Duomenimis pagrįsti sprendimai („data-driven decisions“) jau seniai tapo klišine, bet prastai verslų ir organizacijų kasdienybę atspindinčia fraze. Kiek yra duomenų pritaikymo naudų, tiek atsiranda ir jų pritaikymo barjerų. Vis dėlto tai, kad ir mažos organizacijos, ir komandos geba sėkmingai puoselėti duomenimis pagrįstų sprendimų kultūrą, parodo, kad realių barjerų duomenų kultūros puoselėjimui yra mažiau nei mums atrodo.
Mokymuose bus dalinamasi darbo principais ir praktikomis, kurie gali būti pritaikomi skirtingos duomenų brandos organizacijose:
1) duomenų neturime;
2) duomenis turime ir kaupiame, bet nieko su jais nenuveikiame;
3) duomenis kaupiame ir pritaikome, tik to nedarome sistemiškai;
4) darome viską sistemiškai, bet nesame tikri, ar kažko nepraleidžiame.
Mokymų turinys apims dvi dalis:
Pirmojoje dalyje bus aptariami bendri darbo su duomenimis principai ir struktūros („frameworks“), kurios padės apibrėžti verslo sprendimams įtaką darančias įžvalgas.
Antrojoje dalyje bus nagrinėjami skirtingi duomenų šaltiniai, kurių kombinacijos gali padėti sustiprinti verslo konkurencingumą.
Mokymuose nebus apsiribojama tik su marketingu susijusių duomenų pritaikymu, bet taip pat bus gilinamasi į duomenis, kurie turi esminę įtaką bendriems verslo sprendimams.
Mokymai skirti: marketingo, prekės ženklo, komunikacijos ir pardavimų specialistams ir vadovams, produktų vadovams ir visiems, kas nori sustiprinti su duomenų pritaikymu ir analitika susijusias kompetencijas.
Techninės ir analitinės žinios pravers, bet nėra būtinos norint kokybiškai dalyvauti mokymo sesijose.
1-a SESIJA: DUOMENŲ ĮVEIKLINIMO PRINCIPAI
Pirmos paskaitos metu aiškinsimės bendrinius duomenų pritaikymo principus, kurie leidžia sėkmingai pereiti nuo duomenų surinkimo, paruošimo ir struktūravimo iki įžvalgų ir verslo sprendimų.
Mokymų metu dalyviai sužinos apie:
• naudingas verslo hipotezes ir prielaidas;
• pagrindinius duomenų šaltinius ir duomenų kokybės vertinimą;
• praktinius duomenų įveiklinimo principus;
• verslo sprendimams įtaką darančias įžvalgas;
• duomenimis pagrįstų sprendimų tipus.
2-a SESIJA: DUOMENŲ EKOSISTEMA
Antroje pranešimų serijoje bus nagrinėjami skirtingi duomenų šaltiniai, kurių kombinacijos gali padėti sustiprinti verslo konkurencingumą:
• atvirų ir viešų duomenų išnaudojimo aplinkybės;
• galimybės susikurti duomenis, ten kur jų nėra;
• duomenų sintetinimas dirbtinio intelekto pagalba;
• išorinių ir vidinių duomenų apjungimai;
• duomenų kultūros įmonėje kūrimas.
Dalyvavimas LiMA nariams – nemokamas!
Mokymų pranešėjai:
|
Dr. Martin AubelMartin Aubel yra „Synthesis Consulting Group“ duomenų mokslininkas, verčiantis duomenis į verslo įžvalgas, kurios leidžia startuoliams ir technologijų, logistikos, telekomunikacijų bei bankininkystės bendrovėms priimti strateginius sprendimus. Martin apsigynė daktaro disertaciją ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, kur tyrinėjo vartotojų elgsenos ir technologijų sankirtą, nagrinėdamas aptarnavimo robotų humanoidų poveikį bankų aplinkoje. Jo tyrimas buvo pristatytas Vartotojų psichologijos draugijose ir Europos marketingo asociacijos konferencijose bei publikuotas akademiniuose žurnaluose. |
|
Robertas SkliaustasRobertas Skliaustas yra „Synthesis Consulting Group“ tyrimų projektų vadovas, padedantis įmonėms formuoti tyrimų koncepcijas ir transliuoti į vertingas įžvalgas, sukuriant pagrįstumą strateginiams sprendimams. Robertas taip pat yra mokslininkas Vilniaus Universiteto Verslo Mokykloje, GEM (Global Entrepreneurship Monitor) grupėje analizuojančioje antreprenerystės lygį ir tendencijas Lietuvoje. Robertas domisi giliųjų technologijų vystymu ir komercializavimu bei technologinių ekosistemų atsiradimu. Jo tyrimai apie DNR skaitmeninių duomenų saugyklų komercializavimą buvo pristatyti tarptautinėse konferencijose Dubajuje ir Tbilisije. |
|
Ieva GladutytėIeva Gladytė yra „Synthesis Consulting Group“ duomenų analitikė, dirbanti su verslo transakcinių duomenų analizės, modeliavimo ir duomenų sanaudų apjungimo projektais. Ieva gilinasi į dirbtinio intelekto pagalba sintetinamų duomenų pritaikymo būdus, atvirų ir viešų duomenų pritaikymo perspektyvas ir automatizavimo sprendimus. |
|
Andrius Grigorjevas„Synthesis Consulting Group“ strategas ir partneris, dirbantis su produktų kūrimo ir vystymo strateginiais projektais. |
Bilieto kaina:
Įsigijus bilietą į antrąją mokymų dalį, gausite pirmosios mokymų dalies įrašą
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
NEMOKAMAI |
99 Eur |
|
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Duomenimis grįsti sprendimai |
Forma: |
Online |
Data: |
2024 m. gegužės 14 ir 21 d. 15:00 - 18:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija |
Dalyvio mokestis: |
Įsigijus bilietą į antrąją mokymų dalį, gausite pirmosios mokymų dalies įrašą!
|
LiMA seminarų abonementų savininkams ir LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams renginys nemokamas! 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |
|
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |