Ar kada nors susidūrėte su situacija, kai turite potencialų klientą savo CRM sistemoje, su kuriuo ilgai nepavyksta atkurti kontakto, gauti atsakymą ar komentarą? Klientas tiesiog “kabo” jūsų CRM sistemoje, ir mes įstrigome „nėra atsakymo“ statuse? Jei taip, šis renginys skirtas jums!
Šiame renginyje bus aptariamos strategijos ir taktikos, kaip grąžinti neaktyvius ar kabančius klientus į aktyvų pardavimo galimybių piltuvėlį. Sužinosite, kaip „pažadinti“ klientus, ir kaip ir kada atgaivinti pardavimo procesą.
Neringa Romanovskaja – LiPA valdybos narė, Neringos seminarai ir CRM klubo įkūrėja, lektorė, pardavimų procesų profesionalė. 20+ m. dirba su pardavimų iššūkiais ir konsultuoja pardavėjus bei įmonių vadovus pardavimų procesų, plėtros ir kitais klausimais.
Julija Varneckienė – CapitalBox COO, CRM klubo narė ir mentorė. 18+ m. dirba kuriant procesus ir optimizuojant sistemų veikimą.
Renginio metu sužinosite:
• Ką daryti su neaktyviais CRM klientais?
• Kaip neaktyvų klientą privesti prie pardavimo?
• Gerosios praktikos ir patarimai.
Daugiau informacijos
Svarbiausia informacija
|
Sritis:
|
Užstrigusių CRM galimybių panaudojimas
|
Forma:
|
Seminaras
|
Data:
|
2024 m. lapkričio 28 d. (ketvirtadienis), 19:00 - 20:30
|
Vieta:
|
V.Gerulaičio g. 10, Vilnius
|
Dalyvio mokestis:
|
Daugiau informacijos ir bilietai čia →
|
Organizatoriai:
|
Lietuvos pardavimų asociacija, info@pardavimuasociacija.lt
|
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.
|