Tyrimo „Baltic Brands“ rezultatų analizė vadovams
LiMA kartu su SONS&DAUGHTERS kviečia marketingo profesionalus į „Baltic Brands“ tyrimo rezultatų pristatymą iš pirmų lūpų!
Jau beveik du dešimtmečius „Baltic Brands“ studija renka įžvalgas apie Baltijos šalių vartotojus ir prekės ženklus. Tai reprezentatyvus tyrimas, kuriame Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojai kasmet įvertina daugiau nei 600 prekės ženklų bei atsako į maždaug 300 asmenybinių ir gyvenimo būdo klausimų. Kiekvienas prekės ženklas įvertinamas pagal tokius universalius jų pasirinkimo kriterijus kaip: kokybė, vertė už pinigus, unikalumas, socialinė atsakomybė ir draugiškumas gamtai. Šiemet pirmą kartą buvo vertinta ir prekės ženklų drąsa, darant prielaidą, kad ji galėtų būti viena iš reikšmingų savybių, įtakojančių palankumą prekės ženklams.
Renginio metu:
Renginys skirtas: sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP) ir norintiems jais tapti.
Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Statusas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet ir skatina toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube.
Laisvų vietų nebėra!
Norint patekti į laukiančiųjų sąrašą, kreipkitės el. paštu: info@lima.lt
Renginyje jūsų laukia:
|
Tyrimo „Baltic Brands” 2023 m. rezultatų pristatymas
Kurie prekių ženklai lyderiavo 2023 m.? Kurie kilo ir kurie krito labiausiai? Ar kito skirtingų prekės ženklų pasirinkimo kriterijų svarba? Ar prekės ženklo drąsos vertinimas siejasi su jo sėkme? Ar būti drąsiu visada reiškia augti greičiau? Dovilė Dovidavičiūtė, SONS & DAUGHTERS vadovaujanti partnerė Dovilė turi daugiau nei 20 m. patirtį komunikacijos srityje, dirbant su didžiausiais prekės ženklais Lietuvoje. Nuolat gilinamos žinios komunikacijos, psichologijos, vartotojo elgsenos srityse jai leidžia pažvelgti ir analizuoti problematiką kompleksiškai, pasiūlyti efektyvius bei ilgalaikius sprendimus. |
|
Pokalbis su drąsiausių prekių ženklų Lietuvoje atstovais „Drąsa rinkodaroje. Ar apsimoka?”
Pokalbio dalyviai: |
Renginio moderatorius:
|
Giedrius Juozapavičius
Marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys. |
Laisvų vietų nebėra!
Norint patekti į laukiančiųjų sąrašą, kreipkitės el. paštu: info@lima.lt
Renginio programa:
15:30 – 16:00 | Registracija ir pasitikimo kava |
16:00 – 16:10 | Sertifikuoto marketingo profesionalo (SMP) pripažinimo sistemos pristatymas ir apdovanojimai | Alvydė Palaimaitė |
16:20 – 17:00 | Tyrimo „Baltic Brands“ 2023 m. rezultatų pristatymas |
17:00 – 17:30 | Pokalbis su drąsiausių prekių ženklų Lietuvoje atstovais „Drąsa rinkodaroje. Ar apsimoka?” |
17:30 – 18:00 | Kavos pertrauka |
18:00 – 19:00 | Atviro rato diskusija apie tai, kaip sukurti mylimą prekės ženklą |
19:00 – ... | Neformalus networkingas |
Turinio partneris:
Rėmėjai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Mylimiausi prekės ženklai 2023 m. Kas lėmė vartotojų palankumą šiemet? |
Forma: |
SMP ciklo renginys |
SMP: |
Už dalyvavimą renginyje skiriami 2 SMP taškai
Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare) |
Data: |
2023 m. rugsėjo 25 d. (pirmadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Vieta: |
Workland, Gedimino pr. 20, Vilnius |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Laisvų vietų nebėra! Norint patekti į laukiančiųjų sąrašą, kreipkitės el. paštu: info@lima.lt |