LiMA mokymai Druskininkuose'2015. Sėkmės formulė FMCG: pardavimai ir marketingas per...

LiMA mokymai Druskininkuose'2015. Sėkmės formulė FMCG: pardavimai ir marketingas per mažmeninę prekybą

2015-10-02 10:00, Druskininkai, Grand SPA Lietuva | Dalyvauja: 84 | Laisvų vietų skaičius: 16 Registracijos terminas: 2015-10-01

Vertingos žinios, naujos patirtys, neišdildomi įspūdžiai, originalūs ir įdomūs mokymai ir kolegos marketingistai LiMA mokymuose Druskininkuose spalio 2-3 d. viešbutyje "Grand SPA Lietuva".

 

 

Sėkmės formulė FMCG: pardavimai ir marketingas per mažmeninę prekybą

 

70%

sprendimų
pirkti priimami parduotuvėje*

68%

pirkimų yra sąlygoti impulsyvaus sprendimo*

 

 
 

SHOPPER MARKETING & CATEGORY MANAGEMENT

  

   Modern Theory in Practice  

 

Shopper Marketing

  • Kritiniai mažmeninės prekybos strategijos elementai: ar padės marketingas, jei kreivai išliesime pamatus?
  • Efektyvi prekyba: kas degina pinigus?
  • Prekybos atmosfera: kur dėti akcentus?
  • Vizualika prekyboje: marketingistas – dizaineris ar prekybininkas?
  • Pirkėjų elgsena prekybos vietose – kur slypi marketingo potencialas?
  • Pardavimų skatinimas ir lojalumo ugdymas: kas pilotuoja prekybos mašiną?
  • Apie viską pagalvota – o kiek įgyvendinta?

Mažmeninės prekybos vystymosi iššūkiai Lietuvoje tik nedidele dalimi priklausomi nuo vartotojų. Visos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą ir pardavimo įgūdžių tobulinimą nukreiptos kompanijų pastangos yra sveikintinos, tačiau daugeliu atveju sunkiai praktiškai realizuojamos. Esminė priežastis: sąmoningas arba atsitiktinis pagrindinių mažmeninės prekybos principų ignoravimas. Jei nuolat galvojate apie pirkimų čekio sumos didinimą, akcijas ir nuolaidas - atsisukite į vartotoją ir prisiminkite pamatinius prekybos principus.

Raktiniai žodžiai: Retail mix, Path to Purchase, Customer Flow, Spaghetti Diagrams, Visual merchandizing, Sandwich effect.

3 val. intensyvūs mokymai

Justas Gavėnas, UAB „Talentų namai“ vadovaujantis partneris, mažmeninės prekybos ekspertas

 

 

Justas Gavėnas

   Data-Driven Marketing  

 


8 žingsnių kategorijų valdymas
(angl. Category Management – CatMan)

Kategorijos valdymas laikomas "nauju mažmeninės prekybos mokslu" dėl trijų pagrindinių priežasčių. Pirmiausia, jis reiškia sisteminį procesą, antra, akcentuojamas sprendimų priėmimas remiantis duomenų analize, trečia, kategorijos valdymas keičia pasiūlos krepšelį, sąlygotą tiekėjo ketinimų padidinti savo rinkos dalį, objektyvesniu požiūriu, besiremiančiu vartotojo norais. Kategorijos valdymas tiesiogiai turi įtakos pristatymui, tiekimui, kainodarai ir produktų asortimentui.

Mokymų metu Nielsen apžvelgs aštuonių žingsnių Kategorijų valdymo metodiką, gilinantis į kiekvieną iš aštuonių proceso etapą, daugiausia dėmesio skiriant kategorijos apibrėžimui ir taktikai, ploto valdymui.

Raktiniai žodžiai: Consumer decision tree, Category Quantitative Analysis, SKU Concentration analysis, Merhandising, Space Management, Planogram analysis, Category Scorecard.

3 val. intensyvūs mokymai

Asta Ivanauskienė, Nielsen vartotojų tyrimų skyriaus vadovė
Mindaugas Šulskus, Nielsen ploto ir asortimento valdymo projektų vadovas

 

 

Asta Ivanauskienė

 

Mindaugas Šulskus 

   International Best Practice  

 


CatMan: gamintojo požiūris

Kategorijų valdymas daugiausia suprantamas kaip bendra darbo platforma tarp tiekėjo bei mažmeninio prekybos tinklo. Visgi jei pažvelgsim į šį procesą iš tiekėjo perspektyvos ir įsigilinsim į procesus vykstančius tiekėjo organizacijos viduje suprasim, kad jei kategorijų valdymas liks tik darbo su klientais platforma, jis bus pardavimų skyriaus „galvos skausmas“. Nestle vertina kategorijų valdymą kaip strateginį procesą, kurio metu kuriama tiek prekinių ženklų, tiek produktų inovacijų ir, žinoma, pardavimo strategija. Tikiu, kad tai ne vienintelis, bet vienas iš geresnių būdų užtikrinti, kad visa organizacija žiūrėtų viena kryptimi.

Karolina Lapinskienė, Nestle Baltics Kategorijų bei prekybos kanalų pardavimų vystymo skyriaus vadovė

 


Karolina Lapinskienė

   Cases: Shopper Activation  

 

 

Geriausios pirkėjo aktyvavimo praktikos:
do's and don'ts

Kokiose situacijose verta organizuoti papildomą pirkėjų aktyvinimą pardavimo taške? Kaip konkuruoti šiame dinamiškame kanale? Kokios turėtų būti veiksmų sąsajos su kitų rūšių komunikacija? Kokia yra simbolių ir prekės ženklo istorijos svarba? Visą tai apžvelgsime per praktiką ir Lietuvoje įgyvendintus pavyzdžius.

Žilvinas Lešinskas, netradicinės reklamos agentūros “Partizanas” kūrybos vadovas

 

 

Žilvinas Lešinskas


 

Kaip mažmenoje parduoti daugiau
su media priemonėmis

Geriausi Point of Sale (POS) sprendimai su media priemonėmis patraukiant tikslinio pirkėjo dėmesį. Įtaka pardavimams ir duomenų analizė. Įžvalgos kaip laimėti sprendimų dėl pirkimo parduotuvėje žaidimą.

Aurimas Simanavičius, didžiausio pardavimų skatinimo ir vidaus reklamos tinklo Baltijos šalyse „Retail media“ direktorius

 

 

Aurimas Simanavičius

   Insights Workshop  

 


NE! nuolaidoms.
Interaktyvus workshop‘as – sprendimų paieška

Didėjant pirkėjų, mažmenininkų bei konkurentų spaudimui dažnesnėms akcijoms, didesnių nuolaidų taikymui – kokių priemonių mažmenoje (angl. in-store) gali imtis prekių ženklai pirkėjų aktyvavimui (angl. shopper activation)?

Moderuojama MV GROUP. Stipraus alkoholio kategorija.

Gediminas Judzentas, „MV Group“ prekių ženklų valdymo skyriaus vadovas

 

Gediminas Judzentas

 

Mokymai lietuvių kalba. Kai kurie pavadinimai pateikti angliškai, kad tema būtų suprantamesnė.

Mokymai dar gali pasipildyti vienu pranešimu.

 

Prioritetinė TG:

  • FMCG prekės ženklų vadovai, FMCG kategorijų vadovai.

Papildomos TG:

  • ne FMCG prekės ženklų vadovai, kategorijų vadovai, tiesiogiai dirbantys su mažmenos kanalais;
  • komercijos, pardavimo bei marketingo vadovai ir specialistai, tiesiogiai dirbantys su mažmenos kanalais.

  

 

Mokymų programa apima:

 

  • dviejų dienų mokymai;
  • pažintys, bendravimas ir žinių dalinimasis su kitais mokymų dalyviais;
  • už abi mokymų dienas dalyviams bus išduodami Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) sertifikatai;
  • maitinimas mokymų metu (kavos pertraukos, pusryčiai ir pietūs (švediškas stalas));
  • vakarienė (švediškas stalas) ir vakarinė pramoginė programa;
  • nakvynė viešbutyje „Grand SPA Lietuva“ dviviečiame kambaryje (arba vienviečiame už papildomą mokestį);
  • apsilankymas pirčių ir baseino komplekse.

 

2015 spalio 2 d., penktadienis

Grand Spa Lietuva konferencijų centro salė „Nemunas“

9:30 – 10:00

Dalyvių registracija, rytinė kava

10:00 – 11:30

8 žingsnių kategorijų valdymas (angl. Category Management – CatMan).
NIELSEN / Asta Ivanauskienė ir Mindaugas Šulskus (1)

11:30 – 11:45

Kavos pertraukėlė

11:45 – 13:15

8 žingsnių kategorijų valdymas (angl. Category Management – CatMan).
NIELSEN / Asta Ivanauskienė ir Mindaugas Šulskus (1)

13:15 – 14:00

Pietų pertrauka, Kalnapilio-Tauro grupė vaišina Kalnapilio alumi ir Happy Joe sidru

14:00 – 14:45

CatMan: gamintojo požiūris. NESTLE / Karolina Lapinskienė

14:45 – 16:00

Shopper Marketing. TALENTŲ NAMAI / Justas Gavėnas (1)

16:00 – 16:15

Kavos pertraukėlė

16:15 – 18:00

Shopper Marketing. TALENTŲ NAMAI / Justas Gavėnas (2)

18:00 – 18:30

Aptarimas, vaišinimasis alumi ir užkandžiais

18:30 – 21:00

Grand SPA vandens parko (baseinas, pirtys, sukūrinė vonia, baras) malonumai

nuo 21:00

Vakarienė ir pramoginė programa restorane „Druskininkai“, 1-ame aukšte

Mokymų metu rėmėjai vaišina JUMEX sultimis ir NORTE mineraliniu vandeniu.

            

 

2015 spalio 3 d., šeštadienis

Grand Spa Lietuva konferencijų centro salė „Nemunas“

 

iki 11:00

Pusryčiai, rytinė kava

11:00 – 13:15

NE! nuolaidoms. Interaktyvus workshop‘as.

- Kaip išsisukti iš PROMO akcijų spiralės (diskusija)

- Efektyvesnis PROMO tinklelio valdymas (komandinė užduotis)

Moderuoja MV GROUP / Gediminas Judzentas

13:15 – 14:00

Pietų pertrauka

14:00 – 14:45

Kaip mažmenoje parduoti daugiau su media priemonėmis. RETAIL MEDIA / Aurimas Simanavičius

14:45 – 15:45

Geriausios pirkėjo aktyvavimo praktikos: do's and don'ts. PARTIZANAS / Žilvinas Lešinskas

Mokymų metu rėmėjai vaišina JUMEX sultimis ir NORTE mineraliniu vandeniu.

 

 

Dalyvio mokestis:

 
 

Dalyvio mokestis: tik 195 Eur + PVM

 

Priemoka už vienvietį kambarį: 15 Eur + PVM*

*vienviečių skaičius ribotas, tik pirmiesiems pageidaujantiems.

 
 

LiMA nariams taikomos nuolaidos: http://intranet.lima.lt/kalendorius/register/254

 

Pastabos:

- mokymų kaina be nakvynės nesikeičia.
- mokymų kaina dalyvaujant tik vieną dieną taip pat nesikeičia.
- norintys likti visam savaitgaliui gaus specialią Grand SPA nuolaidą, taikoma renginių dalyviui.

 

VIETŲ SKAIČIUS – RIBOTAS.

El. paštas klausimams, komentarams ir pasiūlymams – info@lima.lt

Dėmesio! Dėl riboto vietų skaičiaus, pasikeitus Jūsų planams ir nusprendus nebedalyvauti mokymuose, prašome kaip galima greičiau informuoti organizatorius el. paštu info@lima.lt ir Jūsų vieta bus perleista kitiems norintiems asmenims. Laikantis sąžiningos ir savalaikės registracijos principų, Jūs pats negalite savo dalyvio vietos perleisti kitiems asmenims, tai sprendžia organizatoriai.

 


* Šaltinis: Point-of-Purchase Advertising Institute (POPAI) mažmeninėje prekyboje parduodamos produkcijos tyrimas