Kada pasirinkti kokybinį tyrimą, kad verslas gautų didžiausią vertę?
Neretai įmonės, užsakančios tyrimą, jo kokybę vertina pagal respondentų, dalyvaujančių tyrime skaičių – kuo daugiau respondentų, tuo geriau. Tačiau viena grupinė diskusija su 8 respondentais į tam tikrus verslo klausimus gali atsakyti žymiai geriau nei kiekybinis tyrimas su kelių šimtų respondentų imtimi. Svarbu žinoti, kada tinkami kokybiniai, o kada kiekybiniai tyrimai.
Seminaro metu iliustruojant praktiniais pavyzdžiais aiškinsimės, į kokius klausimus geriausiai atsako kokybinis tyrimas, kaip jis turi būti organizuojamas, kokia yra kokybinių tyrimų ateitis.
Vaiva Rutkauskaitė – septintus metus dirbanti TNS LT, moderuoja fokus grupes ir pagilintus interviu, jau penktus metus gilina žinias kokybinių tyrimų srityje, dirba prekės ženklų pozicionavimo, įvaizdžio ir komunikacijos tyrimuose.
Sritis: |
Rinkos tyrimai |
Tema: |
KADA 8 DAUGIAU NEI 1000? |
Skirta: |
Rinkodaros vadovams, specialistams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
LCC tarptautinis universitetas, Kretingos g. 36, Klaipėda (automobilį galima statyti LCC aikštelėje) |
Data: |
2015 m. gegužės 28 d. (ketvirtadienis) 18:00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba, klaipeda@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |