Kaip formuoti ir sustiprinti jūsų organizacijos prekės ženklą?
LiMA organizuoja LiMA PRO kursų demo sesiją, skirtą prekės ženklo valdymui ir vertės pasiūlymo kūrimui. Dalyviai įgis teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kaip sukurti stiprų prekės ženklo vertės pasiūlymą, kuris užtikrina konkurencinį pranašumą ir pritraukia klientus.
Renginio metu išgirsite:
• Prekės ženklo vertės formulės kūrimo metodikas
• Kaip identifikuoti tikslinės auditorijos poreikius ir skausmo taškus
• Sėkmingų prekių ženklų pavyzdžius ir jų vertės pasiūlymo strategijas
• Vertės pasiūlymo kūrimo ir diferencijavimo galimybes konkurencinėje rinkoje
Kodėl verta dalyvauti?
• Sužinosite, kaip analizuoti klientų poreikius ir pasiūlyti jiems aktualią vertę
• Praktinėse užduotyse lavinsite įgūdžius, kurie padės įgyvendinti įgytas žinias jūsų organizacijoje
• Įgysite naujų idėjų, kaip sustiprinti savo prekės ženklą ir išsiskirti rinkoje
Renginys skirtas: norintiems pagilinti savo žinias apie prekės ženklo kūrimą ir valdymą, marketingo, prekės ženklų vadovams ir norintiems jais tapti bei besidomintiems LiMA PRO marketingo vadovo kursais.
Ši sesija remiasi LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo kursų metodais, kurie yra pagrįsti sprendimo priėmimo kompetencijų ugdymu. Plačiau apie LiMA PRO kursus čia →
Šio susitikimo metu kviečiame išsamiau susipažinti ir su LiMA marketingo sertifikavimo kursais. Dalyvaujant 2025 m. LiMA PRO kursuose (pradžia 2025 m. sausio 31 d.), šios praktinės sesijos mokestis bus įskaičiuotas į programos kainą.
Lektorė:
|
Daiva Plauškaitė - Camacho Andrade „Ogilvy“ strategijų ir tyrimų skyriaus vadovė, LiMA PRO kursų dėstytoja Daiva turi daugiau nei 18 metų įvairios patirties prekės ženklo pozicionavimo ir rinkos tyrimų srityse, yra viena iš Karlo Jungo archetipais grįsto pozicionavimo pradininkių Baltijos šalyse. Po 13 metų darbo su tyrimais tęsė savo profesinį kelią media agentūroje „Mindshare“, kur įgijo vertingų įžvalgų apie komunikacijos ir žiniasklaidos dinamiką. Šiuo metu „Ogilvy“ įgyvendina savo įvairiapusę patirtį strateginio prekės ženklo pozicionavimo srityje ir padeda kurti stiprius prekių ženklus. |
|
LiMA PRO profesionalaus marketingo valdymo kursai 5 mėn. trukmės vadovų programoje, parengtoje pagal tarptautinius profesinius standartus: ✔ Kompleksinių marketingo valdymo žinių visuma: nuo strateginių sprendimų iki taktikos planavimo; Programa suteiks gilesnių žinių, kaip į marketingo veiklą integruoti AI, duomenų analitiką, padės ugdyti vadovavimo kompetencijas ir semtis žinių iš lektorių, savo srities profesionalų bei kursų kolegų iš įvairių sričių. Grupė startuoja nuo sausio 31 d. Daugiau apie LiMA PRO čia → |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Prekės ženklo vertės pasiūlymas |
Forma: |
LiMA PRO kursų demo sesija |
Data: |
2025 m. sausio 23 d. (ketvirtadienis) 17:00 - 19:30 val. |
Dalyvio mokestis: |
Svečiams: 69 Eur (užsiregistravus į LiMA PRO kursus, dalyvavimas - nemokamas)
|
Trukmė: |
~ 2 val. |
Vieta: |
Gedimino pr. 20, Workland, 3 aukštas |
Organizatorius: |
LiMA administracija, sertifikavimas@lima.lt
Turite klausimų apie LiMA sertifikavimo kursus? Kreipkitės +37060000297 arba sertifikavimas@lima.lt |