Renginio įrašas | Skaitmenizacija vs skaitmeninimas. Įtaka vartotojo patirčiai ir marketingo...

Renginio įrašas | Skaitmenizacija vs skaitmeninimas. Įtaka vartotojo patirčiai ir marketingo rezultatams

2024-02-19 00:00, Online | Dalyvauja: 23 Registracijos terminas: 2024-02-19

Renginio įrašas!

Marketingo skyriai veikia daugiakanalio marketingo pasaulyje su gausybe skirtingų įrankių, o pardavimų ir rinkodaros padaliniai retai efektyviai bendradarbiauja. Efektyviam bendradarbiavimui gali padėti įmonės procesų skaitmeninimas ir skaitmenizavimas. Visgi, tai yra labai skirtingi terminai ir dar skirtingingesni procesai organizaciniu požiūriu.

Renginio įraše išgirsite:
- Kokią įtaką skaitmenizavimas daro organizacijos komunikacijai, kliento pažinimui ir marketingo rezultatams?
- Kaip „Salesforce“ padeda išgryninti įmonės veiklos procesus?
Kaip „Salesforce“ apjungia skirtingų įrankių triukšmą ir įgalina daryti customer centric rinkodaros veiksmus?
- Kokios dažniausios klaidos skaitmenizuojant procesus?

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas


Pranešėjai:

  

 

„Man nereikia didesnio biudžeto“: rinkodaros ir pardavimų sinchronizavimas su „Salesforce“

Jurgis Bakanas, BLUELARK vadovas

Skaitmeninės transformacijos ekspertas, padedantis organizacijoms efektyviau valdyti procesus pasitelkus naujausias technologijas. Daugiau nei septynerius metus dirba su sėkmingiausia pasaulio verslo platforma „Salesforce“, vadovauja specializuotai Salesforce sprendimų bendrovei. Per savo karjerą dirbo tiek su didžiausiomis šalies organizacijomis, tiek su garsiais tarptautiniais prekių ženklais.

  

 

Skaitmenizacijos įtaka kliento patirties gerinimui

Giedrė Vilkė, Metų CMO’23

Giedrė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas. „Pigu.lt“ rinkodaros direktore G. Vilkė dirbo 2013-2019 metais, anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas, taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove. „Metų CMO’23” rinkimų komisijos buvo išrinkta stipriausia marketingo vadove.

 
Renginio turinio partneris:




Renginio įrašas - nemokamas!


Renginio įrašas 

Svarbiausia informacija

Tema:

Skaitmenizacija vs skaitmeninimas. Įtaka vartotojo patirčiai ir marketingo rezultatams

Forma:

Renginio įrašas

Renginys vyko:

2023 m. birželio 14 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 1,5 val.

Vieta:

Internetu

Organizatorius:

LiMA administracijainfo@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas →