Ne tik girdėjote apie Facebook reklamą, bet jau ir patys bandėte ją naudoti?
Kampanijų rezultatai netenkina?
Norėtumėte Facebook reklamą išnaudoti efektyviau?
Jei į visus klausimus atsakėte teigiamai, skaitykite toliau, nes trečiasis LiMA šeštadienio brunch‘as skirtas kaip tik Jums.
Mokymų programa:
Šį LiMA šeštadienio brunch‘ą ves Tomas Šlimas – Facebook reklamos specialistas, agentūros La Propaganda įkūrėjas ir startuolio Esell.io partneris. Per paskutinius metus Tomas administravo daugiau kaip 700 tūkst. eurų Facebook reklamos biudžetą Lietuvoje ir užsienyje.
Dalyvių skaičius ribotas (20 asmenų), tad paskubėkite registruotis. Šįkart maloniai kviečiame prisijungti ir ne LiMA narius.
Nežinantiems primename, LiMA šeštadienio brunch'ai – tai koncentruoti šeštadieniniai 3-4 valandų trukmės mokymai, kurių metu ne tik kartu užkandama ir pabendraujama prie puodelio kavos, bet svarbiausia – pasisotinama praktinėmis žiniomis. Siekiant užtikrinti renginių kokybę bei susirinkusiųjų žinių lygio, veiklos sričių ar kitų aspektų panašumą, į visus LiMA šeštadienio brunch'us yra vykdoma dalyvių atranka. Ją pagal atsakymus į iš anksto pateiktus klausimus atlieka pranešėjas.
Sritis: |
Facebook reklama |
Tema: |
Facebook reklamos galimybės: geriausios praktikos ir dažniausios klaidos |
Skirtas: |
Marketingo specialistams, kurie jau bandė kurti ir naudoti Facebook reklamą, tačiau nuolatos su ja nedirba |
Forma: |
LiMA šeštadienio brunch’as |
Vieta: |
Bus patikslinta. |
Parkavimas: |
Bus patikslinta. |
Data: |
2015 m. gegužės 9 d. |
Trukmė: |
~3,5 val (10:30 – 14:00) |
Organizatorius: |
|
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams ir seminarų abonementų turėtojams: 14 EUR (su PVM); Svečiams: 24 EUR (su PVM). Sumokėti dalyvio mokestį turėsite tik tada, kai Jūsų dalyvavimas bus patvirtintas. |
Registracija baigėsi, dalyviai yra atrinkti.