LiMA kartu su TRINITI JUREX kviečia marketingo profesionalus (SMP) į išskirtinį renginį apie prekės ženklų kūrimą, vertės stiprinimą ir plėtrą globaliose rinkose.
Kodėl „Beatos virtuvė“ tapo atpažįstama kiekvienam, kaip BURGA išsiveržė į tarptautinę areną, o „Universal Global“ („Minions“, „Trolls“) ar „National Geographic“ išlaiko vertę visame pasaulyje?
Sėkmingi prekių ženklai neatsiranda savaime - juos kuria kryptinga strategija, stipri komunikacija ir teisinė apsauga.
Kaip kuriami prekių ženklai, kurie pritraukia, išlieka ir plečiasi? Kaip tai atrodo realybėje? Kaip apsaugoti savo prekės ženklą panaudojant ES skiriamą paramą? Kaip išplėsti savo prekės ženklą į naujas rinkas bei produktų kategorijas? Kaip pritraukti lojalių klientų ir kurti ilgalaikę vertę?
Renginio metu:
• Išgirsite pranešimus ir pokalbį apie prekės ženklų kūrimą, apsaugą ir prekės ženklo įvedimą į naujas rinkas;
• Turėsite galimybę pasidalinti gerąja patirtimi atviro rato diskusijoje apie prekės ženklo kūrimo iššūkius ir sprendimus;
• Pratęsite bendravimą su esamais ir naujais SMP nariais neformalioje aplinkoje.
Renginys skirtas: marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, specialistams, taip pat įmonių ir organizacijų atstovams, kurie dirba su prekės ženklų kūrimu ir valdymu, sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP) ir svečiams su pakvietimu.
Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Statusas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet ir skatina toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube. Daugiau informacijos rasite čia →
SMP nariams dalyvavimas nemokamas, būtina registracija!
Pranešėjos:
|
Prekės ženklas verslo strategijoje: kaip apsaugota intelektinė nuosavybė atveria duris verslo plėtraiVilija dalinsis ekspertinėmis įžvalgomis apie tai, kaip tinkamai apsaugoti prekių ženklus Lietuvoje ir kitose rinkose, o taip pat pasinaudoti Europos Sąjungos skiriama parama intelektinės nuosavybės apsaugai. Vilija Viešūnaitė, „Triniti Jurex“ vadovaujančioji partnerė ir IP teisės komandos vadovė Vilija atstovauja klientams Lietuvos Respublikos patentų biure, Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyboje (EUIPO), Europos patentų tarnyboje (EPT), Pasaulinėje intelektinės nuosavybės organizacijoje (WIPO) ir Europos Sąjungos Teisingumo Teisme (ETT). Tarp Vilijos atstovaujamų prekių ženklų – „FIFA“, „Deeper“, „Louis Vuitton“, „Droplet Genomics“, „Trafi“, „Tesonet“, „Triumph“, „Hugo Boss“ ir daugelis kitų. Ji konsultuoja prekių ženklų, patentų, dizaino, autorių teisių, praktinių žinių (know-how), IP sandorių ir nesąžiningos konkurencijos klausimais. |
|
Kaip stiprus prekės ženklas gali tapti raktu į tarptautinę sėkmę?Remdamasi savo įgyvendintais projektais, tokiais kaip Universal Global („Minions“, „Trolls“), „National Geographic“ ir daugeliu kitų, Jurgita atskleis, kaip prekės ženklo vertė ir kryptinga komunikacija padeda užtikrinti sėkmingą plėtrą naujose rinkose. Jurgita Balčiūnienė, „Power2Brands“ steigėja ir vadovė bei „Market3rs SRL“ partnerė ir marketingo direktorė Jurgita jau daugiau kaip dvidešimt metų dirba su užsienio įmonėmis pardavimų ir marketingo srityse, paskutinius 15 metų dirba su dideliais marketingo projektais lojalumo programų srityje, o bendradarbiaudama su užsienio partneriais kuria ir įgyvendina klientų lojalumo programų pasiūlymus. Jurgitos klientai - didžiausi Europos prekybos tinklai. |
|
Pokalbis: Prekės ženklų evoliucija dėmesio ekonomikoje: nuo konversijų prie ilgalaikio ryšioRaminta Rimkienė, „eJam“ vadovė Europai Raminta Rimkienė yra JAV e. prekybos platformos „eJam“ vadovė Europai, turinti 18 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje. Ji yra prekės ženklo, rinkodaros, ryšių su visuomene komunikacijos disciplinų ekspertė ir praktikė. Ji taip pat yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė. |
Renginio partneris:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Prekės ženklo valdymas |
Forma: |
SMP ciklo renginys |
SMP: |
Už dalyvavimą renginyje skiriami 3 SMP taškai
Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare) |
Data: |
2025 m. birželio 10 d. (antradienis), 16:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
TRINITI JUREX, Vilniaus g. 31, Vilnius |
Trukmė: |
~ 2 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Bilietai: |
SMP nariams dalyvavimas nemokamas, būtina registracija! |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |