Renginio įrašas!
|
Emocijomis pagrįstas personalizavimasSavo kalboje pasakosiu apie emocijomis grįstą personalizavimą bei ne visuomet išnaudojamą jo potencialą. Nuo asmeninės patirties iki istorinių įžvalgų – tyrinėsime, kaip emocijos formuoja vartotojų elgseną ir keičia skaitmeninės reklamos raidą. Pijus Misevičius, BPN INTENSE internetinės reklamos strategas Pijus Misevičius yra skaitmeninės rinkodaros ekspertas, turintis patirties dinamiškoje skaitmeninės reklamos ir elektroninės prekybos srityje. Prisijungęs prie didžiausios reklamos agentūros Baltijos regione BPN Intense jis tapo neatsiejama jos dalimi ir sėkmingai prisideda prie vienų iš didžiausių elektroninių prekybos platformų sėkmės. |
|
Kam rūpi, ką galvoja paaugliai? LRT perspektyvaPaaugliai neturi teisės balsuoti, didelės perkamosios galios, o trendai tarp jų keičiasi mažiausiai kas savaitę. Kodėl jums turėtų rūpėti, ką apie jus mano paaugliai? Ir ką daryti, kad ta nuomonė būtų bent jau OK? Pasidalinsiu pamokomis, kuriant paaugliams skirtą turinio kanalą. Aistė Jūrė, LRT vaikų ir jaunimo turinio redaktorė Vienuolika metų dirbo vienoje stipriausių Lietuvos reklamos agentūrų, paskutinius kelis – kaip kūrybos vadovė, ypatingą fokusą kreipdama į prekių ženklų turinio projektus, kurie yra daug ilgalaikiškesni ir formuoja glaudesnį ryšį su tiksline auditorija. Dabar, nubraukusi komercinę dalį, Aistė rūpinasi turiniu, kuris yra orientuotas į Lietuvos vaikus ir paauglius. Ji yra atsakinga už šią auditoriją visose LRT platformose, tiek video, tiek audio pavidalu. |
|
AI rinkodaros sprendimai - misija įmanoma?
Šiuo metu daugiau nei 80% rinkodaros ekspertų naudoja dirbtinio intelekto (AI) įrankius skaitmeninei rinkodarai. Jie taip pat naudojami siekiant padėti atlikti procesų automatizavimo konkurencinę analizę, didina kūrybiškumą, taupo laiką ir didina efektyvumą. Bet ar visi rinkodaros specialistai žino kaip naudotis AI įrankiais, kad sukurtų įtaigingesnį, personalizuotą turinį? Papasakosiu apie skirtingus dirbtinio intelekto įrankius, kuriuos kiekvienas rinkodaros specialistas galės pritaikyti savo kiekvienos dienos užduotyse, taip pat pasidalinsiu patarimais, kaip turinį padaryti labiau personalizuotą vartotojui bei pateiksiu pavyzdžius, kaip mes, kaip agentūra, naudojame AI norint efektyviau atlikti turimas užduotis. Kotryna Kurt, LINKEDIST bendraįkūrėja ir direktorė Jau daugiau nei 6 metus Kotryna intensyviai dirba su reklama, pardavimais bei asmeninio įvaizdžio kūrimu, bei su Linkedist padeda kompanijoms siekti maksimalių rezultatų LinkedIn platformoje. Pastaruosius metus Kotryna edukuoja startuolius ir įmones apie LinkedIn tokiose akseleratorių programose kaip Startup Wise Guys, Swiss EP, F10 ir kitose. Kotryna surengė virš +300 įmonių ir viešųjų seminarų bei dalijosi žiniomis tokiuose renginiuose kaip „TechBBQ“, „Login“, „Growth Marketing Conference, San Francisco“, „Sales Formula“ ir kt. |
|
Kaip tinkamai pasiekti boomerį, millenialą ir Gen Z soc. tinkluose?Visi lygūs, visi skirtingi - artimoje ateityje, kai be sausainėlių (angl. cookies) prekės ženklai nebegalės labai tiksliai pasiekti savo numatytos tikslinės auditorijos, surasti idealų pirkėją mūsų paslaugai/produktui bus sudėtinga. Kaip elgtis tiek pardavimų, tiek marketingo komandai, kad sėkmingai pasiektų tiek solidaus amžiaus auditoriją, tiek verslo sprendimų priėmėjus, tiek augančius jaunuosius specialistus? Darius Gerulis, VENUDU programų ir partnerysčių vadovas Darius yra socialinių medijų marketingo ekspertas, savo rinkodaros ir pardavimų patirtimi aktyviai besidalinantis mokymuose ir dirbtuvėse. Tikslingos Dariaus įžvalgos apie marketingą, darbdavio prekės ženklo kūrimą, interneto kultūrą bei socialinių medijų subtilybes vis dažniau nuskamba Venudu rengiamuose mokymuose bei Lietuvos marketingo renginiuose. |
|
Į konkretų vartotoją nukreipta reklama: ne tik asmens duomenų klausimas
Pranešimo metu išgirsite ne tik fundamentą – asmens sutikimą – gauti reklamą, tačiau analizuosime, „specialius kainų pasiūlymus“, kurie teikiami konkretiems vartotojams pagal jų pirkimo įpročius, geografinę vietą, ekonominę galią. Ką verslas turi komunikuoti visiems kitiems pirkėjams, kai savo lojaliems pirkėjams taiko specialias nuolaidas? Kokius apribojimus būtina žinoti, kai viešai dalini nuolaidų kodus? Indrė Barauskienė, TGS BALTIC asocijuotoji partnerė Mažmeninės ir didmeninės prekybos industrijos grupės vadovė ir advokatė, specializuojasi intelektinės nuosavybės teisės bei telekomunikacijų ir medijos teisės srityje. Ji konsultuoja klientus ne tik išimtinių teisių apsaugos srityje kuriant intelektinės nuosavybės portfelį ir jį apsaugant, bet ir atstovauja juos teisminiuose ir arbitražiniuose ginčuose, padeda derybose dėl licencinių sutarčių ir kitais klausimais. Indrė Barauskienė yra sukaupusi ypatingą sektorinę patirtį konsultuojant media klientus bei transliuotojus ir retransliuotojus. |
|
Ar asmeniniai komunikacijos kanalai yra naujasis marketingo gralis?Kodėl asmeniniai komunikacijos kanalai darosi efektyvesni už korporatyvinius? Kaip įgalinti influencerių, darbuotojų ambasadorių, klientų sukuriamo turinio ir vadovų komunikaciją verslo tikslams pasiekti? Kaip pasirengti žmogus–žmogui ateičiai? O gal ji jau čia? Deividas Budginas, EMPLOYEE2CONSUMER vadovas Komunikacijos ir marketingo ekspertas, įmonės „Employee2consumer“ vadovas, darbuotojų ambasadorystės ekspertas. Deividas daugiau nei 11 metų dirba marketingo ir komunikacijos srityje, 6 metus vadovavo skaitmeninės komunikacijos agentūrai „Relevant“, konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Maxima group”, „eBay“, „DPD“, „Luminor“, „EY“, „Newsec“, „Wix“, „Modus group“. |
|
Mylimiausi prekės ženklai 2023 m. Kas lemia vartotojų prielankumą?Pranešime išgirsite jau 19 metų atliekamos prekės ženklų ir vartotojų nuostatų studijos „Baltic brands“ įžvalgas. Kas lemia vartotojų meilę prekės ženklams? Ar egzistuoja formulė mylimam prekės ženklui sukurti? Dovilė Dovidavičiūtė, SONS & DAUGHTERS vadovaujanti partnerė Dovilė turi daugiau nei 20 m. patirtį komunikacijos srityje, dirbant su didžiausiais prekės ženklais Lietuvoje. Nuolat gilinamos žinios komunikacijos, psichologijos, vartotojo elgsenos srityse jai leidžia pažvelgti ir analizuoti problematiką kompleksiškai, pasiūlyti efektyvius bei ilgalaikius sprendimus. |
|
Reklamos kanalų potencialas Lietuvoje: mitai ir faktai
Kaip kategorizuoti reklamos kanalus skirtingiems rinkodaros tikslams? Kaip matuoti jų efektyvumą? Kokiais kanalais lengviausiai pasiekti skirtingas tikslines auditorijas? Marius Marčenkovas, BPN INTENSE klientų vystymo vadovas Reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir media kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 16 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose „BPN Intense“, „Dentsu“ bei kliento pusėje „Bitė Lietuva“, „Deloitte“, „Impuls“. |
|
Į vartotojo lūkesčius orientuotas dizainas pritaikant neuromarketingo įrankius
2 sekundės dėmesio, tiek, o kartais ir mažiau šiandien galime tikėtis iš savo vartotojo. Per tokį trumpą laiką turime vartotojams padaryti įtaką, todėl neretam kyla abejonės kaip nesuklysti, nes kaina visos reklaminės kampanijos sėkmė. Kaip atsiriboti nuo savo asmeninių lūkesčių ir suprasti kas gražu ir kas suveiks jūsų tikslinei auditorijai? Inesa Budginė, STAND UP įkūrėja ir kūrybos vadovė Inesa yra pasaulinį sidabro apdovanojimą kategorijoje „Vizualinis identitetas“ pelniusios reklamos agentūros „Stand Up“ kūrybos vadovė ir įkūrėja. Ji reklamos srityje dirba jau 15 metų, o į jos profesinės patirties bagažą telpa daugiau nei 1000 reklamos projektų. Inesa tiki, jog nereikalingų prekių ar paslaugų nebūna - būna tik nuobodžios ir neveiksmingos jų reklamos. |
|
Vartotojas svarbiausias, bet ar tikrai?
Žmogus veikdamas formuoja sociumą, kultūrą, ekonomiką, gamtą, kurie formuoja tą patį žmogų. Dominykas Karpovič, THE CRITICAL agentūros partneris ir inovacijų vedlys, ISM universiteto lektorius Kasdienėje veikloje taikant žmogiškųjų mokslų metodus sprendžia neapibrėžtumu pažymėtus iššūkius. Įvairialypė patirtis nuo krepšinio komandos (į)kūrimo iki startuolių vystymo įgalina Dominyką giliau pažinti skirtingus kontekstus. |
|
Vartotojas svarbiausias, bet ar tikrai?Žmogus veikdamas formuoja sociumą, kultūrą, ekonomiką, gamtą, kurie formuoja tą patį žmogų. Jonas Liugaila, THE CRITICAL agentūros partneris ir dizaino strategijos vedlys, Tarptautinės dizaino tarybos ICoD generalinis sekretorius, VDA docentas Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose. |
|
Neuromarketingas praktiškai: kaip geriau pažinti savo vartotoją ir kurti įtraukiančius prekės ženklus?Pranešime metu bus dalinamasi apie vartotojų elgsenos tendencijas, jų pažinimo metodikas, įtraukiant neuromarketingo įrankius. Taip pat išgirsite apie tai, kokius prekės ženklus vartotojai įsimyli ir kaip kurti stiprų bei įtraukiantį prekės ženklą. Indrė Razbadauskaitė - Venskė, Lighthouse Neuromarketing Lab bendraįkurėja, LiMA Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė LCC tarptautinio universiteto, ISM ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė, LiMA Klaipėdos tarybos pirmininkė, „Branded minds“ tinklalaidės bei „Lighthouse neuromarketingo laboratorijos” bendraįkūrėja ir prekės ženklo „Nepaleisk svajonės” įkūrėja. |
|
120 mln. dydžio nematoma auditorija EuropojeGyvename laikais, kai produktai palengva pradedami kurti pagal formulę – atliepti realų poreikį. Tačiau vis dar mėgstame rinktis patogias auditorijas, kurias galime pasiekti bazinėmis priemonėmis. Gal laikas pasižiūrėti ten, kur produktai ir paslaugos yra iš tiesų reikalingi? Andrius Milinavičius, BALTIC SANDBOX VENTURES fondo partneris, LiMA valdybos narys Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 13 metų darbo su įvairiais marketingo projektais patirties. Šiuo metu Andrius daugiausia dirba su startuolių ekosistemomis, yra vienas iš verslo inovacijų akceleratoriaus BALTIC SANDBOX įkūrėjų ir verslo plėtros vadovas. |
|
Kaip išgirsti (ir pažinti) savo klientus?Kaip klientai netiesiogiai atskleidžia apie savo poreikius ir norus per paieškos užklausas ir kaip prekės ženklai gali panaudoti SEO, kad geriau įsiklausytų ir reaguotų? Kokiu būdu internetinės reklamos rodikliai yra dažnai nepakankamai naudojamas įsiklausymo įrankis, padedantis suprasti klientų ketinimus ir pageidavimus? Kaip konversijų rodiklio optimizavimą (CRO) galima vertinti ne tik kaip metrikos tobulinimo įrankį, bet ir kaip siekį, leidžiantį giliai suprasti vartotojų elgseną ir atsiliepimus apie tinklalapius, nukreipiant prekių ženklus į labiau į klientus orientuotus sprendimus? Radvilas Šeputis, EVOLVERY partneris ir UNCONDITIONAL AGENCY įkūrėjas Radvilas Šeputis padeda pažengusiems e-komercijos tinklalapiams gerinti vartotojo patirtį ir uždirbti daugiau iš srauto, kuris jau atėjo. Radvilas žino, kaip per pusę metų uždirbti 700.000 Eur papildomų pajamų. Kaip stratego, jo pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA DIGITAL kursų lektorius. |
Renginio įrašo kaina:
LiMA NARIAMS IR SEMINARŲ ABONEMENTAMS |
SVEČIAMS |
NEMOKAMAI
|
49 Eur
|
Renginio įrašas | Pirkti įrašą |
Konferencijos vizualinis identitetas
Konferencijos vieta
Informaciniai partneriai
Komunikacijos partneriai
Rėmėjai
Transliacijos partneriai
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Marketingas, pardavimai, strategija |
Tema: |
Į vartotoją orientuotas marketingas |
Forma: |
Konferencijos įrašas |
Konferencija vyko: |
2023 m. spalio 25 d. (trečiadienis), 10:00 - 17:00 val. |
Trukmė: |
~ 7 val. |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt |