Tvarumas tapo neatsiejama šiandienos verslo ir visuomenės dalimi, o jo komunikacija – svarbiu veiksniu, formuojant įmonės reputaciją bei ilgalaikę sėkmę. Vartotojų lūkesčiai dėl atsakingo verslo elgesio nuolat auga, todėl įmonės privalo efektyviai įtraukti tvarumo principus į savo marketingo strategiją ir aiškiai komunikuoti apie savo veiksmus. Koks marketingo vaidmuo įmonių tvarume?
Renginyje išgirsite:
• Kas yra tvarumo mąstysena ir kokie yra tvarumo principai? Kokios yra tvarumo strategijos?
• Koks marketingo vaidmuo įmonės tvarumo strategijos kūrime?
• Kaip turėtų marketingas įsitraukti į tvarumo sprendimų priėmimą įmonėje? Kas turėtų būti atsakingas įmonėje už tvarumą, kurioje nėra tvarumo vadovo?
• Kaip tvarumo principus integruoti į marketingo strategiją?
• Kaip tvarumo marketingo kampanijos prisideda prie įmonės reputacijos kūrimo? Kas labiausiai nukenčia, jeigu tvarumo pažadai yra neišpildomi?
• Kokie yra pagrindiniai iššūkiai tvarumo iniciatyvų komunikacijoje?
• Kokie yra geriausi tvarumo komunikacijos praktikos pavyzdžiai? Kokių klaidų reikėtų vengti?
Renginys skirtas: marketingo, žmogiškųjų išteklių, komunikacijos, pardavimų, specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams ir visiems, kurie domisi tvarumo marketingo tema.
LiMA nariams dalyvavimas - nemokamas!
Pranešėjai:
|
Rusnė MatulaitytėLTG LINK rinkodaros vadovė Rusnė yra LTG Link rinkodaros vadovė, o prieš pradedant traukiniauti buvau Lietuvos Raudonojo Kryžiaus lėšų pritraukimo ir rinkodaros vadovė, o kaip tvarumą integruoti kasdieniuose komerciniuose sprendimuose išmoko BIOK LAB kaip prekybos marketingo vadovė. |
|
Žemartas BudrysTHE CRITICAL partneris ir tvarumo vadovas Žemartas Budrys vienas iš Xwhy Supratimo agentūros bendraįkūrėjų, kuri vėliau susijungė su Critical dizaino agentūra. Žemartas Budrys aktyviai veikia tvarumo, kultūros tyrimų ir bendruomenės įtraukimo veiklose. Įgavo magistro laipsnį Maastrichto universitete, dirbo Norvegijoje, Belgijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. |
|
Urtė KarklienėOXYLABS tvarumo vadovė Urtė Karklienė yra atsakinga už IT paslaugas teikiančios įmonės „Oxylabs“ tvarumo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą bei ESG (Aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir įmonių valdymo) ataskaitų teikimą. Pagrindinis tikslas šiose pareigose – rasti geriausius sprendimus verslui prisitaikyti prie kintančios aplinkos ir įkvėpti kitus prisijungti prie šios pokyčių kelionės. Urtė turi daugiau nei 15 metų profesinę patirtį dirbant energetikos, statybos, mažmeninės prekybos ir informacinių technologijų srityse. |
|
Donatas KurasTvarumo ir komunikacijos ekspertas Donatas Kuras su tvarumo tema dirba nuo 2008 metų, pastaruosius keletą metu jis itin daug dirba su įvairių sektorių įmonėmis tvarumo klausimais – nuo mokymų ir poveikių analizės iki strategijos bei ataskaitų parengimo. Donatas taip pat yra LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Nacionalinio tvarumo ir atsakingumo indekso metodikos atnaujinimo (2023 m.) koordinatorius, šešėlinės pramonės dekarbonizacijos ataskaitos (2024 m.) bendraautorius. Donatas taip pat yra sukaupęs kelių dešimčių metų patirtį komunikacijos srityje, nuo 2019 m. yra Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos narys, o pastaruosius keletą metų – ir Tarybos pirmininkas. |
|
Elvyra MikšytėVESTA CONSULTING organizacijų tvarumo skyriaus vadovė Elvyra turi 7 metų patirtį tvarumo srityje, pastaraisiai metais daugiausiai dėmesio skiria organizacijų tvarumui strateginiu lygmeniu, kad tai taptų ne tik įrašu socialinėje paskyroje, bet iš esmės teigiamu pokyčiu organizacijoje. Konsultuoja įmones ataskaitų rengimo klausimais, padeda pamatyti tvarumo nešamas naudas įmonei, gilina žinias į nuolat atnaujinamus Europos sąjungos su tvarumu susijusius reglamentus. |
|
Inga Gvasalia - TarasonienėFABULA RUD PEDERSEN GROUP projektų direktorė Inga turi sukaupusi patirtį konsultuojant klientus komunikacijos klausimais vienoje didžiausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje „Fabula Rud Pedersen Group“. Ingos „arkliukas“ – tvarumo temos ir projektai, ne tik pasiekę įspūdingų rezultatų, bet ir atnešę ne vieną pergalę Lietuvos ir tarptautiniuose komunikacijos ir rinkodaros apdovanojimuose. |
|
Toma StasiukaitytėCLINIC 212 agentūrų grupės strategė Toma turi daugiau nei 10 metų patirties dirbant reklamoje: kadaise pradėjusi nuo kūrybininkės rolės, šiuo metu dirba stratege Clinic 212 agentūrų grupėje ir kasdien padeda klientams ne tik atrasti efektyviausią būdą atsidurti vartotojų akiratyje, bet ir įsitvirtinti jų pasąmonėje ilgam. Per pastarąjį dešimtmetį prisidėjo prie didžiausių prekių ženklų sėkmės tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, kurdama jiems įvairiausio pobūdžio ir apimties strategijas. |
|
Jorė AstrauskaitėWE ARE MARKETING partnerė Daugiau nei dešimties metų rinkodaros ir komunikacijos patirtį turinti Jorė paskutinius penkerius metus padeda B2B verslams išsigryninti savo pozicionavimo ir pardavimų generavimo strategijas. Kiekviena strategija yra puiki proga įsigilinti į naują verslo sritį, padėti klientui geriau suprasti savo pirkėjus bei jų poreikius, ir parodyti aiškų kelią, kaip rinkodaros dėka pasiekti norimus verslo rezultatus. |
Bilieto kaina:
Nurodytos kainos galioja iki rugsėjo 26 d. imtinai
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur |
39 Eur 69 Eur |
|
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Tvarumas ir marketingas |
Data: |
2024 m. spalio 9 - 10 d. (trečiadienis - ketvirtadienis), 15:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Internetu |
Trukmė: |
~ 6:00 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Bilietų kaina: |
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Bilieto kaina svečiams: 39 Eur 69 Eur |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |