Kodėl vienos reklaminės kampanijų žinutės konvertuoja, o kitos tiesiog prapuola vos tik išvydusios dienos šviesą? Kaip sukurti everlasting kampanijos žinutę internete?
Dalyviai renginyje sužinos:
• Kaip atrodo reklaminės žinutės kūrybos procesas ir nuo ko pradėti?
• Kaip atrodo efektyvi reklaminės kampanijos žinutės anatomija ir kas ją sudaro?
• Kaip sėkmingai identifikuoti reklaminės žinutės tikslinės auditorijos grupes?
• Kokius įrankius naudoti kuriant reklamines žinutes?
• Kaip savo komunikacija išsiskirti iš konkurentų? Ar kūrybinė žinutė gali tapti konkurenciniu pranašumu?
Renginys vyks gyvai, Socialinių mokslų kolegijoje (4 aukštas, 405 auditorija), Vilties g. 2, Kaune!
LiMA nariams dalyvavimas – nemokamas!
Renginio pranešėjai:
|
Rūta ČekaitėADFACE kūrybinės marketingo agentūros vadovė Jau daugiau nei 10 metų padeda Lietuvos ir užsienio įmonėms kurti internetinį įvaizdį. Yra įsitikinusi: firminis stilius turi ne tik atspindėti unikalų verslo veidą, bet ir generuoti pamatuojamą naudą. Reklamoskurejai.lt projekto bendraįkūrėja. Reklamos ir marketingo specialistų bendruomenės (FB grupės) „Skaitmeninis marketingas” vystytoja. |
|
Saulius KazlauskasAT Institutas marketingo strategas ir reklamos kūrėjas Ilgametis LiMA narys, buvęs valdybos pirmininkas. Per 27 metus yra sukaupęs turtingą ir vertingą marketingo patirtį – vadovaujant tarptautinių kompanijų marketingo padaliniams, reklamos agentūroms, lektoriaujant universitete, kuriant marketingo, prekinių ženklų bei reklamos strategijas. Yra sukuręs dešimtis sėkmingų marketingo strategijų bei šimtai originalių reklaminių žinučių. |
|
Ieva JuodelėMotherhood Is Sexy autorė Turinio menedžerė ir kūrėja, tekstų rašytoja, prekės ženklo įvaizdžio vystytoja. Akiplėšiško projekto apie motinystę Motherhood Is Sexy bei naujo romano “Monsteros: mamos, kurios kartais būna monstrės” autorė. |
|
Agnė ZebitytėLEMONA marketingo vadovė Ilgametę patirtį marketingo ir pardavimų srityje sukaupusi vadovė, šiuo metu atsakinga už UAB LEMONA marketingo skyrių ir kartu su komanda augina LEMONA electronics prekės ženklo žinomumą Baltijos šalyse. |
Moderatorius:
|
Paulius ŠetkusLemonHook skaitmeninės reklamos agentūros vadovas Patyręs PPC specialistas ir LemonHook skaitmeninės reklamos agentūros vadovas kartu su komanda dirbantis prie vietinių ir tarptautinių reklamos projektų, valdantis Google ir Facebook Ads mėnesinius biudžetus didesnius, nei 30.000€ ir padedantis e-komercijos prekiniams ženklams rasti efektyvius sprendimus internete ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. LiMA Kauno tarybos narys ir Jau Tie Marketingistai bendraįkūrėjas. |
Renginio programa:
15:40 - 16:00 |
Dalyvių registracija |
16:00 - 16:15 |
Susipažinimas ir prisistatymas |
16:15 - 16:30 |
Networking'as grupėse |
16:30 - 17:30 |
Diskusija |
17:30 - 18:00 |
Kava, užkandžiai, neformalus bendravimas |
Bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur |
29 Eur |
|
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Reklaminės kampanijos žinutės kūrimas |
Data: |
2024 m. kovo 21 d. (ketvirtadienis) 16:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Socialinių mokslų kolegija (4 aukštas, 405 auditorija), Vilties g. 2, Kaunas |
Trukmė: |
~ 2:00 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, Simonas Naudžius (SEOkursai.com, Rocket Science Baltics) ir Paulius Šetkus (LemonHook) |
Bilietų kaina: |
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Bilieto kaina svečiams: 29 Eur |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |