Vertingos žinios, naujos patirtys, neišdildomi įspūdžiai, originalūs ir įdomūs mokymai ir kolegos marketingistai LiMA mokymuose Druskininkuose spalio 2-3 d. viešbutyje "Grand SPA Lietuva".
Sėkmės formulė FMCG: pardavimai ir marketingas per mažmeninę prekybą
70% |
sprendimų |
68% |
pirkimų yra sąlygoti impulsyvaus sprendimo* |
SHOPPER MARKETING & CATEGORY MANAGEMENT
Modern Theory in Practice |
|
||
|
Shopper Marketing
Mažmeninės prekybos vystymosi iššūkiai Lietuvoje tik nedidele dalimi priklausomi nuo vartotojų. Visos į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą ir pardavimo įgūdžių tobulinimą nukreiptos kompanijų pastangos yra sveikintinos, tačiau daugeliu atveju sunkiai praktiškai realizuojamos. Esminė priežastis: sąmoningas arba atsitiktinis pagrindinių mažmeninės prekybos principų ignoravimas. Jei nuolat galvojate apie pirkimų čekio sumos didinimą, akcijas ir nuolaidas - atsisukite į vartotoją ir prisiminkite pamatinius prekybos principus. Raktiniai žodžiai: Retail mix, Path to Purchase, Customer Flow, Spaghetti Diagrams, Visual merchandizing, Sandwich effect. 3 val. intensyvūs mokymai Justas Gavėnas, UAB „Talentų namai“ vadovaujantis partneris, mažmeninės prekybos ekspertas
|
Justas Gavėnas |
|
Data-Driven Marketing |
|
||
|
8 žingsnių kategorijų valdymas Kategorijos valdymas laikomas "nauju mažmeninės prekybos mokslu" dėl trijų pagrindinių priežasčių. Pirmiausia, jis reiškia sisteminį procesą, antra, akcentuojamas sprendimų priėmimas remiantis duomenų analize, trečia, kategorijos valdymas keičia pasiūlos krepšelį, sąlygotą tiekėjo ketinimų padidinti savo rinkos dalį, objektyvesniu požiūriu, besiremiančiu vartotojo norais. Kategorijos valdymas tiesiogiai turi įtakos pristatymui, tiekimui, kainodarai ir produktų asortimentui. Mokymų metu Nielsen apžvelgs aštuonių žingsnių Kategorijų valdymo metodiką, gilinantis į kiekvieną iš aštuonių proceso etapą, daugiausia dėmesio skiriant kategorijos apibrėžimui ir taktikai, ploto valdymui. Raktiniai žodžiai: Consumer decision tree, Category Quantitative Analysis, SKU Concentration analysis, Merhandising, Space Management, Planogram analysis, Category Scorecard. 3 val. intensyvūs mokymai Asta Ivanauskienė, Nielsen vartotojų tyrimų skyriaus vadovė
|
Asta Ivanauskienė
Mindaugas Šulskus |
|
International Best Practice |
|
||
|
CatMan: gamintojo požiūris Kategorijų valdymas daugiausia suprantamas kaip bendra darbo platforma tarp tiekėjo bei mažmeninio prekybos tinklo. Visgi jei pažvelgsim į šį procesą iš tiekėjo perspektyvos ir įsigilinsim į procesus vykstančius tiekėjo organizacijos viduje suprasim, kad jei kategorijų valdymas liks tik darbo su klientais platforma, jis bus pardavimų skyriaus „galvos skausmas“. Nestle vertina kategorijų valdymą kaip strateginį procesą, kurio metu kuriama tiek prekinių ženklų, tiek produktų inovacijų ir, žinoma, pardavimo strategija. Tikiu, kad tai ne vienintelis, bet vienas iš geresnių būdų užtikrinti, kad visa organizacija žiūrėtų viena kryptimi. Karolina Lapinskienė, Nestle Baltics Kategorijų bei prekybos kanalų pardavimų vystymo skyriaus vadovė
|
Karolina Lapinskienė |
|
Cases: Shopper Activation |
|
||
|
Geriausios pirkėjo aktyvavimo praktikos: Kokiose situacijose verta organizuoti papildomą pirkėjų aktyvinimą pardavimo taške? Kaip konkuruoti šiame dinamiškame kanale? Kokios turėtų būti veiksmų sąsajos su kitų rūšių komunikacija? Kokia yra simbolių ir prekės ženklo istorijos svarba? Visą tai apžvelgsime per praktiką ir Lietuvoje įgyvendintus pavyzdžius. Žilvinas Lešinskas, netradicinės reklamos agentūros “Partizanas” kūrybos vadovas
|
Žilvinas Lešinskas |
|
|
Kaip mažmenoje parduoti daugiau Geriausi Point of Sale (POS) sprendimai su media priemonėmis patraukiant tikslinio pirkėjo dėmesį. Įtaka pardavimams ir duomenų analizė. Įžvalgos kaip laimėti sprendimų dėl pirkimo parduotuvėje žaidimą. Aurimas Simanavičius, didžiausio pardavimų skatinimo ir vidaus reklamos tinklo Baltijos šalyse „Retail media“ direktorius
|
Aurimas Simanavičius |
|
Insights Workshop |
|
||
|
NE! nuolaidoms. Didėjant pirkėjų, mažmenininkų bei konkurentų spaudimui dažnesnėms akcijoms, didesnių nuolaidų taikymui – kokių priemonių mažmenoje (angl. in-store) gali imtis prekių ženklai pirkėjų aktyvavimui (angl. shopper activation)? Moderuojama MV GROUP. Stipraus alkoholio kategorija. Gediminas Judzentas, „MV Group“ prekių ženklų valdymo skyriaus vadovas |
Gediminas Judzentas |
Mokymai lietuvių kalba. Kai kurie pavadinimai pateikti angliškai, kad tema būtų suprantamesnė.
Mokymai dar gali pasipildyti vienu pranešimu.
Prioritetinė TG:
Papildomos TG:
2015 spalio 2 d., penktadienis
Grand Spa Lietuva konferencijų centro salė „Nemunas“
9:30 – 10:00 |
Dalyvių registracija, rytinė kava |
10:00 – 11:30 |
8 žingsnių kategorijų valdymas (angl. Category Management – CatMan). |
11:30 – 11:45 |
Kavos pertraukėlė |
11:45 – 13:15 |
8 žingsnių kategorijų valdymas (angl. Category Management – CatMan). |
13:15 – 14:00 |
Pietų pertrauka, Kalnapilio-Tauro grupė vaišina Kalnapilio alumi ir Happy Joe sidru |
14:00 – 14:45 |
CatMan: gamintojo požiūris. NESTLE / Karolina Lapinskienė |
14:45 – 16:00 |
Shopper Marketing. TALENTŲ NAMAI / Justas Gavėnas (1) |
16:00 – 16:15 |
Kavos pertraukėlė |
16:15 – 18:00 |
Shopper Marketing. TALENTŲ NAMAI / Justas Gavėnas (2) |
18:00 – 18:30 |
Aptarimas, vaišinimasis alumi ir užkandžiais |
18:30 – 21:00 |
Grand SPA vandens parko (baseinas, pirtys, sukūrinė vonia, baras) malonumai |
nuo 21:00 |
Vakarienė ir pramoginė programa restorane „Druskininkai“, 1-ame aukšte |
Mokymų metu rėmėjai vaišina JUMEX sultimis ir NORTE mineraliniu vandeniu.
2015 spalio 3 d., šeštadienis
Grand Spa Lietuva konferencijų centro salė „Nemunas“
iki 11:00 |
Pusryčiai, rytinė kava |
11:00 – 13:15 |
NE! nuolaidoms. Interaktyvus workshop‘as. - Kaip išsisukti iš PROMO akcijų spiralės (diskusija) - Efektyvesnis PROMO tinklelio valdymas (komandinė užduotis) Moderuoja MV GROUP / Gediminas Judzentas |
13:15 – 14:00 |
Pietų pertrauka |
14:00 – 14:45 |
Kaip mažmenoje parduoti daugiau su media priemonėmis. RETAIL MEDIA / Aurimas Simanavičius |
14:45 – 15:45 |
Geriausios pirkėjo aktyvavimo praktikos: do's and don'ts. PARTIZANAS / Žilvinas Lešinskas |
Mokymų metu rėmėjai vaišina JUMEX sultimis ir NORTE mineraliniu vandeniu.
Dalyvio mokestis: tik 195 Eur + PVM
Priemoka už vienvietį kambarį: 15 Eur + PVM*
*vienviečių skaičius ribotas, tik pirmiesiems pageidaujantiems.
LiMA nariams taikomos nuolaidos: http://intranet.lima.lt/kalendorius/register/254
Pastabos:
- mokymų kaina be nakvynės nesikeičia.
- mokymų kaina dalyvaujant tik vieną dieną taip pat nesikeičia.
- norintys likti visam savaitgaliui gaus specialią Grand SPA nuolaidą, taikoma renginių dalyviui.
VIETŲ SKAIČIUS – RIBOTAS.
El. paštas klausimams, komentarams ir pasiūlymams – info@lima.lt
Dėmesio! Dėl riboto vietų skaičiaus, pasikeitus Jūsų planams ir nusprendus nebedalyvauti mokymuose, prašome kaip galima greičiau informuoti organizatorius el. paštu info@lima.lt ir Jūsų vieta bus perleista kitiems norintiems asmenims. Laikantis sąžiningos ir savalaikės registracijos principų, Jūs pats negalite savo dalyvio vietos perleisti kitiems asmenims, tai sprendžia organizatoriai.
* Šaltinis: Point-of-Purchase Advertising Institute (POPAI) mažmeninėje prekyboje parduodamos produkcijos tyrimas