Šiemet „Making Sense“ pirmą kartą vyks net 2 dienas. Pirmąją dieną daugiausia dėmesio bus skiriama įkvėpimui, kūrybiškumui, tvarumui ir aktualioms rinkodaros pasaulio temoms, padedančioms sėkmingai veikti naujoje rinkoje.
Antrosios dienos dėmesio centre bus efektyvumas: scena bus skirta duomenims ir kūrybiškumui. Tarptautinius pranešimus skaitys garsiausių prekių ženklų atstovai, taip pat geriausios agentūros - nes būtent bendros agentūrų ir klientų pastangos pakylės industriją į kitą lygį!
Renginys vyks anglų kalba!
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Marketingo pasaulio temos |
Forma: |
Konferencija |
Data: |
2024 m. lapkričio 6 - 7 d. (trečiadienis - ketvirtadienis), 10:30 val. |
Vieta: |
PROTO, Peetri 10, Tallinn |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams taikoma - 10 % nuolaida!
Perkant bilietus, pasirinkite Members of Lithuanian Marketing Association ir nuolaida bus automatiškai pritaikyta.
|
Organizatoriai: |
Estonian Marketing Association |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |