Siekdama atstovauti tarptautines reklamos standartų praktikas, atliepti LR įstatymuose numatytos reklamos savitvarkos institucijos poreikį Lietuvoje ir gavusi didžiulį reklamos rinkos bei kitų suinteresuotų šalių palaikymą, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ėmėsi iniciatyvos įsteigti nepriklausomą reklamos savireguliacijos instituciją „Lietuvos reklamos standartų biurą“. Kviečiame susipažinti su Lietuvos reklamos rinkos situacija, svarbiausiais iššūkiais ir kartu ieškoti sprendimų bei dalyvauti Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymo renginyje!
Renginio metu vyks:
• Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir veiklos bei galimybių įsitraukti pristatymas
• Reklamos savitvarkos institucijų veikimo praktikos ir vaidmens Europoje pristatymas su svečiu iš Belgijos - Europos reklamos standartų aljanso (EASA) direktoriumi Lucas Boudet
• Reklamos rinkos situacijos ir dažniausios klaidų pristatymas su VTAT Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja Inga Grinevičė
• Diskusija apie Lietuvos reklamos rinką šiandien: iššūkius ir sprendimus
• Neformalus dalyvių networkingas
Atviras renginys, būtina registracija!
Renginio pranešimai:
|
Reklamos savitvarkos institucijos Europoje: vaidmuo verslui ir bendradarbiavimas
|
|
Lietuvos reklamos rinkos situacija ir dažniausios klaidos
Inga Grinevičė, VVTAT Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja |
|
Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir veiklos pristatymas
Ornela Ramašauskaitė, Lietuvos reklamos standartų biuro prezidiumo narė, artXchange Global vadovė Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė ir EMC viceprezidentė
|
|
Diskusijos dalyviai:
Goda Aleksaitė, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorė |
Atviras renginys, būtina registracija!
Registracija
|
Europos reklamos standartų aljansas (EASA)
Daugiau kaip prieš 30 metų įsteigta EASA atstovauja ir koordinuoja reklamos savireguliacijos organizacijas visoje Europoje. Jos nariais yra 27 nepriklausomos reklamos savireguliacijos organizacijos (SRO), kurios užtikrina savireguliacijos kodeksų vykdymą nacionaliniu lygmeniu bei kitos 14 organizacijų, atstovaujančių visai reklamos vertės grandinei (reklamuotojams, agentūroms, žiniasklaidai ir skaitmeninėms platformoms). EASA skatina aukštus etinius komercinių pranešimų standartus, teikdama gaires, stiprina savireguliavimo tinklą Europos lygmeniu, kad būtų sprendžiamos bendros problemos ir padedama užtikrinti, kad reklamos savireguliacija būtų pripažinta svarbia reguliavimo srities dalimi. |
Renginio programa*:
15:30 – 16:00 |
Registracija ir pasitikimo kava |
16:00 – 16:10 |
Renginio atidarymas ir sveikinimo kalbos |
16:10 – 16:40 |
Reklamos savitvarkos institucijos Europoje: vaidmuo verslui ir bendradarbiavimas | Europos reklamos standartų aljansas |
16:40 – 17:00 |
Lietuvos reklamos biuro atidarymas ir veiklos pristatymas | Lietuvos marketingo asociacija |
17:00 – 17:15 |
Lietuvos reklamos rinkos situacija ir dažniausios klaidos | Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba |
17:15 – 18:00 |
Diskusija „Lietuvos reklamos rinka šiandien: iššūkiai ir sprendimai“ |
18:00 – …. |
Neformalus networking'as |
*Renginio programa gali keistis |
SVARBIAUSIA INFORMACIJA |
|
Tema: |
Reklamos rinkos etika |
Forma: |
Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir diskusija |
Data: |
2024 m. gegužės 13 d. (pirmadienis), 16:00 - 19:00 val. |
Vieta: |
Rockit, Gynėjų g. 14, Vilnius |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas ir filmavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje |
Dalyvio mokestis: |
Atviras renginys, būtina registracija! |