Marketingo ir komunikacijos ekspertai šiandien neišnaudoja visų galimybių, kurias suteikia duomenys ir juos analizuojantys dirbtinio intelekto (DI) algoritmai. Nors daugelis norėtų palengvinti savo darbus, ne visada yra pakankamai aišku, kaip tai padaryti efektyviai.
Kaip įtraukti duomenis savo komunikacijos strategijose? Kaip matuoti komunikacijos veiksmų efektyvumą? Į kokius parametrus atkreipti dėmesį, o kokius jau būtų laikas pamiršti?
Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos, pardavimų, specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams ir visiems, kurie atsakingi už įmonės reputaciją.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Pranešėjai:
|
AI supercharged content: the game-changer for online reputationRuslan will share invaluable insights and practical tips on how to harness the power of AI and SEO to supercharge your marketing efforts.Ruslan Gogin (Estija), GREAT AIDEA bendraįkūrėjas Ruslanas Goginas yra SEO ekspertas, sukaupęs daug patirties skaitmeninio marketingo, turinio kūrimo ir dirbtinio intelekto technologijų srityse. Pastaruosius dvejus metus Ruslanas vadovauja AI-HUB GREAT AIDEA, toliau gilindamas savo žinias dirbtinio intelekto ir SEO sričių sankirtoje. Šis unikalus įgūdžių ir patirties derinys leidžia jam būti vienu pažangiausių marketingo strategijų ir inovacijų lyderiu. |
|
Duomenimis grįsta komunikacija. Gera reputacija dirbtinio intelekto amžiujeDuomenimis grįsta komunikacija gali tapti realybe jau dabar, ir kardinaliai pakeisti turinio įtaką, rasti tinkamiausią kontekstą ir pagerinti jo sklaidą. Detali ir reguliari komunikacijos veiklų priežiūra leidžia komunikacijos ekspertams atsikvėpti, kadangi nereikia laužyti galvos ieškant naujų komunikacijos kampų ar stebėtis mažai veiksmingais rezultatais.Domas Vyšniauskas, Repsense.io klientų sėkmės vadovas Turėdamas daug patirties skaitmeninio marketingo, reputacijos internete valdymo ir paieškos sistemų marketingo srityse, Domas pateikia unikalią perspektyvą marketingo specialistams, vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori iš naujo atrasti savo skaitmeninį įvaizdį. |
|
Išleidau X eurų komunikacijai, kas dabar? Darbas su KPIs Voice | Impact | Interest | SignalKaip įvertinti ryšį tarp komunikacijos priemonių išlaidų ir realaus auditorijos įsitraukimo? Kokie rodikliai rodo kampanijos veiksmingumą? Ar triukšmas pasiekė tikslinę auditoriją?Onutė Maniušytė, KANTAR projektų vadovė Onutė pastaruosius 7 metus dirba KANTAR, specializuojasi ryšių su visuomene ir socialinių tinklų komunikacijos monitoringe. Vienas iš jos projektų - vieningos užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų monitoringo valdymo sistemos sukūrimas Lietuvos įvaizdžio stebėjimui ir valdymui.
Robertas Danielianas, REPSENSE pardavimų vadovas Robertas turi daugiau nei 20 metų B2B pardavimų patirties, didele dalimi susiejusios su rinkos tyrimų, reklamos, bankinių technologijų sferomis. Robertas taip pat yra pardavimų operacijų ir automatizavimo įdiegimo ekspertas.
|
|
Reaktyvaus ir proaktyvaus online reputacijos valdymo planasTurite įrankius ir duomenis, tačiau – kas toliau? Trys pagrindiniai žingsniai, kurie padės identifikuoti online reputacijos valdymo galimybes, parinkti ir pritaikyti efektyvias priemones ir pasiekti norimą pokytį.Justas Nenėnas, FABULA RUD PEDERSEN GROUP strateginio planavimo vadovas, partneris Komunikacijos srityje Justas dirba daugiau nei 15 metų, daugiausia dėmesio skiria strategijų rengimui ir įgyvendinimui. Kartu su Repsene.io komanda Justas rengia ir įgyvendina online reputacijos valdymo planus. |
Bilietų kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
49 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Reputacija dirbtinio intelekto amžiuje |
Data: |
2023 m. lapkričio 8 d. (trečiadienis) 16:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Online |
Trukmė: |
~ 2:00 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Bilietų kaina: |
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Bilieto kaina: 49 Eur |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |