesinę patirtį sukaupė dirbdama valstybiniame sektoriuje (Finansų ministerijoje), finansų sektoriuje („Societe Generale“ ir „Nordea“ bankų padaliniuose Lietuvoje). Nuo 2003 metų vadovauja asociacijai Investors‘ Forum, kurios paskirtis – padėti Lietuvai tapti palankiausia investicijoms valstybe Europoje, sėkmingai pritraukiančia tarptautinį kapitalą šalies gerovei kurti. |
|
Irmantas Matilionis
DELFI verslo vystymo vadovas Sukaupęs daugiau nei 10 metų patirties rinkodaros srityje, Irmantas Matilionis dirba skaitomiausiame ir populiariausiame naujienų portale, kuriame vartotojai praleidžia daugiausiai laiko iš visų lietuviškų interneto svetainių. Pastaruosius 4 metus Irmantas buvo „Delfi" marketingo vadovas, o prieš tai „BigBank" marketingo vadovu. |
Konferencijos moderatoriai:
|
Andrius Milinavičius
LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 13 metų darbo su įvairiais marketingo projektais patirties. Šiuo metu Andrius daugiausia dirba su startuolių ekosistemomis, yra vienas iš verslo inovacijų akceleratoriaus BALTIC SANDBOX įkūrėjų ir verslo plėtros vadovas. |
|
Giedrius Juozapavičius
Marketingo strategas, konsultantas #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius Giedrius daugiau nei 20 metų dirba rinkodaros ir komunikacijos srityje. Pastaruosius penkis metus konsultuoja įmones strateginės rinkodaros ir taktikos, reputacijos formavimo bei komunikacijos klausimais. Taip pat aktyviai užsiima visuomenine veikla - marketingo temų, marketingo kuriamos vertės ir procesų, marketinge dirbančių žmonių, CMO, aktualijų, sprendimų ir LiMA veiklos populiarinimu visuomenėje. |
Konferencijos įrašo kaina:
LiMA NARIAMS | SVEČIAMS |
39 Eur
|
|
Pirkti įrašą |
Pirkti įrašą |
Konferencijos generalinis rėmėjas
Vizualinis identitetas
Internetinis puslapis
Komunikacijos partneriai
Informaciniai partneriai
Informaciniai rėmėjai
Rėmėjai
Transliacijos partneris
Konferencijos įgyvendinimas
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Vadovavimas, marketingas, strategija, kompetencijų kėlimas, karjeros planavimas |
Forma: |
Konferencijos įrašas |
Konferencija vyko: |
2023 m. gegužės 25 d. (ketvirtadienis) 10:00 - 19:00 val. |
Įrašo trukmė: |
~ 7 val. |
Konferencijos įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt |