LiMA ir TGS BALTIC kviečia marketingo profesionalus į SMP ciklo renginį apie dirbtinio intelekto taikymo marketinge teisinius iššūkius!
Renginio metu:
• Išgirsite ekspertų pranešimus apie dirbtinio intelekto naudojimą marketinge, reklamos kūrime ir BDAR bei kitus teisinius iššūkius, kuriuos turi žinoti marketingo profesionalas;
• Pirmieji sužinosite, kas pateko į stipriausiųjų marketingo vadovų TOP10 Metų CMO’24 rinkimuose;
• Turėsite galimybę pasidalinti gerąja patirtimi atviro rato diskusijoje apie tai, kaip efektyviai susikalbėti marketingo vadovui ir teisininkui;
• Pratęsite bendravimą su esamais ir naujais SMP nariais neformalioje aplinkoje.
Renginys skirtas: marketingo vadovams, „Metų CMO’24” rinkimų kandidatams ir sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP) bei norintiems jais tapti.
Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo statusas ir sertifikatas, kurį suteikia LiMA ir Europos marketingo konfederacija po teigiamo kandidato paraiškos vertinimo ir papildomos LiMA SMP narystės įgyjimo.
SMP - tai pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Šis statusas ir sertifikatas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet skatina ir toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube. Daugiau informacijos apie SMP rasite čia →
Dalyvavimas nemokamas!
Renginyje jūsų laukia:
|
Marketingo vadovų TOP10 paskelbimas Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtą kartą organizuoja „Metų CMO” rinkimus. 13 ekspertų komisija kandidatus vertins dviem aspektais: marketingo vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2023-aisiais. |
|
Ką CMO turi žinoti apie BDAR ir AI taikymą marketinge Mindaugas Civilka, TGS BALTIC partneris, Technologijų industrijos grupės vadovas |
|
AI ir reklama: ar reklamos kūrėjui jau reikia ieškoti naujo darbo? Indrė Barauskienė, TGS BALTIC partnerė |
Renginio programa:
15:30 – 16:00 | Registracija ir pasitikimo kava |
16:00 – 16:15 | Marketingo vadovų TOP10 paskelbimas |
16:15 – 16:30 | Sertifikuotų marketingo profesionalų (SMP) sertifikatų įteikimai |
16:30 – 17:00 | Ką CMO turi žinoti apie BDAR ir AI taikymą marketinge | Mindaugas Civilka |
17:00 – 17:30 | AI ir reklama: ar reklamos kūrėjui jau reikia ieškoti naujo darbo? | Indrė Barauskienė |
17:30 – 18:00 | Networking'o pertrauka |
18:00 – 19:00 | Atviro rato diskusija su pranešėjais ir visais dalyvaujančiais dalyviais |
19:00 – …. | Neformalus networking'as |
Dalyvavimas nemokamas!
Renginio partneris:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Teisiniai iššūkiai marketinge |
Forma: |
SMP ciklo renginys |
SMP: |
Už dalyvavimą renginyje skiriami 2 SMP taškai
Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare) |
Data: |
2024 m. kovo 26 d. (antradienis), 16:00 - 19:00 |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Vieta: |
TGS Baltic Lietuva ofisas (verslo centre „Quadrum East“, 7 a.), Konstitucijos pr. 21a, Vilnius |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Renginys nemokamas! |