[SMP] Naujausio „Baltic Brands“ tyrimo rezultatų pristatymas ir diskusija

[SMP] Naujausio „Baltic Brands“ tyrimo rezultatų pristatymas ir diskusija

2025-09-10 16:00, Vilnius, MO muziejus, Pylimo g. 17 | Dalyvauja: 6 Registracijos terminas: 2025-09-10

Būkite pirmieji, kurie sužinos, kokie prekės ženklai šiandien kelia ir formuoja bangas!

  

LiMA kartu su „Sons&Daughters“ kviečia marketingo profesionalus (SMP) į pirmąjį kultūriškai aktualiausių prekių ženklų dešimtuko Lietuvoje pristatymą.

Kultūriškai aktualiausi prekių ženklai – ne tik atspindi, bet ir formuoja šiandienos kontekstą. Socialinės, politinės, technologinės aktualijos keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau, tai lemia ir prekių ženklų pokyčius: jie tampa ne tik rinkos dalyviais, bet ir kultūros formuotojais. 2025 m. „Baltic Brands“ tyrime pagrindinį dėmesį skyrėme sociokultūriškai aktualiausiems prekių ženklams.

Renginio metu diskutuosime:
• Kas šiandien lemia prekių ženklo aktualumą visuomenėje?
• Kurie prekių ženklai ne tik sugeba geriausiai pagauti kultūrines ar socialines visuomenės tendencijas, bet ir jas formuoti?
• Kaip prekių ženklai įsilieja į pokalbius apie tapatybę, vertybes, gyvenimo būdą ar net geopolitiką?

Taip pat, tradiciškai,  jūsų lauks mylimiausių prekių ženklų dvidešimtukas bei lyderiai pagal kokybę, vertę už pinigus, tvarumą ir socialinę atsakomybę.

Renginys skirtas: sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP), profesionalams, norintiems tapti SMP ir kviestiniams svečiams.

Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Statusas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet ir skatina toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube.
Daugiau informacijos rasite čia →

Susitikime rugsėjo 10 dieną 16 val. MO muziejuje!
Visa renginio programa jau netrukus. 

Registracija 

 

Turinio partneriai:
    

Jau daugiau nei dvidešimt metų „Baltic Brands“ studija renka duomenis apie Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojų įpročius bei požiūrį į stipriausius prekės ženklus Baltijos šalyse. Tai vienas iš didžiausių ir nuosekliausių tyrimų regione, atskleidžiantis, kaip kinta vartotojų vertybės, lūkesčiai ir sprendimai pasirinkti vieną ar kitą prekės ženklą.

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Naujausio „Baltic Brands“ tyrimo rezultatų pristatymas ir diskusija

Forma:

SMP ciklo renginys

SMP:

Už dalyvavimą renginyje skiriami 2 SMP taškai

 

Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare)

Data:

2025 m. rugsėjo 10 d. (trečiadienis), 16:00 - 18:00 val.  

Vieta:

MO muziejus, Pylimo g. 17, Vilnius

Trukmė:

~ 2 val

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt
Sons & Daughters ir Baltic Brand Forum

Bilietai:

Dalyvavimas renginyje nemokamas!

Registracija →

Fotografavimas:

Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje.

Registruotis
Registracija priimama iki 2025-09-10