Metiniai išpardavimai ir kalėdinė prekyba: kaip pasiruošti?

Metiniai išpardavimai ir kalėdinė prekyba: kaip pasiruošti?

2023-10-11 15:00, Online | Dalyvauja: 268 Registracijos terminas: 2023-10-12

Dvi popietės internetu apie išpardavimų komunikaciją

 

Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose.

Kaip pasiruošti Juodojo penktadienio, Kibernetinio pirmadienio, Vienišių dienos išpardavimams ir Kalėdinei prekybai? Kaip išsiskirti komunikacijos gausoje ir pritraukti daugiau pirkėjų?

Renginyje išgirsite:
• Ką svarbu pasiruošti metiniams išpardavimams?
• Kokiu turiniu socialiniuose tinkluose įmonėms atkreipti dėmesį ir pritraukti pirkėjus?
• Kokias nuolaidas ir akcijas daryti?
• Kokios reklamos geriausiai veikia?
• Kaip nustatyti kampanijų biudžetą ir kaip patikrinti jo atsiperkamumą?
• Ko galima pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?

Kam skirta: marketingo, komunikacijos, pardavimų, specialistai ir vadovai, verslo sektoriaus atstovams ir visiems, kurie dirba su išpardavimų ir kalėdinės prekybos komunikacija.

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!

Registracija


Pranešėjai:




 

 

Kaip ramiau jaustis high-season metu turint planą?

Kuo skiriasi planas nuo planavimo? Ką daryti jeigu planai nepasiteisina? Kokia yra vadovo rolė intensyviausių pardavimų metu?

Kęstutis Statulevičius, LASTMILE strategijos vadovas

Jau 10 metų dirba mažmeninės prekybos srityje, kurioje specializuojasi į operacijas ir tiekimą, o pastaraisiais metais Kęstučiui tenka daugiau dirbti su internetine bei omnichannel prekyba. Per karantino laikotarpius Kęstutis buvo atsakingas už operacijų stabilizavimą, jų paruošimą Black Friday bei Kalėdinei prekybai.



 
 

NEišparduota. Strateginis marketingas IŠPARDAVIMŲ eroje

Kaip NEišparduoti savęs, įmonės, klientų, identiteto ir strateginių veiklos krypčių nuolatinio IŠPARDAVIMO eroje? Ko tikisi vartotojai ir kokius strateginius marketingo sprendimus reikia padaryti ir kodėl?

Raimonda Gudaitė, marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20

Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 - 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO“ rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove.





Kaip tinkamai paruošti skaitmeninę erdvę sėkmingai komunikacijai Black Friday metu?

Pranešimo metu išgirsite nesudėtingus, bet naudingus patarimus, kuriuos gali praktiškai pritaikyti kiekvienas verslas, kad Black Friday metu vykdytų efektyvias skaitmeninės komunikacijos kampanijas.

Arijus Kirdeikis, REPRISE MEDIA vadovas

Turi daugiau nei 12 metų patirtį marketingo ir skaitmeninės komunikacijos srityje, nuo rinkodaros skyriaus vadovo iki skaitmeninės komunikacijos agentūros vadovo. Per šiuo metus skaitmeninės komunikacijos kampanijos įgyvendino daugiau nei 30 skirtingų šalių, taip pat turėjo galimybę darbuotis su daugiau nei 100 skirtingų prekinių ženklų, keletas iš jų: Ikea, Telia, Maxima, Surfshark, Pigu, Swedbank, Deeper.



 

Kaip su savo žinute išsiskirti komunikaciniame triukšme?

Laura Dabulytė, komunikacijos profesionalė, BUDINTI KOMUNIKACIJA įkūrėja

Komunikacijos profesionalė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį komunikacijos srityje, pastaruosius 6 metus dirbusi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove. Šiuo metu Laura konsultuoja verslus, taip pat veda Žinių radijo laidą „Aš jus įrašinėsiu" bei DELFI TV laidą „Pakvaišę dėl grožio“.



 

Ko galima pasimokyti iš Kalėdų senelio elfų arba kaip verslui pasitikti Kalėdas be streso?

Kada reikia pradėti ruoštis Kalėdinei komunikacijai? Kaip išsirinkti tinkamiausią reklamos sprendimą? Kaip sukurti gerą emociją auditorijai? Ko galima pasimokyti iš kitų įmonių sėkmingų reklaminių sprendimų?

Agnė Presė, Delfi reklamos projektų vadovė 

Agnė turi daugiau nei 11 metų patirtį reklamos pardavimuose, per šį laikotarpį įgyvendino dešimtis turinio projektų, nestandartinius išorinius projektus (Kalėdinis traukinukas sostinėje, Geriausia ever pamokų diena Žalgirio arenoje).  Agnė taip pat dirba prie tvarumo iniciatyvos „Tvari Lietuva”, turi galimybę dirbti su tokiais prekių ženklais kaip „Maxima", „IKEA", „Bitė Lietuva", „Northway", „Rimi", „Olybet" ir kt.



 

SEO: kaip paruošti Black friday ir Kalėdinei prekybai

Ramūnas pasidalins taktikomis, kurias galite jau šiandien pritaikyti tam, kad šventiniu laikotarpiu neprarastumėte pardavimų ir padėtumėte esamiems bei būsimiems klientams jus rasti.

Ramūnas Bruzgys, GERA DOVANA klientų pritraukimo skyriaus vadovas

Ramūnas yra iškėlęs daugybę projektų į pirmąsias Google paieškos rezultatų pozicijas, vedęs daugybę SEO seminarų ir mokymų.



 

Make Every Moment Count With Data + AI +CRM + Trust 

How to identify key disruptors the marketers are facing nowadays and in the future? What is the importance of digital data foundations, and why should you act now? How to infuse your marketing processes with actionable GenAI rather than just playing around with prompts in ChatGPT?

Vilius Kavaliauskas, SALESFORCE Senior Account Director, Marketing Cloud, Baltics

As the Baltics Lead for Marketing, Vilius is a technology expert with a keen eye on emerging trends and the ability to identify and articulate business value opportunities across any vertical. As a sales professional, Vilius led multiple Digital Transformation projects across Baltics Marketing, E-Commerce and AI for some of the most prominent retailers and telcos.



 

Kalėdinių reklamų efektyvumo pamokos ir kaip šiemet gyventojai ruošiasi Kalėdoms

 KOG instituto komanda kasmet atlieka Kalėdinių reklamų efektyvumo tyrimą ir jau gana tiksliai žino, kas pasiteisina ir nepasiteisina didiesiems prekių ženklams Kalėdinėje komunikacijoje. Išpardavimai skatina gyventojus pradėti apie Kalėdas ir Kalėdų dovanas galvoti vis anksčiau, tačiau ką šiemet ketina daryti patys gyventojai? Ko galime pasimokyti iš didžiųjų prekių ženklų Kalėdinės komunikacijos? Kas trukdo Kalėdinės komunikacijos efektyvumui? Kaip šiemet Lietuvos gyventojai sutiks Kalėdas?

Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė

Dr. Eleonora Šeimienė turi 17 metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė.



 

 

Sėkminga prekyba AMAZON platformoje

Vytautas Vorobjovas, E-komercijos konsultantas

E-komercijoje ir e-marketinge dirba nuo 2005. Praeityje Pigu.lt marketingo vadovas, Virgin Atlantic e-komercijos produkto vadovas, Locatory.com komercijos direktorius. Eilės e-komercijos verslų bendraįkūrėjas. Šiuo metu Vytautas bendravadovauja prekybos Amazon automatizavimo bendrovei Dotcon bei eina už E-komercija atsakingo valdybos nario pareigas tarptautinėje biokuro biržoje Baltpool. Vytautas taip pat konsultuoja e-komercijos klausimais didžiausias Lietuvos įmones ir organizacijas.

 

Kaip sumaniai išnaudoti didžiausios apyvartos laikotarpį el. pašto kanale? 

Didžiųjų išpardavimo laikotarpis atveda didžiausią srautą metuose tiek į tradicines, tiek į elektronines parduotuves. Šis laikotarpis yra puikus metas ne tik gauti didžiąsias apyvartas, bet ir sustiprinti el. pašto rinkodaros kanalą - pritraukti prenumeratorius bei praplėsti automatizuotus sprendimus. Kokie jie?

Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose.


 

Kaip taupome girdėdami kalėdinę muziką? 

Visame pasaulyje infliacijai tęsiantis jau antrus metus, pirkėjai ieško būdų taupyti net gražiausių švenčių metu. Pristatymo metu atskiesime kam pirkėjai skirs didesnę piniginės dalį, o ko bandys atsisakyti ar ieškoti privačios etiketės produktų, kaip keičiasi šventimo ir dovanų mados. Taip pat, apžvelgsime kokią rolę turi mėgstamiausia kasdieninė taupymo taktika – akcijos bei kaip keičiasi apsipirkimo vieta.

Edita Asakavičienė, NIELSENIQ vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalims

Edita Asakavičienė turi daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros ir vartotojų elgsenos srityje Baltijos šalių FMCG ir mažmeninės prekybos rinkose. Padeda perprasti vartotojus bei dalinasi įžvalgomis sėkmingam verslui vystyti.

 

Kad Grinčas Kalėdų nepavogtų: Omniva duomenys ir patarimai

 Ką Omniva žino apie Kalėdas ir kodėl gruodį pasimato visi netobulumai? Kodėl apgalvota grąžinimų sistema yra kritiškai svarbi kalbant apie augimą? Kaip ir kur augti, kai Lietuvos rinka jau užkariauta?

Vadimas Komarskis, OMNIVA Baltijos šalių marketingo vadovas

25-erius metus rinkodaros srityje veikiančio Vadimo žinios remiasi įvairiose Lietuvos ir tarptautinėse bendrovėse įgyta patirtimi, kuria šiandien jis naudojasi vadovaudamas bendrovės „Omniva LT“ rinkodaros departamentui.



 
 

Geras POSM'as = jūsų produktai vartotojų pirkinių krepšeyje 

Kaip kokybiški, apgalvoti, išsiskiriantys POSM’o (Point of sale marketing) sprendimai padeda parduoti lengviau ir daugiau? 

Laurynas Šeškevičius, GSP supply vadovas

Laurynas turi sukaupęs daugiau kaip 20 metų patirtį vadovaujant B2B ir B2C aptarnavimo sritims, iš jų ~6m yra įmonių CEO pareigose. Pastaruosius metus vadovauja kompanijai „GSP supply“, kurioje be POS (Point Of Sale) reklamos priemonių gamybos, taip pat specializuojasi ir išskirtinių pakuočių gamyboje.

Programa:

 

TREČIADIENIS (spalio 11 d.)

15:00 - 15:30

Edita Asakavičienė - Kaip taupome girdėdami kalėdinę muziką?

15:30 - 15:55

Raimonda Gudaitė - NEišparduota. Strateginis marketingas IŠPARDAVIMŲ eroje

15:55 - 16:20

Kęstutis Statulevičius - Kaip ramiau jaustis high-season metu turint planą?

16:20 - 16:45

Vadimas Komarskis - Kad Grinčas Kalėdų nepavogtų: Omniva duomenys ir patarimai

16:45- 16:55

Pertrauka

16:55 - 17:20

Matas Pocius - Kaip sumaniai išnaudoti didžiausios apyvartos laikotarpį el. pašto kanale?

17:20 - 17:45

Vilius Kavaliauskas - Make Every Moment Count With Data + AI +CRM + Trust

17:45 - 18:10

Laura Dabulytė - Kaip su savo žinute išsiskirti komunikaciniame triukšme?

 

KETVIRTADIENIS (spalio 12 d.)

15:00 - 15:30

Eleonora Šeimienė - Kalėdinių reklamų efektyvumo pamokos ir kaip šiemet gyventojai ruošiasi Kalėdoms

15:30 - 15:55

Arijus Kirdeikis - Kaip tinkamai paruošti skaitmeninę erdvę sėkmingai komunikacijai Black Friday metu?

15:55 - 16:20

Agnė Presė - Ko galima pasimokyti iš Kalėdų senelio elfų arba kaip verslui pasitikti Kalėdas be streso?

16:20 - 16:30

Pertrauka

16:30 - 16:55

Vytautas Vorobjovas - Sėkminga prekyba AMAZON platformoje

16:55 - 17:20

Laurynas Šeškevičius - Geras POSM'as = jūsų produktai vartotojų pirkinių krepšeyje 

17:20 - 17:45

Ramūnas Bruzgys - SEO: kaip paruošti Black friday ir Kalėdinei prekybai 


Bilieto kaina:


  KAINA    
LiMA NARIAMS:
    KAINA     
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

59 Eur*

 

Registracija

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

  

Pirkti bilietą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida. 

 

Svarbiausia informacija

Forma:

Online renginys

Data:

2023 m. spalio 11 - 12 d. (trečiadienis - ketvirtadienis) 15:00 - 18:00 val. 

Vieta:

Online

Trukmė:

~ 6:00 val

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Bilietų kaina:

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!

Registracija LiMA nariams →

 

Bilieto kaina: 59 Eur

Bilieto pirkimas →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA bilietų grąžinimo politika čia →