[LiMA REKOMENDUOJA] Komunikacijos kuriama vertė: kaip ją išmatuoti?

[LiMA REKOMENDUOJA] Komunikacijos kuriama vertė: kaip ją išmatuoti?

2024-05-23 17:30, Vilnius, Viešbutis „Corner“ T. Ševčenkos g. 16 | Dalyvauja: 0 Registracijos terminas: 2024-05-23
LiMA nariams taikoma speciali kaina!
praktikų diena,

Susikoncentravimas į tradicinius komunikacijos efektyvumo vertinimo rodiklius nesudaro pakankamų sąlygų komunikacijos profesionalams pagrįsti kuriamą vertę. Dėl to dažnas požiūris, kad komunikacine veikla (skirtingai nuo rinkodaros) nekuriamas finansinis turtas, o pati komunikacija neretai dar laikoma technine, palaikančiąja funkcija, kuri neturi tiesioginės įtakos verslo strategijai ir finansiniams rezultatams.

Renginio pranešėja – Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto lektorė dr. Lina Jakučionienė, turinti daugiau kaip 20 metų profesinę patirtį komunikacijos srityje verslo ir valstybiniame sektoriuose. Neseniai Lina sėkmingai apgynė mokslo disertaciją, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas komunikacijos kuriamai vertei ir jos matavimui. Tad renginyje ji pristatys naują komunikacijos kuriamos vertės vertinimo modelį ir šiai vertei pamatuoti skirtus rodiklius. Šis modelis leidžia pagrįsti, kad kurdama nefinansinį nematerialų turtą, komunikacija prisideda prie organizacijų finansinės vertės sukūrimo. Modelis gali būti pritaikomas tiek verslo, tiek valstybinio sektoriaus organizacijoms.

 

Diskusijoje dalyvaus:

Dr. Lina Jakučionienė –  Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto lektorė;

• Giedrius Simonavičius – patyręs komunikacijos strategas ir vadovas. Dirbdamas Lietuvos banke vadovavo euro įvedimo visuomenės informavimo kampanijai Lietuvoje, taip pat sukaupė didžiulę patirtį valdant bankų krizes, kuriant ir įgyvendinant komunikacijos strategijas. Tęsdamas karjerą privačiame versle vadovauja vienos didžiausių šalies įmonių grupės – SBA – komunikacijos ir rinkodaros padaliniui. Pernai tapęs sparčiai besiplečiančios SBA NT plėtros įmonės „SBA Urban“ valdybos nariu, G. Simonavičius aktyviai dalyvauja ir strateginiame verslo valdyme;

• Aleksandras Zubriakovas – LTG grupės korporatyvinių reikalų vadovas. Grupėje jis yra atsakingas už visų grupės prekės ženklų valdymą, ryšius su visuomene, vidinę komunikaciją bei suinteresuotų šalių įtraukimą. Aleksandras yra sukaupęs 10 metų patirtį komunikacijoje, dirbdamas su tarptautiniais ir vietiniais projektais tiek versle (energetikos, IT, finansų bendrovėse), tiek ir viešajame sektoriuje (Vilniaus miesto savivaldybė bei FNTT), taip pat turi beveik 15 metų patirtį žurnalistikoje.

Daugiau informacijos

Svarbiausia informacija

Sritis:

Komunikacijos kuriama vertė

Forma:

Seminaras

Data:

2024 m. gegužės 23 d. (ketvirtadienis), 17:30 val.

Vieta:

Viešbutis „Corner“, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius

Dalyvio mokestis:

Speciali kaina LiMA nariams - 25 Eur, mokėjimo pavedime nurodykite (LiMA narystė)

Bilietus galite įsigyti čia →

Organizatoriai:

Lietuvos komunikacijos asociacija, info@ltka.eu

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.