Išankstinė filmo „Nuskraidink mane į mėnulį“ peržiūra ir diskusija LiMA Vilniaus skyriaus nariams

Išankstinė filmo „Nuskraidink mane į mėnulį“ peržiūra ir diskusija LiMA Vilniaus skyriaus nariams

2024-07-10 18:00, Vilnius, Multikino, Ozo g. 18 | Dalyvauja: 108 Registracijos terminas: 2024-07-09

Laisvų vietų nebėra! Norint patekti į laukiančiųjų sąrašą, kreipkitės el. paštu: info@lima.lt

Išankstinė filmo „Nuskraidink mane į mėnulį“ peržiūra + diskusija


LiMA kartu su ACME Film organizuoja išankstinę filmo „Nuskraidink mane į mėnulį“ peržiūrą LiMA nariams. Renginio metu vyks diskusija Ar gali marketingas parduoti kelionę į mėnulį?.

 

Apie filmą:

   

 

NUSKRAIDINK MANE Į MĖNULĮ / FLY ME TO THE MOON 

Kai 1957-aisiais Sovietų Sąjunga į kosminę orbitą sėkmingai išvedė pirmąjį dirbtinį palydovą, o dar po ketverių metų ten pat išsiuntė ir pirmąjį žmogų, Jungtinėse Valstijose kilo nemažas kipišas. Buvo nutarta, kad nusileisti šiose lenktynėse jokiu būdu negalima ir Nacionalinei aeronautikos ir kosmoso administracijai (NASA) buvo liepta trūks plyš pirmajai nutūpti Mėnulyje.

Nieko nuostabaus, kad JAV astronautus į Žemės palydovą turinčio nuskraidinti projekto „Apollo 11“ direktoriui Koului Deivisui (akt. Channingas Tatumas) rūpesčių buvo per akis. Moksliukas iki pat širdies gelmių, vyras nuoširdžiai tempė užsikrautą naštą, visiškai nekreipdamas dėmesio nei į savo paties, nei į viso projekto įvaizdį. O jis, švelniai tariant, buvo nekoks. Siekiant pataisyti situaciją, kosmoso administracija pasamdė pagalbą iš išorės: inovatyvią ir kūrybišką marketingo specialistę Kelę Džouns (akt. Scarlett Johansson).

Filmo anonsas  


Diskusija Ar gali marketingas parduoti kelionę į mėnulį?

Diskusijos metu atsakysime į klausimus:
• Ar kosmoso tema yra patraukli reklamose šiandien? Kokiems produktams būtų pravartu sietis su kosmosu ir kaip kurti įtraukiantį turinį?
• Kaip keisti vartotojų įpročius ir elgseną?
• Vis daugiau filmų yra statoma apie prekių ženklų istorijas (AIR, BARBĖ, LEGO, jau nekalbant apie mados prekės ženklus), kodėl?
• Kaip padaryti, kad prekės ženklų atsiradimo ir gyvavimo istorija būtų įdomi ne tik reklamos ekspertams, bet ir kinomanams?

Diskusijos dalyviai:


 

Marius Klimavičius

Blackswan Space įkūrėjas ir vadovas


Lina Naktinė

ACME Film marketingo projektų vadovė


Dr. Eleonora Šeimienė

Naujos rinkos tyrimų ir rinkodaros konsultacijų agentūros HUBEL vadovė, vartotojų elgsenos ir rinkos tyrimų ekspertė, socialinių mokslų daktarė ir neurorinkodaros specialistė, ISM universiteto docentė


 

Mantas Velykis

LRT marketingo vadovas, ilgametis reklamos ekspertas

Diskusijos moderatorė:


 

Alvydė Palaimaitė

LiMA direktorė ir EMC viceprezidentė 
 


Laisvų vietų nebėra! Norint patekti į laukiančiųjų sąrašą, kreipkitės el. paštu: info@lima.lt
 

 

 

Renginio partneris: 


 
 

Svarbiausia informacija

Tema:

Ar gali marketingas parduoti kelionę į mėnulį?

Forma:

Filmo peržiūra ir diskusija

Data:

2024 m. liepos 10 d. (trečiadienis) 18:00 val.
Registracijos pradžia 17:40 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Vieta:

MULTIKINO (PPC OZAS)Ozo g. 18, Vilnius 

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

Laisvų vietų nebėra! Norint patekti į laukiančiųjų sąrašą, kreipkitės el. paštu: info@lima.lt 

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? 

Tapkite LiMA nariu →