Renginio įrašas | [Nemokamas] Tyrimo „Marketing Agenda 2025“ pristatymas ir praktinės įžvalgos

Renginio įrašas | [Nemokamas] Tyrimo „Marketing Agenda 2025“ pristatymas ir praktinės įžvalgos

2026-01-20 00:00, Online | Dalyvauja: 21 Registracijos terminas: 2026-01-20

Renginio įrašas!

 

Išgirskite tarptautinio tyrimo rezultatus iš pirmų lūpų! 

Europos marketingo konfederacija (EMC) jau septintą kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2025“. Tyrimu siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2025 m.

Buvo apklausta daugiau nei 1690 Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 2024 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija.

„European Marketing Agenda 2025“ tyrimo pristatymo renginyje sužinokite tarptautinio tyrimo rezultatus ir išgirskite praktines įžvalgas ir patarimus 2025-iems metams skirtingiems sektoriams iš Europos marketingo profesionalų.

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas


Renginio įraše jūsų laukia:

 

  

 

Tyrimo „Marketing Agenda 2025” rezultatų pristatymas

Dr. Ralf Strauß, Europos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas ir „Marketing Agenda 2025” tyrimo autorius

Dr. Ralf Strauß yra patyręs „MarketingTechLab GmbH“ vadovaujantis partneris, turintis daug patirties marketingo, technologijų ir vadovavimo srityse. Daugiau nei 20 metų patirtį sukaupęs Ralfas konsultuoja ir, specializuojasi marketingo, pardavimų ir produktų valdymo srityse. Jis taip pat aktyviai dalyvauja įvairiose iniciatyvose ir švietimo įstaigose. 

 

 

Diskusija „How data-driven AI revolution meets brand management in Europe?”

Diskusijos dalyviai:

• Ádám Mérő – Senior Director - Digital Acceleration Strategy for Europe, The Coca-Cola Company
• Vytautas Romeika – Chief Marketing Officer for Baltics and Finland, PHH Group; Board Member, HobbyHall Finland
• John Oakley – Country Marketing Manager, IKEA Austria
• Justin Ablett – Customer Transformation Lead, IBM UK & Ireland

Renginio įrašas - nemokamas!

Renginio įrašas

 

Renginio partneris:

Svarbiausia informacija

Tema:

Europos marketingo tendencijos

Forma:

Tyrimo pristatymo ir diskusijos įrašas

Vieta:

Internetu

Renginys vyko:

2025 m. vasario 4 d. (antradienis) 16:00 val.

Kalba:

Renginio įrašas - anglų kalba!

Registracija: 

Renginio įrašas - nemokamas!
Renginio įrašas →

Organizatorius:

Europos marketingo konfederacija (EMC)

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę.

Registruotis
Registracija priimama iki 2026-01-20