[SMP] Klientų lojalumo programų virsmas ir tendencijos 2024 m.

[SMP] Klientų lojalumo programų virsmas ir tendencijos 2024 m.

2024-02-12 16:00, Vilnius, Workland, Gedimino pr. 20 | Dalyvauja: 28 Registracijos terminas: 2024-02-12

LiMA kviečia marketingo profesionalus į SMP ciklo renginį lojalumo tema!

Mažėjantis klientų lojalumas skatina organizacijas ieškoti unikalių skaitmeninių sprendimų ir imtis naujų strategijų. Ilgalaikės lojalumo programos, personalizavimas, klientų aptarnavimo tobulinimas ne tik padeda išlaikyti esamus klientus, bet ir sukuria stabilumą, didina pardavimus bei suteikia galimybę augti.

Kaip užtikrinti, kad jūsų klientai būtų ištikimi jūsų prekėms ar paslaugoms? Kaip sukurti stiprias ir ilgalaikes lojalumo programas?

Renginio metu:
• Išgirsite lojalumo programų ekspertės Europoje Jurgitos Balčiūnienės pranešimą apie vartotojų elgseną, lojalumo programas ir jų tendencijas;
• Klausysitės pokalbio su įmonių Lietuvoje atstovais apie klientų lojalumo programų skaitmenizacijos iššūkius, priemones ir galimybes;
• Turėsite galimybę pasidalinti gerąja patirtimi atviro rato diskusijoje apie tai, kas daro įtaką klientų lojalumo sprendimams ir kokių klaidų išvengti;
• Pratęsite bendravimą su esamais ir naujais SMP nariais neformalioje aplinkoje.

Renginys skirtas: sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP) ir norintiems jais tapti.

Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Statusas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet ir skatina toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube. Daugiau informacijos apie SMP rasite čia →


Tik SMP, dalyvavimas nemokamas!

Registracija 


Renginyje jūsų laukia:


 

 

Klientų lojalumo programų virsmas: ar mes vis dar suprantame kas paskatina mūsų klientus būti lojaliais? 

Pranešime išgirsite apie klientų lojalumo programas ( vaikų ir suaugusiųjų), kurios turėtų skatinti pirkėjus būti lojaliais prekiniams ženklui, prekybos tinklui ar kitam verslui. Kaip per paskutinius metus pasikeitė vartotojų elgesys? Kas jiems tapo aktualu? Kodėl drastiškai sumažėjo susidomėjimas fiziniais apdovanojimais? Kokios yra pasaulinės tendencijos ir kaip svarbu yra būti ten, kur yra mūsų pirkėjai?

Jurgita Balčiūnienė,  MARKET3RS S.R.L. (Italija), marketingo direktorė

Jurgita jau daugiau kaip dvidešimt metų dirba su užsienio įmonėmis pardavimų ir marketingo srityse, paskutinius 15 metų dirba su dideliais marketingo projektais lojalumo programų srityje, o bendradarbiaudama su užsienio partneriais kuria ir įgyvendina klientų lojalumo programų pasiūlymus. Jurgitos klientai - didžiausi Europos prekybos tinklai.

 

 

 

Lojalumo programų skaitmeninimas: iššūkiai ir galimybės 

Diskusijos dalyviai:
• Gražvydas Kaminskas, NFQ Technologies ir VALANTIC LT rinkodaros ir komunikacijos vadovas;
• Dovilė Krinickienė, LIDL LIETUVA strateginių marketingo projektų vadovė;
• Jurgita Balčiūnienė, MARKET3RS S.R.L. marketingo direktorė;
• Sandra Kalėdienė, Prekės ženklo „Kakė Makė“ vadovė.


Renginio moderatorius:

 

 

Giedrius Juozapavičius 

LiMA valdybos narys, marketingo strategas, konsultantas #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius

Tik SMP, dalyvavimas nemokamas!

Registracija


Renginio programa:

15:30 – 16:00 Registracija ir pasitikimo kava
16:00 – 16:10 Sertifikuoto marketingo profesionalo (SMP) pripažinimo sistemos pristatymas ir apdovanojimai | Alvydė Palaimaitė
16:20 – 16:50 Jurgita Balčiūnienė | Klientų lojalumo programų virsmas: ar mes vis dar suprantame kas paskatina mūsų klientus būti lojaliais?
16:50 – 17:30 Diskusija | Lojalumo programų skaitmeninimas: iššūkiai ir galimybės
17:30 – 18:00 Kavos pertrauka
18:00 – 19:00 Atviro rato diskusija
19:00 – ... Neformalus networkingas

Rėmėjai:

Svarbiausia informacija

Tema:

Klientų lojalumas

Forma:

SMP ciklo renginys

SMP:

Už dalyvavimą renginyje skiriami 2 SMP taškai

 

Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare)

Data:

2024 m. vasario 12 d. (pirmadienis), 16:00 - 19:00 

Trukmė:

~ 3 val.

Vieta:

Workland, Gedimino pr. 20, Vilnius

Organizatorius:

LiMA administracijainfo@lima.lt

Fotografavimas:

Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje.

Dalyvio mokestis:

Renginys nemokamas, skirtas tik SMP

Registracija →