Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir diskusija „Reklamos rinka šiandien: iššūkiai ir...

Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir diskusija „Reklamos rinka šiandien: iššūkiai ir sprendimai“

2024-05-13 16:00, Vilnius, Rockit, Gynėjų g. 14 | Dalyvauja: 96 Registracijos terminas: 2024-05-13

 

Siekdama atstovauti tarptautines reklamos standartų praktikas, atliepti LR įstatymuose numatytos reklamos savitvarkos institucijos poreikį Lietuvoje ir gavusi didžiulį reklamos rinkos bei kitų suinteresuotų šalių palaikymą, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ėmėsi iniciatyvos įsteigti nepriklausomą reklamos savireguliacijos instituciją Lietuvos reklamos standartų biurąKviečiame susipažinti su Lietuvos reklamos rinkos situacija, svarbiausiais iššūkiais ir kartu ieškoti sprendimų bei dalyvauti Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymo renginyje!

Renginio metu vyks:
• Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir veiklos bei galimybių įsitraukti pristatymas
• Reklamos savitvarkos institucijų veikimo praktikos ir vaidmens Europoje pristatymas su svečiu iš Belgijos - Europos reklamos standartų aljanso (EASA) direktoriumi Lucas Boudet
• Reklamos rinkos situacijos ir dažniausios klaidų pristatymas su VTAT Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja Inga Grinevičė
• Diskusija apie Lietuvos reklamos rinką šiandien: iššūkius ir sprendimus
• Neformalus dalyvių networkingas


Atviras renginys, būtina registracija!

Registracija

 

Renginio pranešimai:



 
 
 

Reklamos savitvarkos institucijos Europoje: vaidmuo verslui ir bendradarbiavimas
(anglų kalba)

Lucas Boudet, Europos reklamos standartų aljanso (EASA) direktorius

Prieš tapdamas Europos reklamos standartų aljanso (EASA) direktoriumi, Lucas Boudet 12 metų vadovavo įvairiems savarankiškai finansuojamiems nepriklausomiems Prancūzijos prekybos rūmams užsienyje - Belgijoje, Tailande ir Pietų Korėjoje. Yra įgijęs Paryžiaus politikos mokslų institute (Sciences Po Paris) verslumo studijų magistro laipsnį, taip pat Paryžiaus universitete įgijo dvigubą prancūzų ir anglų-amerikiečių verslo teisės magistro laipsnį.



 
 
 

Lietuvos reklamos rinkos situacija ir dažniausios klaidos

Inga Grinevičė, VVTAT Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja

Inga turi ilgametę patirtį nagrinėjant Reklamos įstatymo bei Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimus, rengiant mokymus verslininkams. Aktyviai dalyvauja rengiant įstatymų pataisas, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) gaires reklamos ir nesąžiningos komercinės veiklos srityje.


 
  

Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir veiklos pristatymas

Ornela Ramašauskaitė,  Lietuvos reklamos standartų biuro prezidiumo narė, artXchange Global vadovė

Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė ir EMC viceprezidentė

 


Diskusija „Lietuvos reklamos rinka šiandien: iššūkiai ir sprendimai

   


 



 

Diskusijos dalyviai:


Audronė Daukšaitė-Timpė, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos Teisės grupės vadovė

Audronė jau 7 metus koordinuoja atliekamus teisinius tyrimus dėl asmenų diskriminacijos, kartu su Tarnybos teisininkais rengia išvadas bei rekomendacijas įvairiais su lygybės užtikrinimu bei nediskriminavimu susijusiais klausimais. Audronė Daukšaitė-Timpė konsultuoja asmenis bei organizacijas, dalyvauja teismų procesuose, teikia išvadas su diskriminacija susijusiose bylose, rengia apžvalgas bei situacijos analizes apie lygybės užtikrinimo situaciją Lietuvoje, prisideda prie Tarnybos švietėjiškos bei prevencinės veiklos.


Gintaras Šeputis, Lietuvos reklamos standartų biuro prezidiumo narys, marketingo - komunikacijos konsultantas

Gintaras Šeputis per 26 metų praktiką yra dirbęs vos ne su visais Lietuvoje žymesniais prekės ženklais. Yra dirbęs reklamoje ir komunikacijoje nuo kūrybininko iki didžiausios nepriklausomos kūrybinės agentūros vadovo, vadovavo Komunikacijos agentūrų asociacijai (KOMAA), vedė dešimtis strateginių seminarų įmonėse tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje, dėstė reklamą ir komunikaciją aukštosiose Lietuvos mokyklose. Pastaruosius 3 metus dirbo „City Service“ rinkodaros departamento vadovu 5 šalių rinkoms, šiuo metu vykdo sisteminės rinkodaros - komunikacijos konsultanto veiklą.

 

Goda Aleksaitė, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorė

Goda turi teisės išsilavinimą, yra baigusi studijas psichologijos ir filosofijos srityse. Vartotojo santykis su etika reklamoje - itin įdomi tema. Iki tol turi sukaupusi patirtį viešojo valdymo, strateginio planavimo, komunikacijos srityje dirbdama Vyriausybės kanceliarijoje, Vidaus reikalų ministerijoje.

 

Atviras renginys, būtina registracija!


Registracija

  

 

Europos reklamos standartų aljansas (EASA)

Daugiau kaip prieš 30 metų įsteigta EASA atstovauja ir koordinuoja reklamos savireguliacijos organizacijas visoje Europoje. Jos nariais yra 27 nepriklausomos reklamos savireguliacijos organizacijos (SRO), kurios užtikrina savireguliacijos kodeksų vykdymą nacionaliniu lygmeniu bei kitos 14 organizacijų, atstovaujančių visai reklamos vertės grandinei (reklamuotojams, agentūroms, žiniasklaidai ir skaitmeninėms platformoms). EASA skatina aukštus etinius komercinių pranešimų standartus, teikdama gaires, stiprina savireguliavimo tinklą Europos lygmeniu, kad būtų sprendžiamos bendros problemos ir padedama užtikrinti, kad reklamos savireguliacija būtų pripažinta svarbia reguliavimo srities dalimi.

Lietuvos marketingo asociacija stoja į Europos reklamos standartų aljansą (EASA).


Renginio programa*:

15:30 – 16:00

Registracija ir pasitikimo kava

16:00 – 16:10

Renginio atidarymas ir sveikinimo kalbos

16:10 – 16:40

Reklamos savitvarkos institucijos Europoje: vaidmuo verslui ir bendradarbiavimas | Europos reklamos standartų aljansas

16:40 – 17:00

Lietuvos reklamos biuro atidarymas ir veiklos pristatymas | Lietuvos marketingo asociacija

17:00 – 17:15

Lietuvos reklamos rinkos situacija ir dažniausios klaidos | Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

17:15 – 18:00

Diskusija „Lietuvos reklamos rinka šiandien: iššūkiai ir sprendimai“

18:00 –  ….

Neformalus networking'as

*Renginio programa gali keistis

Registracija

SVARBIAUSIA INFORMACIJA

Tema:

Reklamos rinkos etika

Forma:

Lietuvos reklamos standartų biuro atidarymas ir diskusija

Data:

2024 m. gegužės 13 d. (pirmadienis), 16:00 - 19:00 val.

Vieta:

Rockit, Gynėjų g. 14, Vilnius

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Fotografavimas ir filmavimas:

Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje

Dalyvio mokestis:

Atviras renginys, būtina registracija!