LiMA kartu su „Sons&Daughters“ kviečia marketingo profesionalus (SMP) į pirmąjį kultūriškai aktualiausių prekių ženklų dešimtuko Lietuvoje pristatymą.
Kultūriškai aktualiausi prekių ženklai – ne tik atspindi, bet ir formuoja šiandienos kontekstą. Socialinės, politinės, technologinės aktualijos keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau, tai lemia ir prekių ženklų pokyčius: jie tampa ne tik rinkos dalyviais, bet ir kultūros formuotojais. 2025 m. „Baltic Brands“ tyrime pagrindinį dėmesį skyrėme sociokultūriškai aktualiausiems prekių ženklams.
Renginio metu diskutuosime:
• Kas šiandien lemia prekių ženklo aktualumą visuomenėje?
• Kurie prekių ženklai ne tik sugeba geriausiai pagauti kultūrines ar socialines visuomenės tendencijas, bet ir jas formuoti?
• Kaip prekių ženklai įsilieja į pokalbius apie tapatybę, vertybes, gyvenimo būdą ar net geopolitiką?
Taip pat, tradiciškai, jūsų lauks mylimiausių prekių ženklų dvidešimtukas bei lyderiai pagal kokybę, vertę už pinigus, tvarumą ir socialinę atsakomybę.
Renginys skirtas: sertifikuotiems marketingo profesionalams (SMP), profesionalams, norintiems tapti SMP ir kviestiniams svečiams.
Sertifikuotas marketingo profesionalas (SMP) - tai tarptautinis profesinis marketingo pasiekimas ir pripažinimas marketingo rinkos lyderiams ir vadovams. Statusas ne tik suteikia išskirtinumą rinkoje, bet ir skatina toliau kelti kvalifikaciją mokymuose, dalintis savo sukauptomis žiniomis su marketingo bendruomene bei semtis patirties iš kitų marketingo vadovų SMP klube.
Daugiau informacijos rasite čia →
Susitikime rugsėjo 10 dieną 16 val. MO muziejuje!
Visa renginio programa jau netrukus.
Turinio partneriai:
Jau daugiau nei dvidešimt metų „Baltic Brands“ studija renka duomenis apie Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojų įpročius bei požiūrį į stipriausius prekės ženklus Baltijos šalyse. Tai vienas iš didžiausių ir nuosekliausių tyrimų regione, atskleidžiantis, kaip kinta vartotojų vertybės, lūkesčiai ir sprendimai pasirinkti vieną ar kitą prekės ženklą.
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Naujausio „Baltic Brands“ tyrimo rezultatų pristatymas ir diskusija |
Forma: |
SMP ciklo renginys |
SMP: |
Už dalyvavimą renginyje skiriami 2 SMP taškai
Agylia portale pasirenkama: Activity category (SMP veiklos kategorija) → Formal learning (Mokymasis) → Activity Type (Veiklos tipas) → Attending seminar (Dalyvavimas seminare) |
Data: |
2025 m. rugsėjo 10 d. (trečiadienis), 16:00 - 18:00 val. |
Vieta: |
MO muziejus, Pylimo g. 17, Vilnius |
Trukmė: |
~ 2 val |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Bilietai: |
Dalyvavimas renginyje nemokamas! |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |