„Inovacijos ir marketingas yra dvi, ir tik dvi pagrindinės įmonės funkcijos. Marketingas ir inovacijos sukuria rezultatą, visa kita yra sąnaudos“
-Peter Drucker, vienas iš garsiausių šiuolaikinio įmonių valdymo guru.
Domas
|
Dovilė
|
Tomas
|
Kristupas
|
Tomas
|
Alfas
|
Charizmatiškoji Dovilė Filmanavičiūtė - Miss Sheep šiuo metu vadovauja reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ skaitmeniniam skyriui. Žodžio kišenėje neieškanti viešnia jau ruošia gerą porciją naudingos informacijos apie tikrą reklamos agentūrose verdančią virtuvę ieškant inovatyvių sprendimų, kokios reklamos tendencijos vyrauja šiuo metu ir dar daugiau.
Nenurimstantis eksperimentuotojas ir tikras inovatorius Alfas Ivanauskas supažindins su savo kūrybiškais projektais, vienas iš jų - žurnalas VMG / Virtuvės mitų griovėjai, - ir pasidalins patirtimi, ką gali išauginti marketingas susidūręs su kulinarija.
Ko gero kiekvienas iš Jūsų esate rankose laikęs ryškiaspalvę knygą „Žmogus, kuris žinojo viską“, tad apie vaizduotę, kūrybingą mąstymą ir inovacijas kalbės šios knygos bendraautorius Kristupas Sabolius.
Taip pat nepraleisime progos pasiklausyti Domo Vyšniausko iš „Digital Academy“, kuris kalbės apie reklamos ateitį mobiliuosiuose telefonuose. Iš Tomo Balžeko lūpų išgirsime apie inovacijas reklamos kanaluose ir projektą „Pabėgėlių kelias“, o Metų marketingo vadovo titului nominuotas Tomas Burovas iš Tele2 papasakos apie telekomunikacijų marketingo subtilybes ir naujoves.
11:30-12:00 val. | Registracija |
12:00-12:45 val. |
Plastiška ateitis. Kūrybingas mąstymas ir inovacijos. Kristupas Sabolius • Kaip veikia vaizduotė? |
Kristupas Sabolius – VU docentas, filosofas ir rašytojas, išleidęs romaną, keletą knygų vaizduotės tema, su režisieriumi Ignu Jonynu sukūręs scenarijų filmui „Lošėjas“, kuris buvo įvertintas tarptautiniuose festivaliuose, o 2014 m. pripažintas geriausiu Lietuvoje. 2014 m. kartu su Tomu Ramanausku parašė knygą „Žmogus, kuris žinojo viską“ ir pradėjo rengti kūrybingumą provokuojančius mokymus. |
|
12:45-13:30 val. |
Kaip atsiranda inovacijų dvasia komandoje? Tomas Balžekas „15min“ požiūris į inovacijas ir kodėl jos svarbios bet kuriam verslui? |
Tomas Balžekas – naujienų portalo “15min.lt” ir nemokamo dienraščio “15min” įkūrėjas ir vadovas, dirbantis naujienų versle daugiau nei 10 metų. Kino teatro „Pasaka“ bendrasavininkas ir įkūrėjas. |
|
13:30-14:15 val. |
Reklamos mobiliuosiuose telefonuose ateitis. Domas Vyšniauskas eMarketer apskaičiuota, kad Mobile Ad Spending 2015 metais pasieks $67.1 milijardo. Tai rinkos dalis kurios nežymia laikyti nevalia. Mobiliųjų įrenginių vartotojų skaičius aplenkė kompiuterių skaičių ir pasiekė 2.2 milijardus. Ar mes jau suplanavome kaip pasiekti ir kokybiškai aptarnauti klientus kurie gyvena savo išmaniuosiuose telefonuose? |
Domas Vyšniauskas yra sertifikuotas „Google“ treneris ir „Digital Academy” idėjos autorius. Domo mėgstamiausias Google produktas yra Google Analytics. Prieš vienuolika metų pradėjęs dirbti tradicinės rinkodaros srityje Domas pasuko interneto rinkodaros keliu ir nuo 2005 metų kuria įvairius interneto projektus ir jų rinkodaros sprendimus. |
|
14:15-14:45 val. |
Kavos pertrauka |
14:45-15:30 val. |
Inovacijų beieškant: prekės ženklų sinergija. Tomas Burovas Ar didieji prekės ženklai gali tapti stipresni kai apjungia jėgas, ar visgi sinergija yra labiau kenksminga? Ar verta saugoti prekės ženklo nepriklausomybę ar geriau apjungti jėgas su kitu prekės ženklu, kuris taikosi į tą patį vartotojų segmentą? Ar tai vyksta praktikoje ir ar visi laimi? |
Tomas Burovas – tarptautinę patirtį turintis marketingo profesionalas. Tele2 Marketingo vadovas nuo 2011 metų. |
|
15:30-16:15 val. |
Ar geros istorijos išgelbės pasaulį? Dovilė Filmanavičiūtė Pasaulis šaukte šaukia: tradicinė reklama mirė, tegyvuoja turinio rinkodara! Ir ginčytis su šia tendencija nebeįmanoma. Tačiau ar tikrai miršta vartotojų poreikis išgirsti nepaprastą istoriją, kurią jiems nori papasakoti jų mylimas prekės ženklas? Nė velnio. Tai gal pasikalbėkime kaip keičiasi tos istorijos ir kaip dėl jų keičiamės mes? |
Dovilė Filmanavičiūtė – prieš gerą dešimtmetį karjerą pradėjusi kaip žurnalistė, vėliau savo širdį Dovilė amžiams atidavė reklamai. Šiuo metu vadovauja skaitmeninių sprendimų skyriui agentūroje Adell Taivas Ogilvy. Nebetiki tradicine reklama 15-75 metų auditorijai, iš didžiųjų Lietuvos miestų, su didesnėmis nei vidutinės pajamomis. Kiekvieną dieną priima iššūkį kurti ne šiaip sau reklamą, o turinį, kuris priverstų vartotojus pamilti prekės ženklus, su kuriais Dovilė dirba. Jos portfelyje – patirtys su didžiausiais prekės ženklais Lietuvoje ir Pabaltijo šalyse.
|
|
16:15-17:00 val. |
Nė žingsnio be inovacijų: nuo svajonės iki geriausio pasaulyje žurnalo. Alfas Ivanauskas Nesuskaičiuojama galybė valandų ore, daugybė įveiktų kilometrų ir dar daugiau pagamintų desertų. Įkvėpimas ir idėjų paieškos neturi ribų ar sienų, todėl patiekalai filmuojant laidą gaminami braidant po vandenyną ar skrendant lėktuvu. Neišsenkančios inovacijos ir netradiciniai sprendimai jau tapo kasdienybe, kuri nenustoja stebinti. Kaip visa tai pavyksta? |
Alfas Ivanauskas baigęs meno vadybą, dirbo reklamos srityje, tačiau geriausiai jaučiasi
|
|
17:00-18:00 val. |
Pokalbiai prie vyno taurės |
Dalyvio mokestis: tik 99 Eur
Mokestis nurodytas įskaitant PVM.