Renginio įrašas | Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir...

Renginio įrašas | Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai. Diskusija ir LiMA sertifikavimo kursų pristatymas

2024-02-08 00:00, Online | Dalyvauja: 22 Registracijos terminas: 2024-02-08

Renginio įrašas!

 

Marketingo profesija yra viena labiausiai besikeičiančių ir labiausiai įtakojamų naujausių technologijų atsiradimo - šiuo metu dirbtinio intelekto.
Kaip efektyviai integruoti AI į marketingo praktikas ir išlaikyti konkurencingumą dinamiškoje rinkos aplinkoje?
Kaip šie pokyčiai veikia ir paveiks marketingo specialistų ir vadovų vaidmenis ir kompetencijas?
Kaip šiandieniniai marketingo vadovai gali pasirengti būsimiems pokyčiams, tobulinant savo žinias ir įgūdžius bei skatinant nuolatinį mokymąsi ir inovacijas savo komandose?

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas

 

Renginio įraše jūsų laukia:


 

  

LiMA Sertifikavimo naujienos ir pavasario sezono pristatymas 


Lina Vaikšnorienė, LiMA tarptautinių projektų vadovė

 



 

 

Naujos LiMA PRO kursų programos pristatymas 


Linas Šiautkulis, SMP, BPN INTENSE vadovas, LiMA valdybos pirmininkas, LiMA DIGITAL ir PRO kursų lektorius

LiMA PRO kursai startuoja sausio 26 d.. Plačiau čia →

 


 

 

LiMA DIGITAL kursų programos atnaujinimo pristatymas 



Domantas Širvinskas, EDUMINT bendraįkūrėjas, LiMA Vilniaus tarybos narys, LiMA DIGITAL kursų lektorius

LiMA DIGITAL kursai startuoja sausio 26 d. Plačiau čia →

  





Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai

Kokią įtaką technologiniai pokyčiai ir dirbtinio intelekto (AI) tobulėjimas daro marketingo sektoriui?
Kokias galimybes dirbtinis intelektas atneša marketingistams? Kaip šie pokyčiai paveiks marketingo vadovų vaidmenis ir kompetencijas?
Kokie etikos, privatumo apsaugos ir darbuotojų mokymų iššūkiai kyla?
Kaip išlaikyti konkurencingumą dinamiškoje rinkos aplinkoje?

Diskusijos dalyviai:

- Rūta Gaudiešienė, CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė;

- Gražvydas Kaminskas, NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas;

- Raminta Rimkienė, FABULA RUD PEDERSEN GROUP vadovė ir partnerė;

- Raimonda Gudaitė, SMP, Metų CMO’20, LiMA valdybos narė.

Martynas Kairys, SHIFT4 dirbtinio intelekto strategijos ir plėtros vadovas.

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas

Svarbiausia informacija

Tema:

Marketingo profesijos transformacija dirbtinio intelekto eroje: galimybės ir iššūkiai

Forma:

Diskusija ir LiMA sertifikavimo kursų pristatymas

Renginys vyko:

2023 m. gruodžio 6 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Vieta:

Online

Organizatorius:

LiMA administracijainfo@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas →