Konferencijos įrašas!
14 pranešėjų – marketingo bei dirbtinio intelekto profesionalų
300+ minučių turinio apie tendencijas ir praktinius patarimus
250+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų networking'as
|
Kai tavo naujas kolega - dirbtinis intelektas. Kaip susišnekėti, nesusipykti ir dar siekti bendrų tikslų?Dalia pasidalins patirtimi kaip NordVPN sekasi bendradarbiauti su dirbtiniu intelektu, kokios praktikos ir įrankiai pasiteisino, o kur dar ir toliau ieško būdų, kaip išnaudoti DI. Dalia Tautavičiūtė, NORDSECURITY NordVPN prekės ženklo įvaizdžio departamento vadovė Marketingo ir komunikacijos srityje 15 metų patirtį Dalia sukaupė dirbdama tiek agentūrų, tiek klienetų rogėse. Šiuo metu ji yra atsakinga už 78 žmonių komandą, kuri stiprina NordVPN prekės ženklo identitetą, populiarina jį skirtingose pasaulio rinkose ir užtikrina, jog prekės ženklas būtų atpažįstamas ir pozityviai vertinamas. |
|
Toksiški santykiai su ChatGPT: kaip juos ištaisyti?ChatGPT sprogo kaip didelė bomba, o tuomet nuo liepos naudojimas pradėjo kristi. Vieni žmonės naudoja ChatGPT kasdien, kiti pabando ir numeta. Kaip gi haliucionuojantį dirbtinį intelektą paversti į suprantamą? Kaip įgusti formuojant užklausas? Antanas Bernatonis, WhyAI įkūrėjas, Dirbtinio intelekto treneris, Pirmasis HumanIPO Baltijos šalyse Dirbęs atsinaujinančios energetikos, finansų technologijose, Antanas apie dirbtinio intelekto svarbą ir reikšmę pradėjo kalbėti dar 2021-aisiais, o šiandien su mokymais ir paskaitomis pasiekia tūkstančius žmonių, siekdamas rodyti ne tik milžinišką praktišką technologijos potencialą, bet ir jos atsinešamas grėsmes visuomenei. |
|
10 AI įrankių marketingo profesionalui
Ar mes jau arčiau automatizuoto kūrybiškumo? Kokius dirbtinio intelekto įrankius galime naudoti jau šiandien? Pranešimo metu bus pristatomi dirbtinio intelekto įrankiai vizualų, turinio kūrimui bei marketingo kampanijų optimizavimui. Kamilė Jokubaitė, ATTENTION INSIGHT vadovė Kamile Jokubaitė - technologijų entuziastė, daugiau nei 10 metų dirbanti marketingo srityje. Attention Insight, tarptautinio pripažinimo sulaukusios, dirbtinio intelekto (DI) platformos vadovė. Prieš Attention Insight Kamilė dirbo vartotojų elgsenos tyrimų srityje Europoje bei Kanadoje. |
|
Naujosios eros intelektas: atsparumas pokyčiams ir naujų gyvenimo tendencijų kūrimasKokios yra dirbtinio intelekto ateities taikymo tendencijos, tikslai ir suvaržymai? Kokios yra dirbtinio intelekto galimybės šiandien ir koks realus potencialas yra „rytoj“? Kaip keisis mūsų darbas ir gyvenimas naujoje eroje ir kokių įgūdžių, mąstysenos transformacijų reikės norint sklandžiai naviguoti modernių technologijų pasaulyje ir siekiant išlikti atspariems naujojo amžiaus iššūkiams ir dinaminiams pokyčiams? Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė, KTU Dirbtinio intelekto centro vadovė, Informatikos fakulteto profesorė Dr. Agnė Paulauskaitė – Tarasevičienė yra sukaupusi daugiau nei 12 metų patirtį tiriant, diegiant ir kuriant dirbtinio intelekto (DI) sprendimus medicinoje, pramonėje, paslaugų sektoriuje, sprendžiant anomalijų aptikimo, prognozavimo, sudėtingų ir komplikuotų vaizdų identifikavimo ir segmentavimo uždavinius. 2019 m. vadovavo KTU darbo grupei dėl dirbtinio intelekto tematikos studijose stiprinimo rekomendacijų pateikimo bei vėliau kuriant DI integravimo į studijas strategiją. Ji vadovavo ir su komanda parengė masinį atvirą internetinį kursą virtualioje mokymo(si) aplinkoje „Dirbtinis Intelektas” . Vadovo ir parengė pirmąją Lietuvoje dirbtinio intelekto studijų programą „Dirbtinis Intelektas“, kuri sėkmingai startavo 2020 metais bei pirmąjį vadovėlį apie DI lietuvių kalba „Intelektikos pagrindai“. |
|
Midjourney – pritaikymo galimybės
Kur galima panaudoti vieną iš geriausių „text to image“ generavimo programų „Midjourney“? Kokios yra šios programos galimybės? Ką reikia žinoti norint gauti kuo geresnį rezultatą? Kokie iššūkiai gali kilti ir kaip juos išspręsti? Žydrūnas Strumila, THE CRITICAL dizaineris 30 metų praktikuojantis grafikos dizaineris, profesionalas, nuolatos tobulinantis techninius įgūdžius ir įrankių bei efektyvų savo darbui būtinų programų valdymą. Dirbantis su skatmeniniu dizainu, tipografija, maketavimu ir įvairia spauda, išsamiai susipažinęs su spalvų teorija. Adobe paketo gerbėjas, “evangelistas”. Pastaruoju metu labai besidomintis praktiniais dirbtinio intelekto pritaikymais dizaine. |
|
AI + B2B: "Hey ChatGPT, show love to my clients"Dirbtinis intelektas su trenksmu įsiveržė ir į B2B marketingistų darbotvarkę, vienus paversdamas produktyvumo monstrais, kitus - dinozaurais, nespėjančiais su pokyčiais. „Palaukit, o neturėtų B2B marketingas būti apie žmogus-žmogui?“ sako skeptikas. Turėtų. Kaip rasti balansą, žengti koja-kojon su pokyčiais ir sukurti daugiau vertės B2B marketinge? Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ įkūrėjas, per beveik 10 veiklos metų dirbęs su daugiau nei 300 B2B įmonių iš įvairių industrijų. Raktas į rezultatyvų B2B marketingo piltuvėlį yra nuolat kintantis, todėl Julius įsisavina naujausias žinias, jas praktiškai išbando ir yra pasiruošęs atradimais su visais pasidalinti. |
|
Dirbtinis intelektas medicinoje - ar tai realu?Ar sudėtinga sukurti dirbtiniu intelektu paremtą produktą sveikatos srityje? Kodėl sunku pozicionuoti produktą medicinos technologijų srityje? Kaip atrodo pardavimų kelias kai pagrindinis naudotojas yra sveikatos priežiūros arba mokslo įstaiga? Arnas Karužas, Startuolio LIGENCE direktorius ir įkūrėjas Startuolio LIGENCE įkūrėjas ir vadovas, gydytojas kardiologas, kurio pagrindinė domėjimosi ir darbo sritis - dirbtinio intelekto pritaikymas širdies vaizdiniams tyrimams. |
|
Brand sintezavimas: kaip sujungti AI, duomenų mokslą ir brand’o strategiją?Ką reikia apmąstyti interguojant dirbtinį intelektą į marketingo strategiją? Kaip pasitelkti duomenis į procesus? Gediminas Užkuraitis, SYNTHESIS CONSULTING GROUP vadovas Gediminas ieško pažangiausių būdų kurti brand’us jungiant naujausias technologijas ir tarpdiscipliniškumą. Jo specializacija yra darbas su technologinėmis kompanijomis, didžiųjų korporacijų brandų pokyčiai ir šalių bei vietovių įvaizdžio strategija. |
|
Kaip išnaudoti AI marketingui nepažeidžiant klientų privatumo?
Ar Amazon jau žino, ką užsisakysite kitoms Kalėdas? Ar Spotify nuspėjo Jūsų muzikinį skonį pagal tai, kuo trokštate tapti? Ar klientai vertina malonumą vartoti turinį, kuris nuspėja jų slaptus troškimus? Ar klientai linkę paaukoti savo privatumą vardan šio malonumo? Kaip išnaudoti DI marketingui nepažeidžiant klientų privatumo? Mindaugas Civilka, TGS BALTIC partneris, Technologijų industrijos grupės vadovas Mindaugas Civilka yra 20 metų teisinio darbo patirties sukaupęs advokatų kontoros TGS Baltic partneris, advokatas. Be teisinės praktikos, Mindaugas aktyviai vysto mokslinę veiklą bei veda seminarus ir mokymus intelektinės nuosavybės, asmens duomenų apsaugos ir privatumo temomis. Skaitomi pranešimai didžiųjų duomenų bei dirbtinio intelekto tematika, sulaukia išskirtinio dėmesio tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. |
|
Microsoft Advertising: AI nėra marketingo ateitis. Tai marketingo dabartis
Kas sudaro „Microsoft Advertising" ekosistemą? Kokias unikalias auditorijas galime čia surasti? Kaip ChatGPT ir Bing integracija keičia mūsų paieškos įpročius? Šarūnas Sakalauskas, MICROSOFT ADVERTISING partnerystės Europoje direktorius ALEPH Šarūnas turi 15 metų patirtį marketingo srityje, o skaitmeninis marketingas yra viena iš jo profesinio domėjimosi sričių. |
|
Sveiki atvykę į auksinę video kūrimo erąTai, kam anksčiau sukurti reikėjo kino ar animacijos studijos, didelio biudžeto bei dviejų savaičių laiko, dabar pasitelkdamas DI gali padaryti dešimtokas per pusdienį po pamokų. Kokias naujoves video turinio kūrime atnešė dirbtinis intelektas ir kaip jas efektyviai išnaudoti? Eimantas Balčiūnas, TWITTER AI influenceris, dirbtinio intelekto menininkas Po 6 metų e-prekybos srityje, Eimantas viską metė ir atrado save AI pasaulyje. Su dirbtinio intelekto pagalba kurdamas animacinius filmukus, Eimantas pasiekia milijonų žmonių dėmesį Twitter ir Youtube platformose. |
|
Dovydas BraukylaDiskusija: „Ko nepakeis dirbtinis intelektas?" PLANAS CHULIGANAS vadovas Dovydas Braukyla vadovauja kontaktų centrui, kuris suorganizuoja 700 verslo susitikimų, įgyvendina 60 pardavimo projektų ir padaro 20 000 B2C pardavimų per metus. |
|
Viktorija RatomskėDiskusija: „Ko nepakeis dirbtinis intelektas?" CAPITALBOX marketingo vadovė Viktorija skaitmeninės rinkodaros srityje dirba daugiau kaip 11 metų, ir padeda įmonėms užtikrinti augantį naujų klientų srautą apjungiant visus skaitmeninės rinkodaros kanalus. Patirtis dirbant su skirtingų tipų produktais per 40+ šalių su komandomis iki 150 žmonių Viktorijai suteikia mokytvacijos nuolat mokytis ir tobulėt, taip taikant tech naujoves rinkodaros procesuose. Ji ypatingai jaučia aistrą, domisi ir specializuojasi Affiliate Marketing srityje, ir jau daugiau kaip 5 metus konsultuoja įmones, kaip klientų pritraukimas per Affiliate Marketing gali akseleruoti pajamų augimą kartais. |
|
Andrius ValatkaDiskusija: „Ko nepakeis dirbtinis intelektas?" ORBIO WORLD bendraįkūrėjas Andrius Valatka - Tarptautinės elektroninės prekybos ir produktų kūrimo lyderio „Orbio World“ bendraįkūrėjas, daugiau, nei 10 metų kaupęs patirtį marketingo srityje. Skirtinguse versluose ir projektuose Andriaus sukaupta patirtis padeda jam sėkmingai plėtoti „Orbio World“ prekės ženklus bei užtikrinti jų augimą tarptautinėse rinkose. |
|
Dalius MašalasDiskusija: „Ko nepakeis dirbtinis intelektas?" DIPTECH vadovas Dalius yra dirbtinio intelekto specialistas, turintis 25 metų patirtį IT srityje. Jis 20 metų dirba vadovu, yra įgyvendinęs IT projektus 12 pasaulio šalių. Konsultuoja įmones DI strategijos, IT valdymo ir projektų įgyvendinimo srityse. |
Konferencijos moderatorius:
|
Andrius MilinavičiusLiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 13 metų patirties dirbant su įvairiais marketingo projektais. Šiuo metu Andrius daugiausiai dirba su startuolių ekosistemomis, yra vienas iš verslo inovacijų akseleratoriaus BALTIC SANDBOX įkūrėjų ir verslo plėtros vadovas. |
Konferencijos įrašo kaina:
LiMA nariams | Svečiams |
39 Eur
|
|
Pirkti įrašą |
Pirkti įrašą |
VIZUALINIS IDENTITETAS:
KONFERENCIJOS VIETA:
INTERNETINIS PUSLAPIS:
KONFERENCIJOS VIEŠBUTIS:
INFORMACINIAI PARTNERIAI:
KONFERENCIJOS RĖMĖJAI:
TRANSLIACIJOS PARTNERIAI:
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Dirbtinis intelektas marketinge |
Tema: |
Konferencijos įrašas |
Forma: |
Konferencija |
Konferencija vyko: |
2023 m. rugsėjo 27 d. (trečiadienis) 10:00 - 18:00 val. |
Įrašo trukmė: |
~ 7 val. |
Konferencijos įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
LiMA yra 18 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1300 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. |