Renginio įrašas!
Marketingo profesija yra viena labiausiai besikeičiančių ir labiausiai įtakojamų naujausių technologijų atsiradimo - šiuo metu dirbtinio intelekto.
Kaip efektyviai integruoti AI į marketingo praktikas ir išlaikyti konkurencingumą dinamiškoje rinkos aplinkoje?
Kaip šie pokyčiai veikia ir paveiks marketingo specialistų ir vadovų vaidmenis ir kompetencijas?
Kaip šiandieniniai marketingo vadovai gali pasirengti būsimiems pokyčiams, tobulinant savo žinias ir įgūdžius bei skatinant nuolatinį mokymąsi ir inovacijas savo komandose?
Renginio įrašas - nemokamas!
Renginio įraše jūsų laukia:
|
LiMA Sertifikavimo naujienos ir pavasario sezono pristatymas
|
|
Naujos LiMA PRO kursų programos pristatymas
LiMA PRO kursai startuoja sausio 26 d.. Plačiau čia → |
|
LiMA DIGITAL kursų programos atnaujinimo pristatymas Domantas Širvinskas, EDUMINT bendraįkūrėjas, LiMA Vilniaus tarybos narys, LiMA DIGITAL kursų lektorius LiMA DIGITAL kursai startuoja sausio 26 d. Plačiau čia → |
|
Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai Kokią įtaką technologiniai pokyčiai ir dirbtinio intelekto (AI) tobulėjimas daro marketingo sektoriui? Diskusijos dalyviai: - Rūta Gaudiešienė, CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė; |
Renginio įrašas - nemokamas!
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai |
Forma: |
Diskusija ir LiMA sertifikavimo kursų pristatymas |
Renginys vyko: |
2023 m. gruodžio 6 d. (trečiadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Vieta: |
Online |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Renginio įrašas - nemokamas! |