Pranešimo turinys:
*Pirma pranešimo dalis - segmentinio marketingo sudedamos dalys, ciklo pristatymas, tikslai ir galimybės:
*Antra pranešimo dalis – segmentinio marketingo praktikų apžvalga: iššūkiai ir rezultatai. Praktinio pavyzdžio pristatymas ir aptarimas.
Pranešimą skaitys:
Verslo analitikos aplikacijų kūrėjų įmonės UAB Veritana vadovas Rolandas Šustikas bei UAB Veritana projektų vadovas Jonas Čepinskis.
UAB Veritana didžiausią patirtį sukaupę QlikView partneriai Lietuvoje, per daugiau kaip 10 metų įdiegę virš 50 verslo analitikos projektų.
Tema: | Praktinė sesija. Kaip pagerinti segmentinio marketingo efektyvumą. Ką reiškia „Pažink, Segmentuok, Komunikuok, Įvertink“ |
Sritis: | Rinkodara ir komunikacija |
Skirtas: |
Norintiems pasisemti įkvėpimo, patirties bei neformaliai pabendrauti su kitais LiMA nariais |
Forma: | Vakarinis seminaras |
Vieta: | Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E, Vilnius |
Parkavimas: |
Socialinių mokslų kolegijos aikštelėje. Netelpantiems, rekomenduojame automobilius palikti kitoje "Siemens arena" aikštelėje. |
Data: | 2015 m. spalio 21 d. (trečiadienis) 18.30 val. |
Trukmė: | 2+ val. |
Organizatorius: | LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |