Renginio įrašas | Kibernetinis saugumas, prekės ženklo apsauga ir krizių komunikacija

Renginio įrašas | Kibernetinis saugumas, prekės ženklo apsauga ir krizių komunikacija

2026-02-09 00:00, Online | Dalyvauja: 29 Registracijos terminas: 2026-02-09

Renginio įrašas!

  

Dažnėjančios atakos, siekiančios nulaužti socialinių tinklų paskyras, kibernetinės atakos bei sukčių naudojimasis įmonių vardais kelia grėsmę prekės ženklams, jų reputacijai ir santykiui su vartotojais. Kaip apsaugoti įmonės prekės ženklą?

Renginio įraše dalyviai išgirs:
• Ką būtina žinoti marketingistui apie kibernetinį saugumą?
• Kaip apsaugoti duomenis internete? Kaip apsaugoti savo ir verslo socialinių tinklų paskyras internete?
• Kaip saugoti savo prekės ženklą nuo pasinaudojimo jo vardu?
• Kaip komunikuoti kibernetinio saugumo svarbą darbuotojams ir kokių veiksmų imtis?
• Ką daryti patyrus kibernetinę ataką? Kas svarbu vykdant krizių komunikacija?

Renginys skirtas: marketingo, žmogiškųjų išteklių, komunikacijos, pardavimų, specialistai ir vadovai, verslo sektoriaus atstovams ir visiems, kuriems aktualus organizacijos kibernetinis saugumas LiMA nariams - nemokamai! 


LiMA nariams renginio įrašas nemokamas!

Registracija


Pranešėjai:

 



 

„Labas, turim čia tokią situaciją...” Kaip nepasimesti kibernetinio incidento metu?

Kibernetinio saugumo incidentai iš kitų krizinių scenarijų išsiskiria savo specifika. Skirtingai, nei komunikacinėse krizėse, tokių incidentų valdyme dalyvauja ne tik marketingistai, komunikacijos žmonės bei teisininkai, bet ir techniniai specialistai, kurių situacijos vertinimas, siekiant geriausio įmanomo scenarijaus, yra labai svarbus. Kas vyksta įmonės viduje, įvykus kibernetinio saugumo incidentui? Ką būtina komunikacijos bei marketingo specialistams žinoti ir į ką verta atkreipti dėmesį, kad sėkmingai suvaldyti krizių komunikacija?

Žilvinas Abarius, NordVPN internetinės reputacijos vadovas

Žilvinas yra didžiausio Nord Security produkto - NordVPN - internetinės reputacijos vadovas. Viena iš jo kuruojamų sričių - kibernetinio saugumo incidentų komunikacija. Dirbdamas su produktu, naudojamu milijonų žmonių visame pasaulyje, Žilvinas yra susidūręs bei sprendęs įvairaus masto bei specifikos kibernetinius incidentus.

 



 

Kaip verslui netapti sukčių aukomis?

Kaip atpažinti dažniausiai sukčių naudojamus metodus socialinių tinklų paskyroms nulaužti? Kokių prevencinių saugumo priemonių galite imtis? Kokie dar pavojai tyko socialiniuose tinkluose?

Justinas Jautžemis, sertifikuotas marketingo profesionalas, LiMA Vilniaus skyriaus tarybos narys
 
Justinas yra Sertifikuotas Marketingo Profesionalas, turi virš 11 metų tarptautinės patirties įvairiose marketingo strategijos, inovacijų, verslo vystymo ir skaitmeninės reklamos rolėse Jungtinėje Karalystėje ir Lietuvoje. Per šį laiką jam teko garbės dirbti su didžiausiais prekių ženklais iš daugumos industrijų. Jis taip pat yra Lietuvos Marketingo Asociacijos Vilniaus Tarybos narys, bei skaito paskaitas apie marketingą, medijas ir reklamą.



 

Kibernetinio saugumo sąmoningumo vystymas įmonėje. HOSTINGER atvejis 

Kodėl kibernetinis saugumas yra vienas iš svarbiausių įmonės prioritetų? Kaip HOSTINGER užtikrina saugumo supratimą ir elgseną įmonėje, bei saugumo mokymų programos efektyvumą? Kokiomis priemonėmis bei įrankiais HOSTINGER įgyvendina mokymų tikslus? Nuo ko reikėtų pradėti saugumo mokymų programos diegimą įmonėje?

Egidijus Navardauskas, HOSTINGER Kibernetinio saugumo vadovas

Egidijus turi 14 metų darbo patirties IT srityje, iš kurių aštuonis metus praleido dirbdamas kibernetinio saugumo srityje. Savo karjerą Hostinger pradėjo 2019 metais, yra atsakingas už efektyvų kibernetinio saugumo programos įgyvendinimą, operatyvų kibernetinio saugumo komandos darbą ir įvairių kibernetinių atakų rizikų mažinimą, tam skirtų priemonių diegimą, darbuotojų švietimą bei saugumo procesų diegimą komandų veikloje. 



 

Praktiniai patarimai kaip sėkmingai suvaldyti duomenų saugumo pažeidimą

Kaip reaguoti pastebėjus įsilaužimą į IT sistemas? Ar reikia pranešti institucijoms apie įsilaužimą? Kokią informaciją privaloma pateikti? Kas bus, jei nepranešite? Kaip teisininkams nepridaryti „darbo“ neprotingais viešais pranešimais?

Asta Macijauskienė, ILAW LEXTAL partnerė, advokatė

Asta Macijauskienė turi daugiau nei 15 metų patirties duomenų apsaugos, IN/IT, vartotojų teisių apsaugos, sutarčių teisės srityse. Stiprioji Astos pusė yra ilgametė patirtis atstovaujant klientus priežiūros institucijose, suvaldant didelio masto duomenų saugumo pažeidimus, užtikrinant duomenų apsaugos reguliavimo atitiktį didelėse tarptautinėse įmonių grupėse, atstovaujant klientus ginčuose dėl intelektinės nuosavybės. Taip pat advokatė turi didelį įdirbį konsultuojant klientus tarptautiniuose sandoriuose, atstovaujant verslo subjektus ginčuose dėl klaidinančios reklamos, vartotojų teisių pažeidimų. 


 

Saugumo kultūros kūrimas organizacijoje: kaip įtraukti darbuotojus? Danske Bank atvejis 

Kokie yra dažniausi kibernetinių atakų modeliai, nukreipti prieš jūsų darbuotojus? Kaip komunikuoti kibernetinio saugumo svarbą darbuotojams paprastai, bet įtaigiai ir įtraukti juos į įvairias, su kibernetiniu saugumu susijusias iniciatyvas? Kaip sukurti ir įgyvendinti efektyvius mokymus ir kasdieninę komunikaciją, padedančią darbuotojams apsaugoti save ir organizaciją nuo kibernetinių atakų, taip pat tinkamai reaguoti joms įvykus?

Sigita Andriulionytė, DANSKE BANK Security Training and Awareness Lead
 
Sigita Andrulionytė „Danske Bank“ dirba daugiau nei 4 metus ir kartu su komanda yra atsakinga už vidinių kibernetinio saugumo mokymų kūrimą, darbuotojų elgsenos modeliavimą bei kibernetinio saugumo kultūros plėtrą organizacijoje. Ji turi tarptautinę, daugiau kaip 15-os metų patirtį suaugusiųjų mokymų srityje. 

 


 

Dezinformacinės ir sukčiavimo atakos Lietuvoje: Debunk.org tyrimo rezultatai 

Viktoras Daukšas, Dezinformacijos analizės centro DEBUNK.ORG vadovas

Viktoras Daukšas daugiau nei 15 metų dirba interneto technologijų kūrimo srityje. Pastaruosius septynerius metus Viktoras vadovauja dezinformacijos analizės centrui DEBUNK.ORG, kuris analizuoja įtakos informacines operacijas, derindamas ekspertų žinias su dirbtinio intelekto valdomomis technologijomis. Debunk.org kartu su partneriais atlieka dezinformacijos analizę Baltijos šalyse ir Lenkijoje, taip pat Juodkalnijoje ir Šiaurės Makedonijoje. Organizacija taip pat vykdo projektus, kuriais siekiama didinti piliečių atsparumą pasitelkiant žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumą. 

  



Renginio įrašo kaina:


 

  KAINA    
LiMA NARIAMS:
    KAINA     
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

29 Eur*

 

Renginio įrašas

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

  

Pirkti įrašą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida. 

 


Svarbiausia informacija

Tema:

Kibernetinis saugumas, prekės ženklo apsauga ir krizių komunikacija

Renginys vyko:

2023 m. gruodžio 5 d. (antradienis) 15:00 - 18:00 val. 

Vieta:

Online

Trukmė:

~ 3:00 val

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 2 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Bilietų kaina:

LiMA nariams renginio įrašas nemokamas!
Renginio įrašas LiMA nariams →


Įrašo kaina svečiams: 29 Eur 
Pirkti renginio įrašą →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Registruotis
Registracija priimama iki 2026-02-09