Renginio įrašas | Kaip palaikyti stiprų prekės ženklą?

Renginio įrašas | Kaip palaikyti stiprų prekės ženklą?

2026-02-22 00:00, Online | Dalyvauja: 50 Registracijos terminas: 2026-02-22

Renginio įrašas!

 

Iš klientų, dirbančių marketingo srityje, ne kartą girdėjome pasakymą: „Mūsų „Brand health tracker‘is“ nerodo pokyčių, todėl ne(be)galiu pagrįsti jo reikalingumo vadovams.“ Tuomet marketingo specialistai, kartu su tyrėjais ar savarankiškai, ima ieškoti, kaip patobulinti prekės ženklo sveikatos tęstinio tyrimo (arba kitaip Brand Health tracker’io) klausimus, neatsisakydami ir senųjų, siekdami užtikrinti „duomenų palyginamumą“. Galiausiai įrankis, kuris turėtų būti svarbiu informacijos šaltiniu, išauga į didelį ir brangų aparatą, kuris veikia pats sau, bet ne prekės ženklui. Tad kaip neatsidurti tokioje situacijoje?

Renginio tikslas – padėti geriau suprasti, kas sudaro stiprų prekės ženklą ir integruojant praktinių atvejų analizę, aptarti tęstinių prekės ženklo sveikatos tyrimų specifiką ir pritaikyti naujausias pasaulines žinias ir praktikas savo veikloje.

Renginio dalyviai sužinos:
• Kaip suprasti, ar jūsų prekės ženklas stiprus? Kokios metrikos įvertina prekės ženklo stiprumą?
• Kokius svarbius prekės ženklo sveikatos rodiklius dažniausiai pamiršta stebėti rinkodaros specialistai?
• Ar spontaninis „Top of mind“ žinomumas yra svarbiausias visų prekių ženklų rodiklis?
• Kodėl tyrimuose matuojamos prekės ženklų įvaizdžio savybės iš esmės nekinta?
• Kodėl klaidinga prekės ženklų sveikatos tyrimuose orientuotis tik į lojalių klientų segmentą?

Renginys skirtas: marketingo vadovams, marketingo specialistams ir projektų vadovams, prekių ženklų vadovams ir visiems besidomintiems prekių ženklų valdymu.

Registracija


Lektorės:

  

 

Rūta Matulaitienė

KOG instituto tyrimų ir įžvalgų vadovė

Rūta Matulaitienė, turi 15 metų patirtį rinkos ir sociologinių tyrimų srityje. Specializuojasi klientų patirties, darbuotojų pasitenkinimo, gyventojų nuomonės, prekės ženklų žinomumo ir įvaizdžio tęstiniuose matavimuose, dažnai didelės apimties ir tarptautiniuose tyrimuose – nuo Japonijos iki JAV. 

  

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG instituto vadovė

Dr. Eleonora Šeimienė turi 17 metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė.

Renginio įrašo kaina:

  KAINA    
LiMA NARIAMS:
    KAINA     
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

29 Eur*

 

Renginio įrašas

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

  

Pirkti įrašą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida. 

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Prekės ženklas

Forma:

Renginio įrašas

Renginys vyko:

2023 m. gegužės 30 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
3. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 2 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Organizatorius:

LiMA administracijainfo@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Renginio įrašo kaina: 29 Eur

Pirkti renginio įrašą →

 

LiMA nariams dalyvavimas: nemokamas

Renginio įrašas →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Registruotis
Registracija priimama iki 2026-02-22