Kalbėti apie tai, kas yra socialiniai tinklai ir kodėl jie naudingi –neverta, nes visi apie tai viską žino. Tačiau ne visiems socialiniuose tinkluose pasiseka. Kodėl taip nutinka? Kokie yra pagrindiniai faktoriai, dėl kurių kartais tiesiog neįmanoma pasiekti rezultato?
Apie viską pasakos – Arijus Žakas. Turbūt didžiausios Lietuvos socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ vadovas, komunikacijos srityje dirbantis jau daugiau nei 10 metų. Turintis žurnalisto, redaktorius, marketingo vadybininko ir vadovo patirties.
Sritis: |
Marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Facebook: bijoti ar išnaudoti? |
Skirta: |
Marketingo, komunikacijos specialistams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
LCC tarptautinis universitetas, Kretingos g. 36, Klaipėda |
Data: |
2015 m. birželio 4 d. 18:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėda skyriaus valdyba, klaipeda@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
Turintiems seminarų abonementus: nemokamai |
|
Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM |