DIDYSIS O MARKETINGE!
APŽVALGA | DETALI PROGRAMA | APIE LIMA DAY | DALYVIO MOKESTIS | REGISTRACIJA
Registracijos pradžia: 8:15
1 tema: #marketingas kaip strategija
„Be marketingo būsite atskirti nuo ateities“ Atidarymo kalba Marketingo svarba permainų laikais Dr. Ivo Matser, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto direktorius |
|
„Kas pasakė, kad Lietuvoje nėra tikrų rinkodaristų, vieni reklamščikai?“ Metų CMO Verslo transformacija: nuo chemijos link prekės ženklo Romualda Stragienė, „BIOK laboratorija“ rinkodaros vadovė |
|
„Būk ne rinkodaros specialistu, būk lyderiu (turinčiu gerą skonį)“ Organizacijos ego ir rinkodara. KTU atvejis Ornela Ramašauskaitė, KTU Rinkodaros ir komunikacijos direktorė |
2 tema: #prekės ženklo vertės kėlimas
„Klestinti karvašūdžio rinkodara vartotojams diegia ubagų mentalitetą“ Metų agentūra Prekės ženklo vertė ir karvašūdžio rinkodara Jonas Banys, Ogilvy strategijos vadovas |
|
„Emocijos: jos trukdo ar padeda asmeninio vardo kūrimui?“ Kaip aš susikūriau Beatą Tiškevič. 15 paklydimų ir klaidų Beata Tiškevič |
|
„Šiandien žaislas, rytoj darbuotojas“ Robotų ateities perspektyvos namuose ir versle Robotukas NAO ir Kristijonas Vasiliauskas, Robotikos Akademijos partneris |
3 tema: #prekės ženklo istorijos sklaida
„Komunikacija nebeprivalo remtis tik viena žinute“ Vartotojų papirkinėjimas turiniu. Kas kuria vertę? Tomas Nemura, Chocolate Agency vadovas |
||
„Socialinė medija leidžia išmatuoti pardavimus ir fizinėje erdvėje“ Socialinės medijos revoliucija Gytis Labašauskas, iProspect Lietuva kūrybos ir strategijos vadovas |
||
„Darai turinio marketingą, ar gamini turinio šiukšles?“ Prekės ženklas – žurnalistas, žiniasklaidininkas, pilietis Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyr. partneris |
4 tema: #vartotojo pritraukimas ir įtraukimas
„Matuojant reklamos efektyvumą internete vien paspaudimų neužtenka“ Kai reklama internete nespaudžiama Povilas Goberis, Gemius Lietuva |
||
„Kokybiškų paslaugų ir produktų turime, tačiau kur mūsų klientai?“ Taikinio strategija. Kaip pritraukti klientus? Žanas Gongapševas, „Mokymų akademijos“ ir TRIPLE A partneris |
||
„Visi turime abejonių. Įtikinti pirkti reiškia jas pašalinti!“ Pagrindinis pranešimas Psichologija marketinge: kaip įtikinti pirkti Medijų psichologas Mischa Coster iš Nyderlandų |
||
„Marketingas ir bažnyčia gali vienas kitam pasitarnauti“ Marketingo svarba iš naujo atrandant Bažnyčią Kun. Algirdas Toliatas, vyriausias Lietuvos policijos kapelionas |
Kas yra LiMA DAY?
LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir tendencijų įžvalgomis, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.
LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą, skaitmeninį marketingą ir kitomis temomis.
Kam skirta?
Renginys skirtas marketingo bendruomenei: prekės ženklų vadovams, marketingo vadovams ir vadybininkams, komunikacijos specialistams. Tema taip pat aktuali komercijos, pardavimų ir produktų vadybininkams ir vadovams, įmonių vadovams bei smulkaus verslo savininkams.
|
|
LiMA DAY VILNIUS'2015: |
300+ marketingo specialistų 4 marketingo temos: #marketingas kaip strategija 12+ pranešėjų, tarp jų: #medijų pshichologas Mischa Coster 400+ min. marketingo turinio |
Dalyvio mokestis: | 129 Eur |
Mokesčiai nurodyti su PVM
Į LiMA DAY konferenciją registruokitės užpildydami šią registracijos formą.
Jei Jums reikalinga sąskaita-faktūra, atitinkamai pažymėkite registracijos formoje ir įveskite įmonės rekvizitus.
Sumokėti dalyvio mokestį galima internetu per el. bankininkystę (Paysera) arba pavedimu.