Renginio įrašas!
Iš klientų, dirbančių marketingo srityje, ne kartą girdėjome pasakymą: „Mūsų „Brand health tracker‘is“ nerodo pokyčių, todėl ne(be)galiu pagrįsti jo reikalingumo vadovams.“ Tuomet marketingo specialistai, kartu su tyrėjais ar savarankiškai, ima ieškoti, kaip patobulinti prekės ženklo sveikatos tęstinio tyrimo (arba kitaip Brand Health tracker’io) klausimus, neatsisakydami ir senųjų, siekdami užtikrinti „duomenų palyginamumą“. Galiausiai įrankis, kuris turėtų būti svarbiu informacijos šaltiniu, išauga į didelį ir brangų aparatą, kuris veikia pats sau, bet ne prekės ženklui. Tad kaip neatsidurti tokioje situacijoje?
Renginio tikslas – padėti geriau suprasti, kas sudaro stiprų prekės ženklą ir integruojant praktinių atvejų analizę, aptarti tęstinių prekės ženklo sveikatos tyrimų specifiką ir pritaikyti naujausias pasaulines žinias ir praktikas savo veikloje.
Renginio dalyviai sužinos:
• Kaip suprasti, ar jūsų prekės ženklas stiprus? Kokios metrikos įvertina prekės ženklo stiprumą?
• Kokius svarbius prekės ženklo sveikatos rodiklius dažniausiai pamiršta stebėti rinkodaros specialistai?
• Ar spontaninis „Top of mind“ žinomumas yra svarbiausias visų prekių ženklų rodiklis?
• Kodėl tyrimuose matuojamos prekės ženklų įvaizdžio savybės iš esmės nekinta?
• Kodėl klaidinga prekės ženklų sveikatos tyrimuose orientuotis tik į lojalių klientų segmentą?
Renginys skirtas: marketingo vadovams, marketingo specialistams ir projektų vadovams, prekių ženklų vadovams ir visiems besidomintiems prekių ženklų valdymu.
Lektorės:
|
Rūta MatulaitienėKOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė Rūta Matulaitienė, turi 15 metų patirtį rinkos ir sociologinių tyrimų srityje. Specializuojasi klientų patirties, darbuotojų pasitenkinimo, gyventojų nuomonės, prekės ženklų žinomumo ir įvaizdžio tęstiniuose matavimuose, dažnai didelės apimties ir tarptautiniuose tyrimuose – nuo Japonijos iki JAV. |
|
Dr. Eleonora ŠeimienėKOG instituto vadovė Dr. Eleonora Šeimienė turi 17 metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė. |
Renginio įrašo kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
29 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Prekės ženklas |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2023 m. gegužės 30 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Renginio įrašo kaina: 29 Eur
LiMA nariams dalyvavimas: nemokamas |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
|