[Nemokamas] Tyrimo „Marketing Agenda 2024“ pristatymas ir praktinės įžvalgos

[Nemokamas] Tyrimo „Marketing Agenda 2024“ pristatymas ir praktinės įžvalgos

2024-05-08 17:00, Online | Dalyvauja: 241 Registracijos terminas: 2024-05-08

Išgirskite tarptautinio tyrimo rezultatus iš pirmų lūpų! 

 Europos marketingo konfederacija (EMC) jau šeštą kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2024“. Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2024 m.

Buvo apklausta daugiau nei 1200 Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 2023 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija.

Išgirskite tarptautinio tyrimo rezultatus „European Marketing Agenda 2024“ pristatymo renginyje!

Renginys vyks anglų kalba!

Renginys nemokamas, būtina registracija!

Registracija


Renginio pranešėjai:

 

  

 

Tyrimo „Marketing Agenda 2024” rezultatų pristatymas

Dr. Ralf Strauß, Europos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas ir „Marketing Agenda 2024” tyrimo autorius

Dr. Ralf Strauß yra įmonių „MarketingTechLab GmbH, „Customer Excellence GmbH, „CMO Academy GmbH" vadovaujantis partneris, Vokietijos CMO bendruomenės iniciatorius ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos pirmininkas. Anksčiau Ralf buvo Vokietijos marketingo asociacijos (DMV) prezidentas, o dar prieš tai - „Volkswagen Group vyresnysis viceprezidentas skaitmeninimo, marketingo ir pardavimų klausimais, pasaulinis produktų valdymo CRM rinkodaros vadovas, taip pat SAP CMO ir korporatyvinės plėtros vadovas Vokietijoje ir Vidurio Europoje. 

 

  

 

Pokalbis apie dirbtinį intelektą marketinge

Aiden Connolly, IDIRO ANALYTICS generalinis direktorius

Idiro Analytics generalinis direktorius Aidan Connolly yra vienas svarbiausių didžiųjų duomenų ir pažangiosios analitikos specialistų. Jo įmonė, kurios klientai yra visame pasaulyje, kuria novatoriškus sprendimus tiek Fortune 500 sąrašo įmonėms, tiek startuoliams. Aidano specializacija - duomenų panaudojimas verslo plėtrai.

 



 

Diskusija „Šizofreniška marketingo era”

Diskusijos dalyviai:

• Giedrė Vilkė, Metų CMO'24, e-komercijos ekspertė, SWISSMONEY CRO
• Jeroen de Bakker, AIRBONE AUDIO vykdomasis partneris
• Aiden Connolly, IDIRO ANALYTICS generalinis direktorius
• András Kovács, YETTEL prekės ženklo rinkodaros ir komunikacijos direktorius
• Dr. Ralf StraußEuropos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas ir „Marketing Agenda 2024” tyrimo autorius

Registracija

Renginys nemokamas, būtina registracija! 

Svarbiausia informacija

Tema:

Europos marketingo tendencijos

Forma:

Tyrimo pristatymas, pranešimai

Vieta:

Internetu

Data ir laikas:

2024 m. gegužės 8 d. (trečiadienis) 17:00 val.

Kalba:

Renginys vyks anglų kalba!

Kaina: 

Renginys nemokamas, būtina registracija!

Registracija: 

Registracija →

Organizatorius:

Europos marketingo konfederacija (EMC)

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.