„Succeed Abroad" yra skirtas e. komercijos specialistams bei visiems verslams, kurie siekia plėstis į užsienio rinkas. Šis renginys naudingas tiek pradedantiems eksportuoti, tiek tiems, kurie jau turi patirties tarptautinėse rinkose, tačiau nori toliau augti ir tobulinti savo strategijas.
Renginyje nagrinėjamos tokios temos kaip rinkos įėjimo strategijos, lokalizavimo sprendimai bei geriausios praktikos, padedančios sėkmingai auginti verslą ir optimizuoti konversijas tarptautinėse rinkose.
Agenda: Šių metų tema – „Nuo plėtros iki sėkmės". Unikali proga:
• Aptarti iššūkius ir sprendimus su MakesYouLocal, Inovacijų agentūros ir renginio partnerių specialistais
• Užmegzti vertingus ryšius su bendraminčiais
• Pasisemti įkvėpimo ir naudingų įžvalgų iš sėkmingų įmonių
Lektoriai:
• Agnė Pargaliauskaitė – „Boozt" sėkmės istorija įsitvirtinant 14-oje šalių.
• Vaida Ribinskaitė – „Son de Flor" plėtros strategija prekybai visame pasaulyje.
• Veronika Siurbytė-Černeckė – „Livin" tikslinių grupių pažinimas Baltijos šalyse.
• Saulius Česnulevičius – „Ovoko" / RRR.lt kelionė nuo vietinio laužyno iki internetinės prekybos platformos 9 šalyse.
• Darius Markauskas – „Dovanų Šalis" lyderystė Baltijos šalyse, Čekijoje ir Lenkijoje.
• Augustinas Kaminskas - „Vinted": nuo 2 žmonių idėjos iki pirmojo Lietuvos vienaragio.
• Justinas Jansevičius - „Agrochema": pirmieji žingsniai žengiant į B2B el. komerciją.
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
El. prekybos augimo strategijos |
Forma: |
Konferencija |
Data: |
2025 m. vasario 6 d. (ketvirtadienis), 8:30 - 17:00 val. |
Vieta: |
Pirklių klubas, Gedimino pr. 35, Vilnius |
Dalyvio mokestis: |
Su nuolaidos kodu LIMA20 taikoma - 20% nuolaida! Bilietus įsigyti galite čia → |
Organizatoriai: |
Makes You Local ir Inovacijų agentūra |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |