Iš ko susideda reklamos projektas? Kaip suprasti dizainerius ir rasti bendrą kalbą su užsakovu? Kokie veiksniai lemia gerą ir blogą reklaminį maketą? Kas yra įskaitomas tekstas ir kaip jis formuojamas? Kaip pasinaudoti naujausiomis technologijomis ir kokybiškai atlikti parengiamuosius darbus? Ką reikia žinoti apie popierių ir spaudos procesus?
Į šiuos ir daugelį kitų klausimų Jums padės atsakyti Skaidra Vaicekauskienė, ITMC direktorė bei sertifikuota Adobe programų lektorė, turinti 20 metų leidybinių sistemų ir kompiuterinės grafikos dėstymo patirties.
Seminaro metu supažinsime su kompiuterinio reklamos projekto kūrimo specifika. Analizuosime, kas sudaro reklamos maketo (plakato/bukleto/žurnalo ir t.t.) struktūrą bei dizainą. Aptarsime pavyzdžius ir svarbiausią dėmesį skirsime septynioms gero maketo taisyklėms.
Tema: | 7 gero reklamos maketo taisyklės |
Sritis: | Reklama, dizainas |
Skirtas: |
Marketingo specialistams dirbantiems dizaino srityje, samdantiems dizaino agentūras |
Forma: | Vakarinis seminaras |
Vieta: | Kauno viešbutis, Laisvės al. 79, Kaunas |
Parkavimas: |
Kauno centre |
Data: | 2015 m. spalio 27 d. (antradienis) 18.00 val. |
Trukmė: | 2 val. |
Organizatorius: | LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Vienkartinis bilietas: 15 Eur + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |
Turintiems LiMA seminarų abonementus: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - tik 40 Eur + PVM. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
LiMA nariams: nemokamai (prisijunkite prie LiMA narių registracijos sistemos) Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Tapkite LiMA nariu - pasiskaitykite apie narystę |