[LiMA REKOMENDUOJA] Tomas Ramanauskas: "Ko galime išmokti iš 2023-aisiais pasaulyje...

[LiMA REKOMENDUOJA] Tomas Ramanauskas: "Ko galime išmokti iš 2023-aisiais pasaulyje apdovanotų darbų"

2023-09-21 18:00, Vilnius, Online | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2023-09-21

Tomas Ramanauskas: "Ko galime išmokti iš 2023-aisiais pasaulyje apdovanotų darbų"


Esmė
Dviejų valandų Zoom pranešimas apie Cannes Lions, D&AD Awards, The One Show nugalėtojų pamokas Lietuvos brendams.

Dėstytojas
Vienas paklausiausių pranešėjų Lietuvoje, per pastaruosius 20 metų padėjęs užauginti ne vieną žymų lietuvišką ir tarptautinį brendą.

Pranešimo tikslas
Brendus vairuojantiems, dirbantiems su komunikacija ir reklama pristatyti pasaulyje įvertintas pažibas, įžeminant jas mūsų rinkai, komentuojant apie jų naudojamų modelių pritaikokumą vietinėje rinkoje.

Turinys
Per dvi valandas Tomas apžvelgs keliasdešimt elitiniuose pasaulio festivaliuose įvertintų ryškių darbų ir suaktualins juos mūsų rinkai kaip sektinus pavyzdžius ir mąstymo būdus. Tai nebūtinai tik žymūs Kanų liūtų Grand prix laimėtojai, bet ir akis plečiantys sprendimai iš Tailando, promo akcijos Švedijoje, turinio inovacijos Olandijoje. Kriterijus — kuo tai gali būti aktualu mums, čia Lietuvoje. Tokiu būdu siekiama įžeminti aukštai pakibusias ir įspūdį darančias reklamas. Jos yra ne tik pramoga ir pavydo seilė, bet ir dekonstruotini pavyzdžiai to, kas veikia, simpatina brendus, atkreipia dėmesį, parduoda.

Kam skirta
Rinkodaristams. Reklamistams. Žiniasklaidos planuotojams ir organizuotojams. Komunikacijos rinkos žaidėjams. Studentams. Smalsuoliams. Ar tiesiog norintiems patogiai pateiktų kūrybingo mąstymo apžvalgų. Amžinai laiko neturintiems, bet žingeidiems vadovams.

Svarbiausia informacija

Sritis:

Tomas Ramanauskas: "Ko galime išmokti iš 2023-aisiais pasaulyje apdovanotų darbų"

Forma:

Online renginys

Vieta:

Online. Zoom platforma. Bus daromas įrašas, jį galima bus pažiūrėti dar tris dienas

Dalyvio mokestis:

Pirmieji bilietai 39Eur, vėliau - brangs.

Organizatoriai:

UAB "Dega dangus"

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.