Prisijunkite prie įkvepiančio ir išskirtinio EMC (Europos marketingo konfederacijos, kurios narė yra LiMA) oranizuojamo internetinio seminaro su profesoriumi Byron Sharp, tarptautiniu mastu pripažintu knygos „Kaip auga prekės ženklai“ autoriumi, Ehrenberg-Bass instituto direktoriumi ir šių metų EMC apdovanojimo už gyvenimo nuopelnus marketingui laureatu.
Šioje valandos trukmės sesijoje profesorius Sharp pasidalins savo naujausiomis įžvalgomis apie įrodymų pagrindu grįstą marketingo praktiką, o po to vyks tiesioginė diskusija su pirmaujančių Europos įmonių rinkodaros vadovais (CMO). Sesiją moderuos Ralfas Straussas, Europos marketingo konfederacijos pirmininkas.
Tai jūsų galimybė sužinoti, kaip Sharpo idėjos formuoja realaus pasaulio marketingo lyderystę ir kaip šiandien geriausi rinkodaros vadovai taiko teoriją praktikoje.
Renginyje jūsų laukia:
• Vieno įtakingiausių marketingo lyderių - Byron Sharp įžvalgos
• Aukščiausio lygio marketingo vadovų diskusija apie marketingo ateitį
• Galimybė užduoti klausimus EMC apdovanojimo už viso gyvenimo pasiekimus laimėtojui Byronui Sharpui
Renginys skirtas: marketingo specialistams, EMC nariams, EMC partneriams, kurie domisi įrodymais pagrįstu marketingu.
Renginys vyks anglų kalba
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Prekės ženklo augimas |
Forma: |
Internetinis seminaras |
Data: |
2025 m. rugsėjo 2 d. (antradienis), 11:00 - 12:00 val. |
Vieta: |
Internetu |
Trukmė: |
~ 1 val |
Organizatorius: |
EMC, info@emc.be |
Bilieto kaina: |
Renginys nemokamas
|