LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo programa su sertifikatu skirta įgauti arba pakelti pagrindines skaitmeninio marketingo (projektų) valdymo kompetencijas ir įgyti tarptautinį profesinį sertifikatą
Kas yra tarptautinis LiMA sertifikavimas?
Tai tarptautinė marketingo švietimo programų ir profesinio pripažinimo sistema, skirta marketingo ir su juo susijusiose srityse dirbančiųjų kompetencijoms stiprinti ir užtikrintai tobulėti profesiniame marketingo kelyje.
Kursų pradžia - vasario 2 d.
Prisijungti galima ir kursams prasidėjus - daromi paskaitų įrašai!
|
LiMA DIGITAL programos tikslas:Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo projektų valdymo kompetencijas, praplėsti jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius. |
|
LiMA DIGITAL kursai skirti:skirta turintiems praktinės patirties dirbant su skaitmeniniais kanalais, bet siekiantiems išsamių žinių apie skaitmeninio marketingo strategijų ir kampanijų planavimą bei įgyvendinimą per įvairius skaitmeninius kanalus, įskaitant AI (dirbtinį intelektą). |
|
LiMA DIGITAL kursų privalumai:• Intensyvi 5-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais; • Gyvos paskaitos yra transliuojamos tiesiogiai internetu ir įrašomos, nuotolinės paskaitos ir sesijos įrašomos; • Sertifikuotų specialistų viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje; Plačiau apie LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo kursus → |
LiMA DIGITAL kursų programa suskirstyta į 2 modulius |
|
DIGITAL1 modulis |
DIGITAL 2 modulis |
Teorinis modulis grįstas nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais digital ir AI įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Laikomas DIGITAL 1 teorinis egzaminas. |
Praktinis modulis apima savarankišką pasirinkto projekto skaitmeninio marketingo plano rengimą iš trijų dalių: a) atliekant įmonės/verslo/prekės ženklo situacijos apžvalgą, išryškinant problematiką, išsikeliant skaitmeninius tikslus, nustatant tikslinę auditoriją; b) atliekant svetainės/puslapio duomenų analizę, t. y. svetainės našumo, srauto šaltinių ir ankstesnių kampanijų rodiklių apžvalgą, nustatant galimas efektyvumo ir/ar plėtros sritis; c) pasirinkus skaitmeninį kanalą, parengiant taktinių veiksmų planą, įvertinus nustatytus SMART tikslus, KPI, biudžetą, turinį, resursus ir galimus rezultatus. Parengtas planas ginamas žodžiu prieš komisiją – laikomas DIGITAL 2 egzaminas. |
|
Programos temos |
1. |
MARKETINGO VEIKLOS FUNDAMENTAI |
2. |
SKAITMENINIO MARKETINGO PLANAVIMAS |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
3. |
VARTOTOJO PAŽINIMAS IR PREKĖS ŽENKLO KONTAKTO TAŠKAI SU VARTOTOJU |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
4. |
PREKĖS ŽENKLO TURINYS DIGITAL ERDVĖJE |
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
|
5. |
AI (DIRBTINIS INTELEKTAS) DIGITAL MARKETINGE |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
6. |
DIGITAL KAMPANIJOS PLANAVIMAS, ĮGYVENDINIMAS IR ĮVERTINIMAS |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
7. |
SOCIALINĖS MEDIJOS VALDYMAS |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
8. |
MOKAMA REKLAMA SOCIALINĖJE MEDIJOJE |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
9. |
PAIEŠKOS PLATFORMŲ MARKETINGAS: SEO |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
10. |
MOKAMA REKLAMA: GOOGLE ADS |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
11. |
EL. LAIŠKŲ MARKETINGAS |
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
|
12. |
DUOMENŲ ANALITIKA IR VEIKLOS TOBULINIMAS INTERNETO SVETAINEI |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
13. |
DUOMENŲ ANALITIKA |
|
Grupinė praktinė sesija/konsultacija |
|
PASIRENGIMO EGZAMINAMS SESIJOS |
Svarbiausia informacija: |
|
Laikotarpis: |
2024 vasario 2 d. - 2024 birželio 28 d. |
Vieta: |
Vilniuje ir INTERNETU |
Mokymo būdas: |
Vakarinės paskaitos internetu ir 4 intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje. |
Intensyvumas: |
• Vakarinės nuotolinės paskaitos: 4 ak. val. 1-2 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val; 6 ak. val. 1 kartą per mėnesį nuo 12:00 iki 17:30 val. su dalyvių networkingu; 1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 19:30 arba 20:15 val.; skaitymui, namų darbų atlikimui ir skaitmeninio plano rengimui (DIGITAL 2 modulis).
|
Kalba: |
• Paskaitų kalba - lietuvių; |
Kursų organizatoriai: |
|
Kursai skirti: |
Bazinius techninius skaitmeninių platformų pagrindus turintiems įvairių sričių specialistams, projektų vadovams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo projektų valdymo žinių su praktiniais įrankių išbandymais. |
Forma: |
Teorinis ir praktinis skaitmeninio marketingo kursas |
Investicija: |
Kaina LiMA nariams: 2280 Eur Kaina svečiams : 2400 Eur |
Mokėjimo sąlygos: |
1. Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 Eur) arba iškart pilna suma. Pavedimas atliekamas į LiMA sąskaitą (rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. 2. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis: 600 Eur avansas registracijos metu + likusi suma 2. 1. Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis. 2.2. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki DIGITAL1 egzamino. 2.3. Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kursų kainos. Tokiu atveju mokama minimum per du kartus. 2.4. Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą. 2.5. Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra. 3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas. 4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita. |
Kontaktai pasiteiravimui: |
Tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė +370 675 24330 |
Fotografavimas ir filmavimas: |
Paskaitų metu gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje LiMA kursų komunikacijoje. |