Marketingo profesionalams sudėtinga kurti geras darbdavio įvaizdžio strategijas, nes trūksta informacijos apie darbdavį ir jo išskirtinumus rinkoje. Organizacijos daro vidines darbuotojų apklausas, taip pat analizuoja konkurentų viešąją komunikaciją, tačiau to nepakanka.
Marketingo vadovai norėdami kurti pergalingas darbdavio įvaizdžio strategijas, turėtų atsakyti į tris pagrindinius klausimus:
1. kaip organizaciją vertina jos darbuotojai?
2. kaip organizacijos darbuotojai vertina konkurentus (nes jie yra potencialūs darbuotojai konkurentų organizacijai)?
3. kokie reikalavimai ar lūkesčiai darbdaviams keliami sektoriuje?
Renginio tikslas: pristatyti naujos kartos darbdavio tyrimus, kurie padeda nustatyti ir apibrėžti darbdavio konkurencingumą sektoriuje bei suteikia reikiamų duomenų darbdavio įvaizdžio kampanijoms planuoti ir įgyvendinti.
TEORINĖ DALIS
Renginio dalyviai išgirs:
• Kokie veiksniai yra svarbūs darbdavio įvaizdžio kampanijai?
• Kokie yra darbdavio tyrimų tipai ir jų skirtumai ?
• Kokie jų pliusai ir minusai? Kokia yra tyrimo kokybės svarba?
• Kaip analizuoti darbuotojų patirtį, įsitraukimą, rekomendavimą ir kitus vidinius konkurencingumo rodiklius? Kaip juos palyginti visa rinka ir sektoriumi?
• Kodėl vidinių įmonės duomenų kurti darbdavio įvaizdžiui nepakanka?
• Kas svarbu potencialiems kandidatams?
• Kodėl ir kaip reikia matuoti kampanijos efektyvumą?
PRAKTINĖ DALIS - Bandomosios darbdavio įvaizdžio kampanijos kūrimas
Praktinės sesijos metu pasitelkiant realių organizacijos, sektoriaus ir rinkos duomenis bus atliekamos 2 grupinės užduotys:
1. Įvaizdinės darbdavio kampanijos kūrimas arba darbuotojo vertės pasiūlymo kūrimas konkrečiai pozicijai
2. Darbdavio įvaizdžio rodiklių skaičiavimas
Dalyviai pamatys, kas kuriant kampaniją, padeda atlikti kryptingą „targetinimą“, kai galime tiesiogiai lyginti „savo“ įmonės duomenis su pasirinktu sektoriumi bei visa Lietuvos darbuotojų rinka. Pasitelksime rodiklius, kurių matavimas dar labiau sustiprins kuriamos kampanijos tikslingumą bei ROI.
Kam skirtas renginys: Darbdavio įvaizdžio kūrimo strategams (marketingo, komunikacijos, atrankų, personalo valdymo, agentūrų darbuotojams), CEO (kurie kovos dėl darbuotojų svarbą mato, kaip konkurencinę galimybę).
LiMA nariams dalyvavimas - nemokamas!
Renginio pranešėja:
|
Živilė ValeišienėWitMind® direktorė, Darbdavio konkurencingumo indekso tyrimo organizatorė Živilė yra WitMind® bendraįkūrėja ir strateginė konsultantė. Praktinę patirtį kaupė vidutinėse ir didelėse korporacijose, aukščiausio lygio pareigose. Darbdavio strateginio pranašumo projektus įgyvendino keliose organizacijose. Živilė yra nepriklausoma valdybų narė, vadovavimo ir lyderystės koučerė, lektorė. |
Bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur |
49 Eur |
|
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Darbdavio įvaizdis |
Data: |
2024 m. balandžio 29 d. (pirmadienis), 15:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Online |
Trukmė: |
~ 3:00 val |
Pasiruošimas: |
Kviečiame pasiruošti praktinėms užduotims - dalyvauti prie kompiuterio su kamera tylioje aplinkoje. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Bilietų kaina: |
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Bilieto kaina svečiams: 49 Eur |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |