Išgirskite tarptautinio tyrimo rezultatus iš pirmų lūpų!
Europos marketingo konfederacija (EMC) jau šeštą kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2024“. Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2024 m.
Buvo apklausta daugiau nei 1200 Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 2023 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija.
Išgirskite tarptautinio tyrimo rezultatus „European Marketing Agenda 2024“ pristatymo renginyje!
Renginys vyks anglų kalba!
Renginys nemokamas, būtina registracija!
Renginio pranešėjai:
|
Tyrimo „Marketing Agenda 2024” rezultatų pristatymasDr. Ralf Strauß, Europos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas ir „Marketing Agenda 2024” tyrimo autorius Dr. Ralf Strauß yra įmonių „MarketingTechLab GmbH”, „Customer Excellence GmbH”, „CMO Academy GmbH" vadovaujantis partneris, Vokietijos CMO bendruomenės iniciatorius ir Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos pirmininkas. Anksčiau Ralf buvo Vokietijos marketingo asociacijos (DMV) prezidentas, o dar prieš tai - „Volkswagen Group” vyresnysis viceprezidentas skaitmeninimo, marketingo ir pardavimų klausimais, pasaulinis produktų valdymo CRM rinkodaros vadovas, taip pat SAP CMO ir korporatyvinės plėtros vadovas Vokietijoje ir Vidurio Europoje. |
|
Pokalbis apie dirbtinį intelektą marketingeAiden Connolly, IDIRO ANALYTICS generalinis direktorius „Idiro Analytics” generalinis direktorius Aidan Connolly yra vienas svarbiausių didžiųjų duomenų ir pažangiosios analitikos specialistų. Jo įmonė, kurios klientai yra visame pasaulyje, kuria novatoriškus sprendimus tiek „Fortune 500” sąrašo įmonėms, tiek startuoliams. Aidano specializacija - duomenų panaudojimas verslo plėtrai. |
|
Diskusija „Šizofreniška marketingo era”Diskusijos dalyviai: |
Renginys nemokamas, būtina registracija!
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Europos marketingo tendencijos |
Forma: |
Tyrimo pristatymas, pranešimai |
Vieta: |
Internetu |
Data ir laikas: |
2024 m. gegužės 8 d. (trečiadienis) 17:00 val. |
Kalba: |
Renginys vyks anglų kalba! |
Kaina: |
Renginys nemokamas, būtina registracija! |
Registracija: |
|
Organizatorius: |
Europos marketingo konfederacija (EMC) |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |