Augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencija tarp darbdavių kaip niekada stipri, o šią kovą laimi būtent tos įmonės, kurios turi stiprią darbdavio reputaciją. Darbdavio įvaizdis lemia ne tik lengvesnes darbuotojų atrankas ir didesnį potencialių kandidatų kiekį, bet ir esamų darbuotojų lojalumą, įsitraukimą bei darbo efektyvumą.
79 % ieškančiųjų darbo prieš kreipdamiesi dėl darbo atsižvelgia į darbdavio reputaciją (Corporate Responsibility Magazine, 2018)
82 % darbuotojų paliktų savo dabartinį darbą dėl kitos įmonės su puikia reputacija (LinkedIn Employer Branding Playbook, 2021)
Renginyje išgirsite:
• Kaip sėkmingai formuoti darbdavio įvaizdį?
• Kaip formuoti darbdavio vertės pasiūlymą darbuotojui?
• Kokį darbdavio pozicionavimą pasirinkti?
• Kaip planuoti darbdavio įvaizdžio kampanijas? Kaip įtraukti darbuotojus?
• Kaip pasirinkti tinkamus kanalus ir įvertinti jų veiksmingumą?
• Ko galima pasimokyti iš sėkmės pavyzdžių?
Kam skirta: marketingo, komunikacijos, žmogiškųjų išteklių specialistai ir vadovai, verslo sektoriaus atstovams ir visiems, kurie domisi darbdavio įvaizdžiu.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Pirmieji pranešėjai:
|
Rūta LapinskienėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė, darbdavio prekės ženklo ir komunikacijos konsultantė Per 15 metų karjeros Rūta kūrė ir įgyvendino marketingo, pardavimų bei žmonių strategijas tiek Lietuvos, tiek užsienio įmonėse. Vadovaudama šioms funkcijoms glaudžiai bendradarbiavo su tyrimų, kūrybos, sklaidos planavimo ir komunikacijos agentūromis kuriant prekės ženklų, darbdavio įvaizdžio, komunikacijos strategijas bei kampanijas. Akademinėje veikloje Rūta gilinasi į darbdavio prekės ženklo, darbuotojo vertės pasiūlymo (EVP), organizacinės kultūros temas. Šiuo metu ISM Vadybos ir ekonomikos universitete studijuoja vadybos doktorantūros studijose ir gilinasi į darbdavio prekės ženklo vertės sritį. |
|
Linas Migonis
FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybos vadovas Reklamas didžiausiems Lietuvos prekės ženklams kuria jau virš 10 metų, o jo darbai yra laimėję aukščiausius įvertinimus tarptautiniuose ir vietiniuose kūrybingumo apdovanojimuose. |
|
Julija Sosunova
BARBORA LIETUVA marketingo ir pardavimų vadovė Vadovauja BARBORA Lietuva rinkodaros ir pardavimų bei darbdavio įvaizdžio komandoms. Labiausiai fokusuojasi į rinkodaros rezultatų matavimą, tyrimus ir duomenų analitiką ir siekia, kad kanaluose būtų drąsi, laisva ir atkreipianti dėmesį – paveiki reklama. Inicijavo ir vadovavo BARBOROS darbdavio įvaizdžio platformos kūrimui, kuri PASSWORD’22 rinkodaros efektyviausių įvaizdinių kampanijų konkurse laimėjo pirmąją vietą. |
|
Rūta Gaudešienė
CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. |
|
Dr. Dominyka VenciūtėPERSONA COGNITA įkūrėja ir konsultantė Darbuotojų ambasadorystės ir atstovavimo organizacijai (angl. employee advocacy) bei asmeninių prekių ženklų vystymo ekspertė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė bei mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė. Su rinkodara įvairiose srityse Dominyka susiduria daugiau nei 10 metų, o šiandien jos fokusas – darbuotojų ambasadorystė kaip rinkodaros priemonė organizacijų įvaizdžio stiprinimui, žinomumo didinimui ir talentų pritraukimui. Į šią temą Dominyka gilinasi tiek iš mokslinės, tiek iš tik praktinės pusės konsultuodama, rengdama strategijas ir vesdama mokymus organizacijoms. |
|
Deividas Budginas
EMPLOYEE2CONSUMER vadovas Komunikacijos ir marketingo ekspertas, įmonės „Employee2consumer“ vadovas, darbuotojų ambasadorystės ekspertas. Deividas daugiau nei 11 metų dirba marketingo ir komunikacijos srityje, 6 metus vadovavo skaitmeninės komunikacijos agentūrai „Relevant“, konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Maxima group”, „eBay“, „DPD“, „Luminor“, „EY“, „Newsec“, „Wix“, „Modus group“. |
|
Dominykas Karpovič
THE CRITICAL agentūros partneris ir inovacijų vedlys, ISM universiteto lektorius Kasdienėje veikloje taikant žmogiškųjų mokslų metodus sprendžia neapibrėžtumu pažymėtus iššūkius. Įvairialypė patirtis nuo krepšinio komandos (į)kūrimo iki startuolių vystymo įgalina Dominyką giliau pažinti skirtingus kontekstus. |
|
Jonas Liugaila
THE CRITICAL agentūros partneris ir dizaino strategijos vedlys, Tarptautinės dizaino tarybos ICoD generalinis sekretorius, VDA docentas Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
Daugiau pranešėjų netrukus!
Bilieto kaina:
Kainos galioja apmokant iki spalio 20 d. imtinai
LiMA NARIAMS: | SVEČIAMS: |
0 Eur* |
39 Eur 59 Eur* |
|
|
Svarbiausia informacija |
|
Forma: |
Online renginys |
Data: |
2023 m. lapkričio 14 - 15 d. (antradienis - trečiadienis) 15:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Online |
Trukmė: |
~ 6:00 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginys skirtas: |
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Bilieto kaina apmokant iki spalio 20 d. imtinai: 39 Eur 59 Eur
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |