Vartotojų generuojamas turinys (UGC) – nauja mada ar būtinybė? Padidinkite pardavimus su UGC...

Vartotojų generuojamas turinys (UGC) – nauja mada ar būtinybė? Padidinkite pardavimus su UGC pagalba

2024-10-03 16:00, Online | Dalyvauja: 171 Registracijos terminas: 2024-10-03

Kaip sėkmingai išnaudoti vartotojų generuojamą turinį?

  

Vis daugiau prekių ženklų bando išnaudoti vartotojų generuojamą turinį (UGC - User generated content). Šio turinio tipo naudojimas leidžia padidinti pasitikėjimą prekės ženklu, reklamos paspaudimų skaičių ir pardavimus net ir neturint didelio marketingo biudžeto.

UGC turinį sėkmingai naudoja net tik dideli tarptautiniai prekės ženklai kaip „Asos“, „Starbucks“, „Netflix“, „Amazon“, „Lego“, „Airbnb“, „Sephora“, bet ir lietuviški prekės ženklai - „Burga“, „Bitė Lietuva“, „Uoga uoga, „Saugus vaikas“, „Revu Clinic“.

Kaip sukurti sėkmingą, puikiai veikiantį UGC turinį? Kokių klaidų nedaryti kuriant UGC reklamas savo verslui?

Renginio tikslas: supažindinti marketingo praktikus su UGC turinio kūrimu, suteikti patarimų, kaip dirbti su UGC kūrėjais efektyviai ir rezultatyviai.

Seminaro metu išgirsite:
• Koks yra sėkmingas UGC ir kaip jį sukurti?
• Kur ieškoti ir kaip atsirinkti tinkamiausius kūrėjus savo produktui?
• Kaip tinkamai sukurti kūrybinę užduotį UGC kūrėjui ar agentūrai su kuria dirbsite?
• Kokių klaidų vengti kuriant UGC savo verslo reklamoms ar organiniui turiniui?
• Kaip pasirinkti į kokias platformas kelti UGC turinį?
• Ko galima pasimokyti iš sėkmingų UGC turinio pavyzdžių?

Renginys skirtas: skaitmeninio marketingo, marketingo, komunikacijos, pardavimų, specialistams ir vadovams, nuosavų verslų savininkams bei visiems, kurie domisi UGC turinio galimybėmis.


LiMA nariams dalyvavimas - nemokamas!

Registracija


Lektorė:

 

 

Giedrė Vainauskienė

Laisvai samdoma UGC ir video turinio projektų vadovė bei kūrėja

Giedrė buvo viena pirmoji Lietuvoje, pradėjusi komunikuoti apie UGC turinio svarbą ir naudą turinio marketinge. Giedrė įkūrė UGC agentūrą, kuri dirba iki šiol su įvairiais prekiniais ženklais iš viso pasaulio ir padeda surasti geriausius UGC kūrėjus iš visos Europos. Giedrė šiuo metu valdo gerai žinomų prekinių ženklų Lietuvoje UGC turinio projektus, o daliai pati kuria video turinį. Per pastaruosius metus Giedrė yra dirbusi su virš 200 prekinių ženklų, prie kurių prisidėjo kuriant UGC ar video turinio projektus. Tarp tokių prekinių ženklų yra Bitė Lietuva, Dermedic, New Nordic, Nutriless, Mari Made, Uoga Uoga, Captions AI, Baldai1, Biocos, Kika ir kiti.


Bilieto kaina:
Nurodytos kainos galioja iki rugsėjo 12 d. imtinai

KAINA
LiMA NARIAMS:
KAINA
SVEČIAMS:

 

0 Eur

 

29 Eur 49 Eur

 

Registracija 

 

Pirkti bilietą 

  

Svarbiausia informacija

Tema:

Vartotojų generuojamas turinys (UGC)

Data:

2024 m. spalio 3 d. (ketvirtadienis), 16:00 - 18:00 val.  

Vieta:

Online

Trukmė:

~ 2:00 val

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Bilietų kaina:

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!

Registracija LiMA nariams →

 

Bilieto kaina svečiams: 29 Eur 49 Eur

Pirkti bilietą →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

 

LiMA bilietų grąžinimo politika čia →

Registruotis
Registracija priimama iki 2024-10-03