APIE KĄ TAI.
Bet kokia akcija yra dalis brendo įvaizdžio. Kliento galvoje nėra dviejų atskirų stalčių: čia — įvaizdis, o čia — promo. Todėl susikaupti į pasaulinius pardavimų skatinimo pavyzdžius brendams yra itin prasminga. Nes jie parodo kur kas platesnes galimybes nei tik buka nuolaida. Suprantama, kad be jų — niekaip, tačiau siekdamas išjudinti prekes, ar paslaugas, brendas gali atlikti žymiai įvairesnių veiksmų ir tuo pačiu, sustiprinti įvaizdinius parametrus.
PRANEŠIMO TIKSLAS.
Paskatinti brendų ganytojus mąstyti plačiau, įvairiau ir kartu pastiprinti pardavimo pajėgumus.
DĖSTYTOJAS.
Būdamas lyderiaujančių agentūrų (New! ir SuperYou) bendraįkūrėju, konsultuodamas vienaragius, dideles tarptautines įmones, ambicingus, nors gal dar beragius verslus, rašydamas ir dėstydamas apie reklamą virš 20 metų, Tomas sukaupė, kukliai tariant, nemenką patirtį, kuria noriai dalijasi.
KAM SKIRTA.
Rinkodaros vadovams ir vadybininkams, brendų prievaizdams, ganytojams, kūrybininkams, reklamos ir platesnio komunikacinio spektro agentūroms. Tiems, kas dirba ir turi įtikinti auditorijas.
FORMATAS.
Pavyzdžiai, atvejai, įžeminimas mūsų rinkai, komentaras. Ir taip keliasdešimt kartų. Gyvai Zoom platformoje.
Daugiau informacijos
Svarbiausia informacija
|
Sritis:
|
Pardavimų skatinimas
|
Forma:
|
Seminaras
|
Data:
|
2024 m. gegužės 16 d. (ketvirtadienis), 10:00 - 12:00 val.
|
Vieta:
|
Online
|
Dalyvio mokestis:
|
Daugiau informacijos ir bilietai čia →
|
Organizatoriai:
|
UAB „Dega dangus“, bilietai@degadangus.lt
|
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.
|