Mokymai perkeliami į gegužės 8 d. Vilniuje!
Registraciją ir daugiau informacijos rasite čia →
Kviečiame dalyvauti LiMA ir WE ARE MARKETING visos dienos mokymuose apie B2B marketingo strategiją ir taktinius veiksmus!
Kodėl verta dalyvauti šiuose 9 akad. val. mokymuose?
• Ekspertų įžvalgos — pasinaudokite agentūros ekspertų, kurie yra rinkoje žinomi B2B marketingo ekspertai, didžiule patirtimi, sukaupta dirbant su daugiau nei 500 Lietuvos ir užsienio B2B įmonių.
• Pagrįsta tyrimu ir realiais pavyzdžiais — pasinaudokite neseniai atlikto „Lietuvos B2B marketingo tyrimo“ įžvalgomis ir perimkite gerąsias Lietuvos įmonių praktikas.
• Interaktyvus mokymasis — dalyvaukite diskusijose, grupiniuose darbuose ir atvejų analizėse, kad vėliau galėtumėte pritaikyti žinias efektyvinant ir stiprinant marketingo funkcijas savo įmonėse.
• Mokymų medžiaga ir pažymėjimas — dalyviai gaus mokymų skaidres ir dalyvavimą patvirtinantį pažymėjimą.
Mokymai pritaikyti: B2B marketingo profesionalams, siekiantiems patobulinti savo B2B marketingo strategijas ir visiems, kurie nori stiprinti savo B2B marketingo žinias ir kompetencijas.
Mokymų programa sudaryta iš 8 dalių:
1. Įvadas į B2B marketingą • B2B marketingo praktikos Lietuvoje ir pasaulinių tendencijų tyrimas; • Besikeičiantis B2B marketingo vaidmuo skaitmeniniame amžiuje; • B2B marketingo aptarimas, praturtintas įžvalgomis iš „Lietuvos B2B marketingo tyrimo”. |
5. B2B marketingo piltuvėlių projektavimas ir optimizavimas ir Įėjimo į naujas rinkas ar segmentus strategijos • Nuo žinomumo iki konversijos: B2B vartotojo kelionės žemėlapio sudarymas; • Pagrindinių B2B klientų kelionės sąlyčio taškų nustatymas; • Turinio ir skaitmeninių strategijų panaudojimas kiekviename piltuvėlio etape; • Įėjimo į naujas rinkas ar segmentus strategijos. |
2. Organizacijų pirkėjų elgsena • Verslo rinkos segmentavimas; • B2B sprendimų priėmimo vienetų ir procesų supratimas; • Santykių marketingo svarba B2B sektoriuje; • Atvejo aptarimas. |
6. Kainodaros strategija verslo rinkoms • B2B kainodarą lemiantys veiksniai; • Dinaminė kainodara ir jos pasekmės; • Atvejo aptarimas. |
3. Kaip atrasti B2B įmonės pozicionavimą • Unikalaus vertės pasiūlymo kūrimas; • B2B vertės piramidė; • Išsiskyrimas prisotintoje arba bazinio vartojimo produktų rinkoje; • Darbas grupėse. |
7. B2B prekės ženklo kūrimas • Stipraus B2B prekės ženklo identiteto kūrimas; • Ką gali identitetas?; • Idėjų ir identiteto pavyzdžių aptarimas; • Biudžetas, kurį galima apginti pagrindžiant rezultatais. Kaip jį nustatyti ir ką matuoti?. |
4. Produktų ir paslaugų valdymas B2B sektoriuje • Marketingo vaidmuo paslaugų ir produktų valdyme; • B2B paslaugų „produktizavimas”; • Atvejo aptarimas. |
8. B2B marketingo efektyvinimo taktikos ir technologijos • Pagrindinių B2B marketingo įrankių apžvalga; • Dirbtinio intelekto vaidmuo didinant B2B marketingo specialistų produktyvumą; • Praktinis marketingo piltuvėlio sudarymo su AI pagalba pavyzdys. |
Registracija į mokymus Vilniuje
Mokymų pranešėjai:
|
Julius KaknevičiusWE ARE MARKETING partneris B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ įkūrėjas, per beveik 10 veiklos metų dirbęs su daugiau nei 300 B2B įmonių iš įvairių industrijų. Raktas į rezultatyvų B2B marketingo piltuvėlį yra nuolat kintantis, todėl Julius įsisavina naujausias žinias, jas praktiškai išbando ir yra pasiruošęs su visais pasidalinti atradimais. |
|
Neringa PetrauskaitėWE ARE MARKETING partnerė, strategė Neringa yra gerai žinoma kaip B2B marketingo ir komunikacijos ekspertė, turinti solidžią tarptautinę patirtį ir aštrų strateginį mąstymą. Jos ekspertines žinias ypač vertina advokatų kontoros (konsultavo daugiau nei 30 advokatų kontorų) ir LegalTech įmonės Baltijos jūros regione ir kitose Europos šalyse. Ji taip pat padeda kitoms paslaugų ir pramonės įmonėms strategiškai plėtoti savo verslą. Tarp jos klientų yra nemažai eksportuojančių įmonių, kurios nuolat sprendžia įėjimo į naujas rinkas iššūkius, įskaitant pastaruoju metu vykstantį prekybos posūkį iš Rytų į Vakarų rinkas. |
|
Jorė AstrauskaitėWE ARE MARKETING partnerė Daugiau nei dešimties metų rinkodaros ir komunikacijos patirtį turinti Jorė paskutinius penkerius metus padeda B2B verslams išsigryninti savo pozicionavimo ir pardavimų generavimo strategijas. Kiekviena strategija yra puiki proga įsigilinti į naują verslo sritį, padėti klientui geriau suprasti savo pirkėjus bei jų poreikius, ir parodyti aiškų kelią, kaip rinkodaros dėka pasiekti norimus verslo rezultatus. |
Renginio programa:
09:30 - 10:00 |
Registracija ir pasitikimo kava |
10:00 - 12:00 |
Mokymų I dalis |
12:00 - 12:35 |
Pietų pertrauka (lengvi pietūs įskaičiuoti) |
12:35 - 14:20 |
Mokymų II dalis |
14:20 - 14:40 |
Kavos pertrauka |
14:40 - 16:10 |
Mokymų III dalis |
16:10 - 16:30 |
Kavos pertrauka |
16:30 - 18:00 |
Mokymų IV dalis |
Registracija į mokymus Vilniuje
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
B2B marketingo strategija |
Forma: |
Vieta bus patikslinta! |
Data: |
2024 m. balandžio 26 d. (penktadienis) 10:00 - 18:00 val. |
Trukmė: |
~ 8 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija ir WE ARE MARKETING |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina svečiams: 219 Eur
Bilieto kaina LiMA nariams: 149 Eur |
LiMA seminarų abonementų savininkams ir LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams taikoma 20% nuolaida. 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |
|
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |