Skaitmeninė rinkodara tampa neatsiejama pardavimų proceso dalimi. Kaip ją efektyviai integruoti į savo veiklą ir pasiekti geresnių rezultatų?
Marija Senkus – LiPA valdybos narė, 6loops bendraįkūrėja, turinti 15+ metų patirties verslo vystymo srityje dirbant IT, mažmeninės prekybos srityse bei su startuoliais. Tiesiogiai dirbo nuo šaltų skambučių ir laiškų iki įėjimo į rinką strategijos, pardavimų procesų kūrimo ir optimizavimo, pardavimų komandų formavimo.
Sužinosite:
• Personos: kas tai?
• Kanalai ir jų tipai. Kanalai pagal kliento tipą
• Vartotojo kelias pirkimo cikle
• Rinkodaros piltuvėlis ir kodėl jį svarbu suprasti Metrikos: kokias metrikas galime pasiimti iš rinkodaros, o kokias jai atiduoti
• Rolių ir atsakomybių pasiskirstymas tarp rinkodaros ir pardavimų
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Skaitmeninė rinkodara ir pardavimai |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2025 m. birželio 18 d. (trečiadienis), 18:00 val. |
Vieta: |
Internetu |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams taikoma -20% nuolaida! |
Organizatoriai: |
Lietuvos pardavimų asociacija, info@pardavimuasociacija.lt |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |