LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo kursai

LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo kursai

2024-02-02 12:30, Online + Vilnius | Dalyvauja: 19 Registracijos terminas: 2024-02-09

 LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa su sertifikatu skirta įgauti arba pakelti pagrindines skaitmeninio marketingo (projektų) valdymo kompetencijas ir įgyti tarptautinį profesinį sertifikatą 

Kas yra tarptautinis LiMA sertifikavimas?

Tai tarptautinė marketingo švietimo programų ir profesinio pripažinimo sistema, skirta marketingo ir su juo susijusiose srityse dirbančiųjų kompetencijoms stiprinti ir užtikrintai tobulėti profesiniame marketingo kelyje. 

Kursų pradžia - vasario 2 d.

Prisijungti galima ir kursams prasidėjus - daromi paskaitų įrašai!

Registracija į kursus




 

LiMA DIGITAL programos tikslas:

Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo projektų valdymo kompetencijas, praplėsti jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius.




 

 

 

LiMA DIGITAL kursai skirti:

skirta turintiems praktinės patirties dirbant su skaitmeniniais kanalais, bet siekiantiems išsamių žinių apie skaitmeninio marketingo strategijų ir kampanijų planavimą bei įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus, įskaitant AI (dirbtinį intelektą).




 

 

  

 

 

LiMA DIGITAL kursų privalumai:

• Intensyvi 5-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais;
• Sėkmingai išlaikius egzaminus suteikiami tarptautinis Europos marketingo konfederacijos (EMC) sertifikatas ir LiMA profesinis sertifikatas;
• Darbas su savo projekto (įmonės, kliento ar nuosavos veiklos) skaitmeniniais kanalais;
• Praktinės sesijos suteiks galimybę praktiškai išbandyti platformas, padės įsivertinti ir suprasti savo skaitmeninių kanalų situaciją, nustatyti probleminius taškus, išsikelti tikslus;
• Lektoriai praktikai, savo srities profesionalai iš tokių įmonių kaip BPN Intense,  Evolvery, NFQ Technologies, AdDrama by Mediapark, SuperYou, EduMint, WhyAI ne tik ves įdomias paskaitas, bet ir suteiks grįžtamąjį ryšį, aptardami praktinių užduočių klausimus konsultacijų metu;
• Patogus mokymo būdas, pritaikytas dirbantiems žmonėms, tačiau suteikiantis galimybę megzti naujus profesinius ryšius bei tobulėti kartu su rinkos bendraminčiais

• Gyvos paskaitos yra transliuojamos tiesiogiai  internetu ir įrašomos, nuotolinės paskaitos ir sesijos įrašomos;

• Sertifikuotų specialistų viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje;
• LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė.

Plačiau apie LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo kursus →

  

LiMA DIGITAL kursų programa suskirstyta į 2 modulius

DIGITAL1 modulis

DIGITAL 2 modulis

 Teorinis modulis grįstas nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais digital ir AI įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. 

Laikomas DIGITAL 1 teorinis egzaminas.

 Praktinis modulis apima savarankišką pasirinkto projekto skaitmeninio marketingo plano rengimą iš trijų dalių: 

a) atliekant įmonės/verslo/prekės ženklo situacijos apžvalgą, išryškinant problematiką, išsikeliant skaitmeninius tikslus, nustatant tikslinę auditoriją;

b) atliekant svetainės/puslapio duomenų analizę, t. y. svetainės našumo, srauto šaltinių ir ankstesnių kampanijų rodiklių apžvalgą, nustatant galimas efektyvumo ir/ar plėtros sritis; 

c) pasirinkus skaitmeninį kanalą, parengiant taktinių veiksmų planą, įvertinus nustatytus SMART tikslus, KPI, biudžetą, turinį, resursus ir galimus rezultatus. 

Parengtas planas ginamas žodžiu prieš komisiją – laikomas DIGITAL 2 egzaminas.

 

  

 

Programos temos

1.

MARKETINGO VEIKLOS FUNDAMENTAI

2. 

SKAITMENINIO MARKETINGO  PLANAVIMAS

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

3. 

VARTOTOJO PAŽINIMAS IR PREKĖS ŽENKLO KONTAKTO TAŠKAI SU VARTOTOJU

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

4.

PREKĖS ŽENKLO TURINYS DIGITAL ERDVĖJE

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

5.

AI (DIRBTINIS INTELEKTAS) DIGITAL MARKETINGE

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

6.

DIGITAL KAMPANIJOS PLANAVIMAS, ĮGYVENDINIMAS IR ĮVERTINIMAS

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

7.

SOCIALINĖS MEDIJOS VALDYMAS

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

8.

MOKAMA REKLAMA SOCIALINĖJE MEDIJOJE 

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

9.

PAIEŠKOS PLATFORMŲ MARKETINGAS: SEO

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

10.

MOKAMA REKLAMA: GOOGLE ADS 

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

11.

EL. LAIŠKŲ  MARKETINGAS

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

12.

DUOMENŲ ANALITIKA IR VEIKLOS TOBULINIMAS INTERNETO SVETAINEI

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

13.

DUOMENŲ ANALITIKA

 

Grupinė praktinė sesija/konsultacija

 

PASIRENGIMO EGZAMINAMS SESIJOS

  Registracija į kursus


Tarptautiniai sertifikavimo partneriai:


Svarbiausia informacija:

Laikotarpis:

2024 vasario 2 d. - 2024 birželio 28 d. 

Vieta:

Vilniuje ir INTERNETU

Mokymo būdas:

Vakarinės paskaitos internetu ir 4 intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje.
Papildomai kviesime dalyvius jungtis nuotoliniu būdu konsultacijoms ir pasirengimo egzaminams sesijoms. Paskaitos bus įrašomos.

Intensyvumas:

• Vakarinės nuotolinės paskaitos:

4 ak. val. 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val;
• Gyvos pusės dienos sesijos Vilniuje:

6 ak. val. 1 kartą per mėnesį nuo 12:00 iki 17:30 val. su dalyvių networkingu;
• Vakarinės nuotolinės praktinės sesijos/konsultacijos: 

1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 19:30 arba 20:15 val.;
150+ ak. val. savarankiškam mokymuisi:

skaitymui, namų darbų atlikimui ir skaitmeninio plano rengimui (DIGITAL 2 modulis). 

 

Kalba:

 Paskaitų kalba - lietuvių;
 Paskaitų medžiaga - lietuvių/anglų;
 Rekomenduotinas vadovėlis - anglų;
 Egzaminai - lietuvių

Kursų organizatoriai:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Kursai skirti:

Bazinius techninius skaitmeninių platformų pagrindus turintiems įvairių sričių specialistams, projektų vadovams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo projektų valdymo žinių su praktiniais įrankių išbandymais.

Forma:

Teorinis ir praktinis skaitmeninio marketingo kursas

Investicija:

Kaina LiMA nariams: 2280 Eur

Kaina svečiams : 2400 Eur

Mokestį sudaro kursų paskaitos ir 2 egzaminai

Nesate narys? Kviečiame juo tapti!
LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+ 40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

Mokėjimo sąlygos:

1. Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 Eur) arba iškart pilna suma. Pavedimas atliekamas į LiMA sąskaitą (rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. 

2. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis: 600 Eur avansas registracijos metu + likusi suma

    2. 1. Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis.

    2.2. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki DIGITAL1 egzamino.

    2.3. Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kursų kainos. Tokiu atveju mokama minimum per du kartus.

   2.4. Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą.

   2.5. Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.

3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas.

4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita.

Kontaktai pasiteiravimui:

Tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė
Lina Vaikšnorienė
sertifikavimas@lima.lt 

+370 675 24330

Fotografavimas ir filmavimas:

Paskaitų metu gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas  nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje LiMA kursų komunikacijoje.