Seminaro metu spręsime konkrečius investicijų į interneto komunikaciją efektyvumo ir grąžos uždavinius. Kiekviena svetainė, „Facebook“ paskyra ar naujienlaiškis gali būti taiklesni ir dalykiškesni. Pramogos ir prizai yra tik desertas - negalime tikėtis sveikos komunikacijos, jei maitiname ją „tortais“. Seminaro metu bus dirbama su konkrečiais dalyvių projektais ir problemomis.
Lektorius: Džiugas Paršonis - 20 metų dirba reklamos kūrėju. Kūręs sprendimus JWT, „Saatchi&Saatchi“, TBWA ir „DraftFCB“ klientams dabar Džiugas su partnere sukūrė savo agentūrą. Kadangi yra technologijų entuziastas, leidęs populiariausią Lietuvoje tinklaraštį „Nežinau.lt“, tai labiausiai mėgsta dirbti su skaitmeninės komunikacijos sprendimais. E-komunikaciją dėsto Vilniaus universitete nuo 1994-ųjų.
Sritis: |
Komunikacija, internetinis marketingas |
Tema: |
Komunikacijos strategija, interneto komunikacija |
Skirta: |
Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Pramogų klubo „Mega“ mažoji konferencijų salė, III a. (Rūdės g. 27a, Šiauliai) |
Data: |
2015 m. birželio 11 d. 17:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
Iki 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyrius, siauliai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
Turintiems seminarų abonementus: nemokamai |
|
Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM |