Lietuviškų prekės ženklų įmonių ir asmeninių profilių komunikacija LinkedIn tinkle jau tikrai spėjo tapti nuspėjama, įrašus, parašytus su ChatGPT pagalba išties lengva atpažinti, net ir neturintiems labai gilių skaitmeninių žinių ar įgūdžių. Ir net jei prekės ženklų vadovų, marketingo ir pardavimų komandos tikrai nuoširdžiai stengiasi ir aktyviai komunikuoja apie įmonės gimtadienius bei sezonines šventes, komentarais, žinutėmis ir turiniu atskleisti ir suteikti tikrosios vertės tinklo sekėjams vis dar nepavyksta.
Masterclass sesijose sužinosite:
• LinkedIn’as 2025: koks turinys veikia Lietuvoje, vertinga statistika, algoritmo posūkiai ir paslėptos profilių techninės galimybės;
• Darbuotojų, vadovų ir kitų įmonės atstovų asmeninių ir įmonės profilių santykis, sąveika ir poveikis komunikacijos strategijos formavimui;
• Kaip darbuotojus motyvuoti aktyviai naudoti savo asmeninį profilį, dalinantis įmonės žinute?
• Ambasadorystės programų pagrindai ir vykdymas, palaikymas ir rezultatų interpretavimas;
• Individualių profilių svarba ir funkciniai/techniniai nustatymai;
• Bonus: Kiekvienas mokymų dalyvis gaus po vieną nemokamą online klausimą raštu lektoriui apie jų LinkedIn įmonės ar asmeninį profilį per LinkedIn’ą arba Gerulis.co kontaktų formą.
Renginys skirtas: įmonių vadovams, marketingo, HR, prekės ženklų, ambasadorių komandų ir komunikacijos vadovams bei specialistams ir visiems, kurie ruošiasi arba jau aktyviai dirba su asmeninių ir įmonės paskyrų veiksmais LinkedIn socialiniame tinkle.
LiMA nariams dalyvavimas - nemokamas!
Plačiau apie MASTERCLASS sesijas:
I LinkedIn MASTERCLASS sesija (spalio 7 d., 15:00 - 18:00 val.)
2025 LinkedIn apsitvarkymas: Įmonės ir asmeninės paskyros, jų turinys ir jų techninis valdymas, rezultatų ir statistikos interpretavimas.
Sesijos metu aptarsite:
• Kokie 2025-ųjų LinkedIn standartai svarbūs įmonės ir darbuotojų paskyroms?
• Į kokius kriterijus reikia atsižvelgti vertinant ir lyginant savo potencialą lietuviškame bei tarptautiniame LinkedIn’e?
• Ambasadorystės programų pagrindai, valdymas, motyvacija, statistika ir KPI
• Kokius įpročius ar sprendimus reikia priimti LinkedIn komunikacijos kelionės pradžioje, kad vėlesnis procesas būtų lengvesnis ir neštų geresnį rezultatą?
• Patarimai kaip susitvarkyti asmeninę paskyrą All Star standartui.
II LinkedIn MASTERCLASS sesija (spalio 14 d., 15:00 - 18:00 val.)
LinkedIn Strategy: Galimų įrankių ir metodų apžvalga, atskleidžiant būtinąsias strategijos dalis bet kokiam B2C ar B2B prekės ženklui.
Sesijos metu aptarsite:
• LinkedIn strategijos pagrindai: minimalūs reikalavimai ir įpročiai, be kurių pageidaujamas rezultatas neįmanomas;
• LinkedIn įrankių apžvalga ir įvertinimas (Sales Navigator, Premium, Creator Mode ir kt.), LinkedIn puslapio auginimo taktikos (Invitations, Events),
• Kur rasti ir kaip vertinti paskyrų duomenis bei interpretacijas teisingai pritaikyti visad kintančiai strategijai?
• Kaip susisiekti su rinkos žaidėjais, su kuriais niekada nesame bendravę?
• Ambasadorių profilio kokybės (SSI, Social Selling Index) matavimas ir gautų rezultatų interpretavimas bei pritaikymas globaliai strategijai.
III LinkedIn MASTERCLASS sesija (spalio 21 d., 15:00 - 18:00 val.)
Gerieji Linkedin įpročiai: nesvarbu, kiek iščiustytos gali būti jūsų įmonės ar asmeninės paskyros, pagrindinė tinklo valiuta yra turinys ir tinklaveika, tad šiame susitikime Darius papasakos apie kokybišką ir vertingą turinį bei jo kūrimą, tinklų plėtimą ir kitus praktiškus ĮPROČIUS.
Sesijos metu aptarsite:
• Turinio planas ir turinio sistema: pillar content, komunikacijos linijos ir kt. Metodai,
• LinkedIn kultūra: kaip neprikurti netinkamo ar gėdingo (angl. cringe) turinio, kuris galėtų pakenkti įmonės reputacijai?
• LinkedIn turinio almanachas: visos detalės, reikalingos sėkmingam įrašui tiek įmonės, tiek asmeninėje paskyroje.
LiMA nariams dalyvavimas - nemokamas!
Lektorius:
|
Darius GerulisGerulis.co, Komunikacijos lektorius ir mentorius Dariaus įvairialypė profesinė patirtis skaitmeninės rinkodaros agentūroje Caption, Venudu mokymų projekte, bei darbas su įvairiausių sričių B2C ir B2B prekės ženklais leido suformuoti šiuolaikišką, praktišką, savitą, įžvalgų ir platų požiūrį į verslo vystymą, rinkodarą, komunikaciją ir socialinius tinklus. Darius dirba su Lietuvos ir tarptautinėmis klientų komandomis iš IT, technologijų, draudimo, teisės, e-komercijos, aviacijos, viešojo sektoriaus ir kūrybinių industrijų. |
Renginio bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur |
49 Eur 79 Eur |
|
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
LinkedIn komunikacija ir strategija |
Forma: |
Masterclass |
Data: |
2025 m. spalio 7, 14, 21 d. (antradienis), 15:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
Internetu |
Trukmė: |
~ 3 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Bilieto kaina: |
Dalyvavimas LiMA nariams: nemokamas |
|
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |